Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ook even tussendoor: ik vind het nummer van Ben Saunders, Kill for a Broken Heart, keigoed
Gast- Gast
Ja dit is zo'n tnt gedeelte bij de read shop, maar de enige in de buurt die ik weet iig, maar blijkbaar denkt iedereen dat. Altijd als ik er ben, zijn er heel veel mensen, en als ik een tijdschrift ga kopen, is het post gedeelte helemaal leeg.
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik kreeg net nog een lieve sms van mijn vriend.
Wat fijn! Voel je je alweer wat beter?
Gast- Gast
Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Isabella schreef:Ik kreeg net nog een lieve sms van mijn vriend.
Wat fijn! Voel je je alweer wat beter?
Jawel. Het had ook niks met hem/ons te maken, ik werd er gewoon onzeker van omdat ik toch al niet (helemaal) lekker in mijn vel zit, en daar kan hij niks aan doen, dat ligt helemaal aan mij. Maar gelukkig begrijpt hij dat wel volkomen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Haha ja, of bij een stofzuigerzakkengigant.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Yup, of bij Handyman
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb trouwens even een vraag maar wil er geen topic voor openen...
Kan het zijn dat er ergens een rekening met geld is waar jezelf niks van weet, waar eigenlijk maar één iemand van weet maar dat diegene nou juist overleden is? Dat de rente van die rekening op een andere lopende rekening wordt uitgekeerd? En hoe kom je erachter of die rekening dan ook daadwerkelijk bestaat?
Kan het zijn dat er ergens een rekening met geld is waar jezelf niks van weet, waar eigenlijk maar één iemand van weet maar dat diegene nou juist overleden is? Dat de rente van die rekening op een andere lopende rekening wordt uitgekeerd? En hoe kom je erachter of die rekening dan ook daadwerkelijk bestaat?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Yup, of bij Handyman
Jaaa! Want Handyman die heeft het! :d
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, dat hebben we hier nou net weer niet .. Ik zal het met electrozaken moeten doen.. Of de BlokkerIsabella schreef:_Donnaa schreef:Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Haha ja, of bij een stofzuigerzakkengigant.
Gast- Gast
Burn schreef:VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Yup, of bij Handyman
Whahahaha ja, ik dacht er aan door die zwaaaaaar irritante reclame
Purple schreef:Ik heb trouwens even een vraag maar wil er geen topic voor openen...
Ik vraag het ff voor je aan mn vriend.
Edit:
Zou die rekening dan op jouw naam moeten staan.. Of op die van die overleden persoon?
Laatst aangepast door PrinsesBo op ma 7 maa 2011 - 2:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Burn schreef:VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Yup, of bij Handyman
Mn zusje draait de radio idd ut als die er voor komt. Heel irritant!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:VeryCherry schreef:Burn schreef:VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Okee, als ik weet welke zak ik nodig heb, kan ik gewoon bij de Expert vragen om zulke zakken toch?
Yup, of bij Handyman
Mn zusje draait de radio idd ut als die er voor komt. Heel irritant!
Dat doe ik ook
Het komt op een lopende rekening waar we bij kunnen maar we weten dus niet van welke rekening die rente komt. We weten niet eens of die rekening dus bestaat?
Gast- Gast
Purple schreef:Ik heb trouwens even een vraag maar wil er geen topic voor openen...
Als het op jouw naam staat hetvolgende:
Vroeger kon iedereen op jouw naam een rekening openen.
Tegenwoordig kan dat niet meer.
Als dat wel zo is moet je naar de kantoren van de bank gaan met je paspoort.
En vragen of er een rekening op jouw naam loopt.
Zo ja, dan is het jouw geld..
Gast- Gast
Met welke cijfers begint het rekeningnummer waarvan jullie de rente krijgen?
En hoeveel cijfers heeft het?
Dan weet hij al wat meer
En hoeveel cijfers heeft het?
Dan weet hij al wat meer
Gast- Gast
Dat weten we dus niet... Maar we krijgen het geld ook pas sinds dit jaar aangezien die persoon vorig jaar blijkbaar is overleden. De mensen van de bank kunnen dus geen rekening vinden maar zien wel dat wij rente krijgen over een heel groot bedrag.PrinsesBo schreef:
Gast- Gast
Purple schreef:Dat weten we dus niet... Maar we krijgen het geld ook pas sinds dit jaar aangezien die persoon vorig jaar blijkbaar is overleden. De mensen van de bank kunnen dus geen rekening vinden maar zien wel dat wij rente krijgen over een heel groot bedrag.PrinsesBo schreef:
Maar je ziet op je rekeningafschrift toch wel een nr staan waarvandaan het komt?
Begint het bv met 21, 10, 19?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: