Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

+11
loura
Blond
Tazz
Lonely Goatherd
Marin
boekenwurm83
Derpy
mii_joyce
RioolSpook
LDJ
Manderijn
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Derpy do 8 nov 2012 - 0:57

Kan dat of vinden jullie het stom?

Een vriend van me heeft heel lang internetverkering gehad met een meisje dat hij nog nooit had gezien. Uiteindelijk hebben ze elkaar ontmoet, zijn ze getrouwd en hebben ze kindertjes gekregen, maar ik vond het wel vreemd dat ze verkering hadden, terwijl ze elkaar nog nooit in het echt hadden gezien.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 1:18

Voor mij kan er via internet wel een gevoel ontstaan. Maar verliefd worden, een relatie krijgen, zonder elkaar te hebben gezien, is in mijn ogen niet mogelijk. Maar het kan kennelijk wel. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Manderijn do 8 nov 2012 - 1:22

Zo'n stel ken ik ook, dus het kan inderdaad wel.
Maar of ik het zou kunnen? Dat denk ik niet.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  LDJ do 8 nov 2012 - 1:29

Ik denk niet dat dit iets voor mij zal zijn en kan me er dus ook niets bij voorstellen.
Straks dan valt diegene in het echt enorm tegen.
Blijkbaar kan het dus wel.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 1:31

Ik denk dat je wel gevoelens van verliefdheid kan krijgen, maar om nou te zeggen dat je een relatie hebt terwijl je elkaar nog nooit in het echt hebt gezien, nee.
Ik heb wel eens mail contact gehad met iemand en dat klikte heel goed, maar in het echt viel het toch wat tegen en zag ik er echt geen relatie in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  RioolSpook do 8 nov 2012 - 1:33

Ik had wel al kriebels voor mijn huidige vriend zonder hem ontmoet te hebben. Maar echt smoorverliefd? Nee.. Kwam meer omdat ik wat miste in mijn relatie en hij die aandacht wel gaf.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  RioolSpook do 8 nov 2012 - 1:33

Oh. mijn broertje heeft nu trouwens wel een vriendin waarmee ie al iets had voordat ze elkaar ontmoette. Dat snapte ik ook niet helemaal hoe je dat kon besluiten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  mii_joyce do 8 nov 2012 - 1:56

Ik heb ook mijn huidige vriend via internet (Facebook) leren kennen Wink
Niet gelijk smoorverliefd, maar toch wel kriebels.. toen we af gingen spreken sloeg de vonk wel gelijk over:D
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 2:04

Ik heb ook wel eens gevoelens gehad voor iemand die ik via internet kende, maar ik denk niet dat ik zo een relatie zou kunnen beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Derpy do 8 nov 2012 - 2:17

Als je het wel zou kunnen, wat zouden je voorwaarden dan zijn? Wil je weten hoe iemand er op foto's uitziet of moet dit per se bewegend beeld zijn? Moet je iemands stem horen om te kunnen zeggen of je iemand leuk vindt?
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 2:55

Ik denk dat je elkaar via internet wel goed kunt leren kennen. Tegenwoordig kun je skypen, je ziet elkaar. Het enige wat ontbreekt is dat je elkaar niet kunt voelen. Ik denk dat een ontmoeting de 'relatie' dan ook maakt of breekt. Mijn broertje heeft een meisje via internet leren kennen en zij zijn inmiddels al vijf jaar samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 2:59

Ik had wel een heel fijn/verliefd gevoel bij mijn vriend, terwijl ik alleen maar een foto had gezien, zijn stem had gehoord & verder via sms/internet had gepraat. Maar, pas toen ik hem in het echt zag, wist ik dat het goed zat. Dat is gewoon (bijna) niet in te schatten zonder elkaar gezien te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 3:01

Ik ben ooit een week lang verliefd geweest op Sören Kierkegaard. Had al zijn teksten gelezen, en hij laat daarmee zo in zijn hart kijken, dat ik echt kriebels begon te krijgen. Ik dacht alleen maar: ik wil die man leren kennen, wie ben je, kom bij me. Maar hij was natuurlijk al een eeuw dood.

Ik spoor niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  boekenwurm83 do 8 nov 2012 - 3:03

Ook ik had al wel kriebels voordat ik mijn vriend ontmoette. We waren hele dagen met elkaar aan het sms-en en msn-en en hij zat continu in mijn hoofd. Maar echt verliefd worden doe je denk ik alleen als je elkaar daadwerkelijk ontmoet en dat was bij ons ook het geval.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Derpy do 8 nov 2012 - 3:04

Rood schreef:Ik ben ooit een week lang verliefd geweest op Sören Kierkegaard. Had al zijn teksten gelezen, en hij laat daarmee zo in zijn hart kijken, dat ik echt kriebels begon te krijgen. Ik dacht alleen maar: ik wil die man leren kennen, wie ben je, kom bij me. Maar hij was natuurlijk al een eeuw dood.

Ik spoor niet.

