Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Storm schreef:Ik kan zo slecht tegen mensen die hun hond gewoon in de auto laten zitten voor een dik uur..
Ik ook! Ik zeg: politie/dierenambulance bellen en vragen wat je kunt doen.
Gast- Gast
Ik weet het ook niet eigenlijk...kun je niet gewoon dat 0900 nummer bellen en het verhaal uitleggen? Al vrees ik dat ze er weinig aan zullen doen.Purple schreef:Is de politie bellen daar niet een beetje te ver gezocht voor?
Gast- Gast
Purple schreef:Is de politie bellen daar niet een beetje te ver gezocht voor?
Nee.. 0900-8844.
Die slaan de raam dan in ofzo.
Zeggen dat de auto in de zon staat en de hond al meer dan een uur blaft.
In die auto kan het nu goed al 30 graden zijn.
Gast- Gast
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Nou, heb net een kwartier met mijn vader gebeld over wat ik nou het beste kan doen. En het lijkt hem het handigst om gewoon te zeggen dat zij gelijk hebben en om mijn trots in te slikken en kijken welke kant het dan opgaat.
Bah, ik ben het zooo zat, elke oplossing die ik aandraag wordt niet gewaardeerd...
He, getsie meis, wat klote. Kun je niet gewoon een gesprek met z'n vieren eisen? Dat jullie als volwassen mensen met elkaar om tafel gaan en goed uitspreken wat er dwars zit en wie wat van wie vindt en net zolang totdat jullie weer normaal kunnen communiceren?
Ik wil ook echt ontzettend graag een gesprek met z'n vieren, maar dat wil mijn vriend pertinent niet. Dat ik vrijdag een smsje naar zijn moeder heb gestuurd was al een gebrek aan respect...
En ik vind het ook belachelijk dat ze nu wéér een smsje stuurt naar haar zoon in plaats van naar mij, het gaat notabene om mijn verjaardag.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik weet het ook niet eigenlijk...kun je niet gewoon dat 0900 nummer bellen en het verhaal uitleggen? Al vrees ik dat ze er weinig aan zullen doen.Purple schreef:Is de politie bellen daar niet een beetje te ver gezocht voor?
Ik zou idd niet 112 bellen:P maar gewoon de politie of dierenambulance voor inlichtingen/advies?
Jeej.. mn fotoboek vd wintersport is binnen!:D
Gast- Gast
Ik zou zelf de dierenambulance even bellen! Vind het niet normaal dat je een hond daarin laat zitten!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wat heb je je schoonouders gesmst dan wat zo respectloos was volgens jouw vriend?
Gast- Gast
Ja maar VC, als je het toch hebt over gebrek aan respect wijs ik in dit geval naar je vriend. Hij bepaalt toch zeker niet wat er gebeurt? Jij geeft aan dat je een en ander uit wil praten en hij weigert dat pertinent. Dan kan hij jou toch niks meer kwalijk nemen?
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Ik zou zelf de dierenambulance even bellen! Vind het niet normaal dat je een hond daarin laat zitten!!
De dierenambulance kan niks.
Die mogen echt geen ruit in gaan slaan hoor.
Een agent wel.
Staat er wel een raam vd auto open ofzo?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:De stofzuigerzak is me ontploft.. Bah!
Oooh gatver! Hoe kan dat nou?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ja maar VC, als je het toch hebt over gebrek aan respect wijs ik in dit geval naar je vriend. Hij bepaalt toch zeker niet wat er gebeurt? Jij geeft aan dat je een en ander uit wil praten en hij weigert dat pertinent. Dan kan hij jou toch niks meer kwalijk nemen?
Dus wel, hij vind dat ik het op moet lossen. Prima, kom ik met een oplossing is het niet goed. Dus ik zal wel moeten nu. ZAl wel gezeik van komen als ik nu 'ineens' toegeef dat zij gelijk hebben, maar dat zal ik dan wel slikken.
En het stomme is dat hij wel lief en normaal is als we het er niet over hebben. Zijn ouders zijn gewoon een ontzettend gevoelig onderwerp bij hem.
Ja geen idee.. De stofzuiger slaat af als de zak vol is, erg handigAlex167 schreef:_Donnaa schreef:De stofzuigerzak is me ontploft.. Bah!
Oooh gatver! Hoe kan dat nou?
Maar de zak was dus al open gesprongen..
Gast- Gast
Nee, er staat geen raam open. Ik denk eigenlijk dat de eigenaar bij de huisarts binnen is en dat het langer duurt dan verwacht. Misschien moet ik daar even vragen dan.
Gast- Gast
Nou even wat leuks tussendoor, mijn piercings zijn al verstuurd
VeryCherry, ik vind het heel knap van je als je ineens hun gelijk kunt geven, ik zou dat niet doen denk ik. Jij bent ook een persoon net als hun en net als hun heb jij ook een mening waar naar geluisterd kan worden.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nou even wat leuks tussendoor, mijn piercings zijn al verstuurd
Kijk, dat is dan weer goed nieuws! Beter!
Gast- Gast
Yup, dat wel, en nog goedkoper dan wanneer ik het in de winkel moet kopen.
Ik ging haar het postkantoor, vorige week ook al 2x geweest, en er waren gewoon 12 mensen voor me. Dat is toch niet leuk meer?
Gast- Gast
Hier is het postkantoor gewoon opgeheven omdat het niet uit kon!Isabella schreef:Ik ging haar het postkantoor, vorige week ook al 2x geweest, en er waren gewoon 12 mensen voor me. Dat is toch niet leuk meer?
Gast- Gast
Wow, Isabella, dat is wel erg druk! Inderdaad niet normaal! Waarom gaan ze allemaal net als jij er moet zijn?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: