Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien?

+21
Jeanette
RYW
Curious
Shisha
Snoes
Wennebellah
Phileine
NerdChic
Zora
Mariposa
Tinus
SuperGrover
Rapunzel
loura
Catwoman79
Guus
Lies
CaptainSpectacular
Blond
Pannetoet
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 19:57

Storm schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik ga nu The Fourth Kind kijken. Oeoeoeoeoehhhh :P
Vond je ervan? Al ontvoerd door UFO's? :P

Daar speelt Dianna Agron in toch? Very Happy Ik wil 'm ook zien! (als zij er in speelt)

Edit: Ooh neee... dat was I'm number four.....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 20:27

Haha ja...dat is The Number Four, een heel ander genre Very Happy

Gast
Gast

Bericht  NerdChic ma 7 maa 2011 - 20:33

Sorry mensen maar ik moet jullie uit een droom halen. De beelden gebruikt in the fourth kind zijn hardstikke nep!
Google maar eens op de film.

Uuhh, ik heb eigenlijk vrij weinig films die ik echt eng vond.

En vonden jullie Orphan echt goed? Ik vond het echt een butt film.
Maar ja, ieder zijn ding.
Heb hier ook op een lijstje stigmata voorbij zien komen, vond ik niet eng maar wel een mooie film. Die wil ik graag nog een keer terug zien.

Ik moet overigens zeggen dat paranormal activity 2, in de bios niet een heel groot succes was. Hahaha toen ben ik wel een paar keer flink geschrokken.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 20:34

Nah ik zie four staan en ben verliefd op Dianna Agron dus ik maak hier en daar van woorden wat ik wiiil... Ach Very Happy

Oh en Oprhan vond ik wel cool maar niet bepaald heel eng.. Wel leuk plot, zag 'm totaaal niet aankomen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 20:35

NerdChic schreef:Sorry mensen maar ik moet jullie uit een droom halen. De beelden gebruikt in the fourth kind zijn hardstikke nep!

Dat wist ik al, hoor. Maar ik vind 'm nog steeds eng.

Edit: ik heb altijd gedacht dat the Fourth Kind echt was, maar toen ben ik idd gaan googlen en dat is gewoon een actrice die erin speelt. Neemt niet weg dat de film nog steeds briljant realistisch gemaakt is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 21:21

VeryCherry schreef:Vond je White Noise goed? Ik vond er echt niks aan, vooral de finale zeg maar, niet.

+1. Ik vond het einde zó teleurstellend! Ik vond de film echt goed, maar dat einde heeft de film in één klap waardeloos slecht gemaakt. Zo jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 21:23

VeryCherry schreef:Hebben jullie Orphan gezien?

Die wil ik ook nog zien, die lijkt me gruwelijk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  loura ma 7 maa 2011 - 21:27

Storm schreef:
NerdChic schreef:Sorry mensen maar ik moet jullie uit een droom halen. De beelden gebruikt in the fourth kind zijn hardstikke nep!

Dat wist ik al, hoor. Maar ik vind 'm nog steeds eng.

Edit: ik heb altijd gedacht dat the Fourth Kind echt was, maar toen ben ik idd gaan googlen en dat is gewoon een actrice die erin speelt. Neemt niet weg dat de film nog steeds briljant realistisch gemaakt is.

Ik vond die ook totaal niet eng... ik vind films met aliens nep
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 21:28

Oh k weet wat de engste film is!! Untraceable! Die is zo freaking eng en vies...

Gast
Gast

Bericht  Phileine ma 7 maa 2011 - 22:22

Ik vond Orphan heel eng. Maar ik ben een mietje wat betreft horror hoor, vreselijk vind ik het. Alleen had vriendin mij wijsgemaakt dat Orphan wel meeviel en dat viel mij dus een beetje tegen. Heb meer dan driekwart van de film met mijn handen voor mijn ogen gezeten :P
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 5:09

Trisha schreef:
Storm schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik ga nu The Fourth Kind kijken. Oeoeoeoeoehhhh :P
Vond je ervan? Al ontvoerd door UFO's? :P

Daar speelt Dianna Agron in toch? Very Happy Ik wil 'm ook zien! (als zij er in speelt)

Edit: Ooh neee... dat was I'm number four.....