I love you
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Marin do 8 nov 2012 - 3:09

Je bent wel schattig hoor Rood. Ik heb ook foto's gemaakt van een straatnaambordje met Kierkegaard er op toen ik dat zag. Zonder kriebels, maar wel een klein vreugdesprongetje. En ik heb z'n werk nooit uitgebreid gelezen, slechts een grove basis.

Verder denk ik dat het volkomen normaal is dat je kriebels kunt krijgen van iemand via internet, zeker met internetdaten tegenwoordig, maar dat je voor een relatie toch wel op z'n minst iets van fysiek contact moet hebben gehad. Ik denk dat een band echt heel erg kan groeien als je elkaar dagelijks emailt en op Skype spreekt, maar ik blijf het typisch vinden als je elkaar als geliefde ziet, als je niet eens weet hoe diegene aanvoelt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Lonely Goatherd do 8 nov 2012 - 3:30

Ik ben wel eens een (hele!) week lang ontzettend verliefd geweest op iemand via internet. Helemaal ongezien was dat niet, we camden heel veel. Uiteindelijk was er irl niet meer dan wederzijdse sympathie over. Dus verliefdheid kan ik me wel voorstellen, maar een relatie echt niet.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Derpy do 8 nov 2012 - 3:41

Lonely Goatherd schreef:Ik ben wel eens een (hele!) week lang ontzettend verliefd geweest op iemand via internet. Helemaal ongezien was dat niet, we camden heel veel. Uiteindelijk was er irl niet meer dan wederzijdse sympathie over. Dus verliefdheid kan ik me wel voorstellen, maar een relatie echt niet.

Maar was het dan alleen gebaseerd op het bewegende beeld dat je zag of ook op wat hij te vertellen had?
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Tazz do 8 nov 2012 - 3:43

Ik heb het wel eens gehad toen ik 12 was ofzo, via de chat. we chatten heel veel, maar ik heb nooit durven afspreken en had wel echte vlinders. Achteraf gezien had het ook wel eens een pedo kunnen zijn. laughcry
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Blond do 8 nov 2012 - 4:34

Nee, ik niet. Ik vind het ook erg bijzonder als je al "verkering" hebt zonder elkaar gezien te hebben. Straks valt de ander in het echt gigantisch tegen. Ik vind het bijvoorbeeld heel belangrijk dat een man lekker/fris ruikt. Kan je niet ruiken door de pc heen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  loura do 8 nov 2012 - 5:54

Ik had eens heel intensief contact met een jongen voor 4 maanden. Dagelijks bellen, smsen, msnen geen skype want dat was toen nog niet. Ik vond hem echt geweldig! Tot dan ik hem in het echt zag.... Mijn god, wat een afknapper, niet alleen qua uiterlijk maar ook qua klik. Die was er namelijk niet laughcry. Ik moest echt de woorden uit hem trekken en merendeels van de date was het stil. Vreselijk! Was blij dat ik naar huis kon. Daarna nooit meer echt gesproken, dat was wel jammer na intensief contact.

Ik heb een beetje het idee dat als je iemand nog niet hebt ontmoet dat je dan alleen verliefd bent op een illusie. Je kan het in je hoofd zo mooi maken als je wilt maar uiteindelijk kan het in het echt vreselijk tegenvallen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  sanne-84 do 8 nov 2012 - 7:56

Ik denk dat je (vooral in het begin) wel kriebels kan voelen, maar dat het niet altijd goed te zeggen is of het van verliefdheid is, of van leuke aandacht.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Lonely Goatherd do 8 nov 2012 - 8:01

Derpy schreef:
Lonely Goatherd schreef:Ik ben wel eens een (hele!) week lang ontzettend verliefd geweest op iemand via internet. Helemaal ongezien was dat niet, we camden heel veel. Uiteindelijk was er irl niet meer dan wederzijdse sympathie over. Dus verliefdheid kan ik me wel voorstellen, maar een relatie echt niet.

Maar was het dan alleen gebaseerd op het bewegende beeld dat je zag of ook op wat hij te vertellen had?
Ze was gewoon heel erg leuk en het was een combinatie van innerlijk en uiterlijk. Ik had al kriebels voordat ik haar had gezien, we hadden hele leuke gesprekken op msn.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Mermaid do 8 nov 2012 - 9:11

Ik heb wel 2 keer kriebes gehad door een jongen die ik online kende, t was alleen snel over zodra ik ze in het echt zag Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien 1270000679 Dus nee voor mij geen 'verkering' voordat ik iemand in het echt heb gezien.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  M-G do 8 nov 2012 - 13:21

Mijn vriend heb ik leren kennen via een chatbox. Daarna iedere dag met hem gechat op msn, op den duur foto's verstuurd en later elkaar via de webcam gezien. Ja ik was verliefd op hem voordat ik hem in het echt gezien had. Na de eerste ontmoeting waren we er allebei direct over uit: wij wilden met elkaar verder. Inmiddels zijn we ruim 11 jaar samen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien Empty Re: Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum