Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja ik zou me ook totaal niet meer op mijn gemak voelen bij mijn schoonouders. Maar goed dat je het voor je zoontje doet. Dan weet je waar je het voor doet!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Uhu, maar nu ga ik écht afwassen, misschien nog tot zo
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Whahaha ik heb het zonder geluid gekeken, maar ik ga echt stuk hier. Wat een figuur ...
Gast- Gast
Ik vind het heel knap van je, VC, ik zou het zelf niet kunnen denk ik, maar ik heb dan ook geen kind, kan me wel voorstellen dat je het voor je zoontje over hebt (en gelukkig staat je vader achter je).
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ohhh, waarom voel ik me altijd zo snel schuldig?
Laatst ging er een collega weg en die krijgen dan altijd een cadeautje mee. Standaard hebben we die op voorraad, maar nu niet. Er moest dus 1 komen bij een electro winkel vandaan.. Het viel alleen €20 duurder uit dan normaal, maarja, die collega moest toch 1 hebben.. M`n baas wist direct wat het gekost had hoor.
Zegt hij nu ineens; Maar Donnaa, dat cadeau was wel een beetje duur he.. Ik zo ja; maar dat kon ook niet anders, ben ook bij een andere winkel geweest en daar waren ze nog duurder.
Nouja, dan vindt hij het ook wel prima, maar dan voel ik me direct zo opgelaten..
Laatst ging er een collega weg en die krijgen dan altijd een cadeautje mee. Standaard hebben we die op voorraad, maar nu niet. Er moest dus 1 komen bij een electro winkel vandaan.. Het viel alleen €20 duurder uit dan normaal, maarja, die collega moest toch 1 hebben.. M`n baas wist direct wat het gekost had hoor.
Zegt hij nu ineens; Maar Donnaa, dat cadeau was wel een beetje duur he.. Ik zo ja; maar dat kon ook niet anders, ben ook bij een andere winkel geweest en daar waren ze nog duurder.
Nouja, dan vindt hij het ook wel prima, maar dan voel ik me direct zo opgelaten..
Gast- Gast
Je hebt je best toch gedaan, Donna?
Dan had hij het zelf maar moeten regelen...
Gast- Gast
+1PrinsesBo schreef:Je hebt je best toch gedaan, Donna?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Alex167 schreef:Whahaha ik heb het zonder geluid gekeken, maar ik ga echt stuk hier. Wat een figuur ...
Eigenlijk moet je hem nog een keer kijken mèt geluid
Jaja, ik kan het niet laten hier te komen, heb de eerste lading al afgewassen.
VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Whahaha ik heb het zonder geluid gekeken, maar ik ga echt stuk hier. Wat een figuur ...
Haha ik ook al ..
Alles staat nu afgewassen en afgedroogd te wachten tot ik het in de kastjes ga zetten ..
*Schopt zichzelf weer onder dr kont en gaat opruimen*
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ja sowieso, maar ik voel me dan altijd zo stom.. Als een klein kind die iets fout gedaan heeft..aniet schreef:+1PrinsesBo schreef:Je hebt je best toch gedaan, Donna?
Gast- Gast
SoezieQ schreef:VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Whahaha ik heb het zonder geluid gekeken, maar ik ga echt stuk hier. Wat een figuur ...
Haha ik ook al ..
Alles staat nu afgewassen en afgedroogd te wachten tot ik het in de kastjes ga zetten ..
Ik ben meestal nog te lui om het af te drogen
Zo, m'n uitstrijkje is ook weer gedaan. Maar mennnn wat was dat onprettig, die eendenbek, ik ben heel nauw en mijn baarmoedermond ligt blijkbaar nog heel diep ook, dus ze moest extra moeite doen. Gelukkig hoeft dit maar eens in de vijf jaar
Gast- Gast
VeryCherry schreef:SoezieQ schreef:VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Whahaha ik heb het zonder geluid gekeken, maar ik ga echt stuk hier. Wat een figuur ...
Haha ik ook al ..
Ik ben meestal nog te lui om het af te drogen
Ik heb maar een klein afdruiprek, anders had ik het ook niet gedaan
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Voor 't bevolkingsonderzoek, ik word dit jaar 30. Gewoon routine dus, en 't zag er allemaal rustig uit zei ze, dus ik hoef waarschijnlijk nergens bang voor te zijn, gelukkigAlex167 schreef:Waarvoor had je een uitstrijkje Maple?
Gast- Gast
dat is toch niet nodig,meissie!_Donnaa schreef:Ja sowieso, maar ik voel me dan altijd zo stom.. Als een klein kind die iets fout gedaan heeft..aniet schreef:+1PrinsesBo schreef:Je hebt je best toch gedaan, Donna?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Oooh ik wist niet dat je 'al' 30 wordt! Wordt het dan in het jaar dat je 30 wordt gedaan? Gelukkig zag alles er goed uit!
Gast- Gast
Ja, klopt, in het jaar dat je 30 wordt. En idd, ik word al 30... voelde me net héél oud toen ik het net zo typte. Eigenlijk vind ik het helemaal niet leukAlex167 schreef:Oooh ik wist niet dat je 'al' 30 wordt! Wordt het dan in het jaar dat je 30 wordt gedaan? Gelukkig zag alles er goed uit!
Gast- Gast
tralalalalalaaa *kinderen voor kinderen* (ik moet van mijn moeder op blokfluitles, mijn zus doet het al een jaar of zes, mijn zus is een trut... )
Sorry, ik begin melig te worden. Vriend is al de hele dag gespannen want zijn nieuwe laptop komt vandaag. (en hij kan er vanaaf niet mee spelen want hij moet bijles geven... gnagna)
@ Maple, autsj! Ik vond een spiraaltje plaatsen ook al een drama, verschrikkelijk zeg!
Sorry, ik begin melig te worden. Vriend is al de hele dag gespannen want zijn nieuwe laptop komt vandaag. (en hij kan er vanaaf niet mee spelen want hij moet bijles geven... gnagna)
@ Maple, autsj! Ik vond een spiraaltje plaatsen ook al een drama, verschrikkelijk zeg!
Gast- Gast
Leuk, kinderen voor kinderen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Alex167 schreef:PB, heb je nou alweer genoeg van Aagje?
Ik vond Aagje saaikleurig...
Gast- Gast
Wisten jullie dat de schuim die op Senseo cappucino zit gewoon kant en klaar varkensvet is...
Vind ik echt goor..
Vind ik echt goor..
Gast- Gast
Okay, nu drink ik al helemáál nooit meer Senseo. En nu weet ik meteen helemaal zeker dat manlief de Senseo vanmiddag van het balkon flikkert. Hij wilde toch al over op de versgemalen bonen.PrinsesBo schreef:Wisten jullie dat de schuim die op Senseo cappucino zit gewoon kant en klaar varkensvet is...
Vind ik echt goor..
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: