Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Hallo allemaal!
Wat is het toch heerlijk!! vanmiddag eventjes lekker met t pontje over en dan eventjes fietsen met de hond van mn vriend.. beweging voor die dag ook gehad:)
Dan nog bedenken of ik over de brug terug ga of ook via de pont.. heerlijk:)
plan was om huiswerk te maken, ach ja
Wat is het toch heerlijk!! vanmiddag eventjes lekker met t pontje over en dan eventjes fietsen met de hond van mn vriend.. beweging voor die dag ook gehad:)
Dan nog bedenken of ik over de brug terug ga of ook via de pont.. heerlijk:)
Gast- Gast
Dag meiden!
Hoe is het met iedereen?
Hoe is het met iedereen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Joah ook wel.. Zit te wachten op reacties van sollicitaties, maar helaas! Er komt niets binnen
Burn- Lady Post-a-lot
Awww.. Die vriend die zaterdag jarig is zegt net tegen me dat W. en ik geen ruzie moeten maken zaterdag op zijn verjaardag..
Dus ik zei zo; aan mij zal het echt niet liggen..
Zegtie zo; Als W begint dan heeftie een bigtime probleem..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Awww.. Die vriend die zaterdag jarig is zegt net tegen me dat W. en ik geen ruzie moeten maken zaterdag op zijn verjaardag..
gezellig...
Gast- Gast
Donnaa was eigenlijk dat verhaal al opgehelderd over jou en een andere vriend die ik bed zouden zijn beland?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het wel lief.. Zij zijn erg goede vrienden, maar 1 verkeerd woord tegen mij en W. kan vertrekken..
Maargoed, zover zal het niet komen!
Maargoed, zover zal het niet komen!
Gast- Gast
Nee.. Ik heb W. geconfronteerd met het feit dat ik denk dat hij het in een opwelling verzonnen heeft. Nu kan ik in de strontzakken en wat er tussen ons was, bestaat niet meer..May schreef:Donnaa was eigenlijk dat verhaal al opgehelderd over jou en een andere vriend die ik bed zouden zijn beland?
Dusss..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee.. Ik heb W. geconfronteerd met het feit dat ik denk dat hij het in een opwelling verzonnen heeft. Nu kan ik in de strontzakken en wat er tussen ons was, bestaat niet meer..May schreef:Donnaa was eigenlijk dat verhaal al opgehelderd over jou en een andere vriend die ik bed zouden zijn beland?
Dusss..
Hmmm klinkt als een betrapt iemand...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben ook blij met je advies hoor_Donnaa schreef:Ja, dat begrijp ik wel hoor. Maar ik waarschuw niet voor niets (hiermee doel ik dus niet op jou) weetje. Ik vind het dan zo jammer dat er mensen zijn die roepen 'ohhhh, maar dat kan je gewoon gebruiken hoor'.. Ja joh, ik waarschuw voor Jan met de korte achternaam..Serena schreef:_Donnaa schreef:Oh dat gaatjes in de oren topic..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik maar geen tips en adviezen meer ga geven..
Huh? Hoezo niet?
oh nou ik ben wel blij met je tips en adviezen hoor!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sannie89 schreef:Balen! hoelang wacht je er al op?
Nouja, opzich nog niet zo heel lang. Maar ik moet 1 mei beginnen, en ben al 2x afgewezen, en als ik nu wéér afgewezen wordt, heb ik steeds minder tijd om iets te zoeken..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Sannie89 schreef:Balen! hoelang wacht je er al op?
Nouja, opzich nog niet zo heel lang. Maar ik moet 1 mei beginnen, en ben al 2x afgewezen, en als ik nu wéér afgewezen wordt, heb ik steeds minder tijd om iets te zoeken..
Pfff.. dat is kut zeg:S waarom moet je 1 mei beginnen?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Burn schreef:Sannie89 schreef:Balen! hoelang wacht je er al op?
Dat geeft mijn school als startdatum aan, omdat ik hierna ook nog weer 5 maand stage moet lopen..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Sannie89 schreef:Burn schreef:Sannie89 schreef:Balen! hoelang wacht je er al op?
Dat geeft mijn school als startdatum aan, omdat ik hierna ook nog weer 5 maand stage moet lopen..
aah zo:S ja dan word het wel steeds korter dag!
wat doe je voor opleiding?
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5034
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: