Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Geen idee, Reev. Mijn ringmaat is 17 geloof ik, maar het verschilt per vrouw. Zit er geen juwelier bij je om de hoek waar je even op kunt meten?
Gast- Gast
Gast- Gast
Alex167 schreef:Geen idee, Reev. Mijn ringmaat is 17 geloof ik, maar het verschilt per vrouw. Zit er geen juwelier bij je om de hoek waar je even op kunt meten?
Ja, letterlijk om de hoek zelfs Maar vond het zo stom om daarvoor alleen naar binnen te lopen haha.
Gast- Gast
aniet schreef:Ik hoop dat het goede plannen zijn,ABE!
Ik heb gekozen voor een assertiviteitscursus. Voornamelijk, omdat ik in mijn hoofd wel een goede eigen mening heb, maar deze er in woord nooit uitkomt. Een soort onzekerheid van mij, waardoor ik woorden afweeg en vervolgens een heel onsamenhangend verhaal vertel.
Do: Ik wacht nog even af.
Net even een uur gebeld met mijn moeder, dus het topic zal al pagina's verder zijn, maar dat heeft me echt goed gedaan. (Door jullie lezende oog was ik al wat minder emotioneel, gelukkig!)
Gast- Gast
Lejow schreef:Try schreef:Lejow schreef:
Reactie van vriendlief: Dan doe ik niets meer, tot je die lijst ook voor mij maakt
Huh, dat snap ik even niet?
Ennuh, als hij niet kan helpen in het huishouden als je samenwoont vind ik dat best wel een streek van een kleuter. Een volwassen vent snapt toch dat er geen schoonmaakkabouters bestaan en dat hij zijn steentje moet bijdragen?
Dan doet hij niets meer in het huishouden, net zolang tot ik het zo vervelend vind dat ik ook zo'n lijst voor hem ga maken in de hoop dat hij het doet en beloond kan worden met een pijp / sex beurt
Oohhhh, je vertelde dit aan hem? En dat was zijn reactie daarop? Of begrijp ik het verkeerd?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Maar ik ga maar weer. Hij klaag dat hij zo de stekker eruit trekt als ik niet bij hem kom zitten. Maar ga maar is eerst mijn droger en wasmachine leegruimen en opnieuw vullen.
Fijne avond!!
Wtf, waarom dans jij naar zijn pijpen? Hij voert geen reet uit, jij moet alles doen, zelfs als je ziek bent en nu moet jij bij hem komen zitten? Wat een droplul.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jordana schreef:Maar ik ga maar weer. Hij klaag dat hij zo de stekker eruit trekt als ik niet bij hem kom zitten. Maar ga maar is eerst mijn droger en wasmachine leegruimen en opnieuw vullen.
Fijne avond!!
Wtf, waarom dans jij naar zijn pijpen? Hij voert geen reet uit, jij moet alles doen, zelfs als je ziek bent en nu moet jij bij hem komen zitten? Wat een droplul.
Eens...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ABE schreef:[
Net even een uur gebeld met mijn moeder, dus het topic zal al pagina's verder zijn, maar dat heeft me echt goed gedaan.
Fijn!
Try- Kletskop
Me too..Lejow schreef:Alex167 schreef:Jordana schreef:Maar ik ga maar weer. Hij klaag dat hij zo de stekker eruit trekt als ik niet bij hem kom zitten. Maar ga maar is eerst mijn droger en wasmachine leegruimen en opnieuw vullen.
Fijne avond!!
Eens...
Try- Kletskop
Reva schreef:Alex167 schreef:Geen idee, Reev. Mijn ringmaat is 17 geloof ik, maar het verschilt per vrouw. Zit er geen juwelier bij je om de hoek waar je even op kunt meten?
Ja, letterlijk om de hoek zelfs Maar vond het zo stom om daarvoor alleen naar binnen te lopen haha.
Dat is niet stom hoor
Try- Kletskop
Alex167 schreef:Jordana schreef:Maar ik ga maar weer. Hij klaag dat hij zo de stekker eruit trekt als ik niet bij hem kom zitten. Maar ga maar is eerst mijn droger en wasmachine leegruimen en opnieuw vullen.
Fijne avond!!
Dat vraag ik mezelf ook af. Laatst hadden we een msngesprek, waarbij mijn oortjes ook gewoon klapperden. Of moet ik zeggen, mijn oogjes? '
Mijn mening, hem een gigantische trap in zijn kloten geven en hem vragen hoe oud hij nu eigenlijk is.
Gast- Gast
Net even een uur gebeld met mijn moeder, dus het topic zal al pagina's verder zijn, maar dat heeft me echt goed gedaan. (Door jullie lezende oog was ik al wat minder emotioneel, gelukkig!)[/quote]
Dat is fijn te horen,ABE!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Try schreef:Lejow schreef:Try schreef:Lejow schreef:
Reactie van vriendlief: Dan doe ik niets meer, tot je die lijst ook voor mij maakt
Huh, dat snap ik even niet?
Ennuh, als hij niet kan helpen in het huishouden als je samenwoont vind ik dat best wel een streek van een kleuter. Een volwassen vent snapt toch dat er geen schoonmaakkabouters bestaan en dat hij zijn steentje moet bijdragen?
Dan doet hij niets meer in het huishouden, net zolang tot ik het zo vervelend vind dat ik ook zo'n lijst voor hem ga maken in de hoop dat hij het doet en beloond kan worden met een pijp / sex beurt
Oohhhh, je vertelde dit aan hem? En dat was zijn reactie daarop? Of begrijp ik het verkeerd?
Ja, ik vertelde dat er een vriend van niet bijster veel deed in het huishouden en dat de pijp-me-bij-5-stickers lijst als optie genoemd werd
Lejow- Lady Post-a-lot
aniet schreef:
Net even een uur gebeld met mijn moeder, dus het topic zal al pagina's verder zijn, maar dat heeft me echt goed gedaan. (Door jullie lezende oog was ik al wat minder emotioneel, gelukkig!)
Dat is fijn te horen,ABE! [/quote]
Ja, ik ben ook blij. Morgen dan eindelijk een vrije dag zoals ik hem had bedoeld. Muziek aan, schoonmaken en balkondeur op een kier. Het is echt heerlijk weer met die zon!
Gast- Gast
Lekker van genieten,ABE!
Van de zon bedoel ik dan,heb er vandaag ook zo erg van genoten.
Ik merk dat mn humeur er veel beter van word
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:Lekker van genieten,ABE!
Ja, ik heb vanochtend echt heerlijk een kwartier in de zon gestaan. HEERLIJK!
Gast- Gast
Ja, ik ben der ook weg van..
Ben moe! Slaapt lekkert!
Aaaaaaaajuuuuuuuuuuuss
Ben moe! Slaapt lekkert!
Aaaaaaaajuuuuuuuuuuuss
Lejow- Lady Post-a-lot