Ik vond hem saai Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 5:34

Maar maken jullie ook onderscheid tussen eng-vies en eng-eng? Want op zich vond ik Orphan de gedachten erachter vét eng maar bijv is echt vies-eng.. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:13

Trisha schreef:Maar maken jullie ook onderscheid tussen eng-vies en eng-eng? Want op zich vond ik Orphan de gedachten erachter vét eng maar bijv is echt vies-eng.. :P

Ja, ik vind eng-vies altijd heel goed te doen ( ik ben gek op alle delen van Saw etc ), maar eng-eng vind ik wel eng.
Met eng-eng bedoel ik dan wel een goede thriller, geen horror.

The Orphan vond ik niet eng-eng. Ook niet eng-vies.

Snappen we ut nog? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:52

Jazeker Very Happy Dan vind jij Untraceable heel gaaf Very Happy

Ik vond Orphan eng, omdat ik er heen ging met 't idee van "Ooh wéér een demonisch kind, nou kom maar op..." En ik vond Black Swan eigenlijk ook wel eng, omdat ik dáár weer heen ging met 't idee van "Ooh een drama, nou kom maar op..."

Gast
Gast

Bericht  Wennebellah di 8 maa 2011 - 9:36

Ik heb nog nooit echt een film gehad die ik ECHT eng vond, wel met flinke schrik momenten, maar niet zo erg dat ik hem eng vond Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 9:49

Creep en The Hills Have Eyes

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 8 maa 2011 - 9:54

Ik kijk niet gemakkelijk enge films.

Ik weet alleen dat ik "When a stranger calls" wel eng vond haha :P

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 11:21

Ik blijf echt bij Silence of The Lambs.

Acteerwerk, opbouwen van de spanning, disturbing freak die meisjes ontvoerd om een bepaalde reden... Ziek, spannend... Ja. Echt een waanzinnige film. Hadden ze nooit meerdere delen van moeten maken, kunnen er niet aan tippen.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 8 maa 2011 - 20:18

The others. Ook wel een verrassend einde! En 1408 vond ik ook nog wel spannend!
Maar ik ben niet zo snel bang. Ik vind het vaak eerder grappig. Ik heb bijv 1 van de laatste Halloween films in de bioscoop gezien en ik lag meer in een deuk! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  VeryCherry di 8 maa 2011 - 20:42

1408 vond ik echt een k*tfilm Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 20:50

- Stigmata, geweldige film. Heb hem denk ik wel vier keer gezien. Niet zozeer eng-eng, maar spannend-eng.

- Funny games. Niet zozeer héél eng, maar ik vond hem erg beangstigend qua achterliggende gedachte.

- The Shining. Ik heb hem nog nooit uitgekeken haha. Steeds als ik ernaar keek was ik alleen en zette ik hem op een gegeven moment weer uit.

Paranormal Activity vond ik dan weer niet eng. Deel 2 wil ik niet zien, omdat ik bang ben dat ik dan steeds aan mijn eigen kinderen moet denken.

Gisteren ging ik aan de hand van jullie reacties even kijken naar recensies van Martyrs, maar daar kreeg ik echt kippevel van (alleen het lezen van de recensies en reacties dus laughcry ). Denk dat ik die maar oversla.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 20:51

VeryCherry schreef:1408 vond ik echt een k*tfilm Wink

Ik ook!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 8 maa 2011 - 21:23

Ga je hem echt niet kijken? Zonde! Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 3:44

VeryCherry schreef:Ga je hem echt niet kijken? Zonde! Wink

Ik ben bang dat ik mezelf met een heleboel nachtmerries opzadel. Maar ik ben aan de andere kant nu wel héél erg benieuwd.. Lastig, lastig!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 9 maa 2011 - 3:45

Minneke schreef:
VeryCherry schreef:Ga je hem echt niet kijken? Zonde! Wink

Ik ben bang dat ik mezelf met een heleboel nachtmerries opzadel. Maar ik ben aan de andere kant nu wel héél erg benieuwd.. Lastig, lastig!

Gewoon kijken joh, eventueel overdag Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: