Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

+17
Sushi
Susan
Sarah1985
vlindertje
Zora
Oasis
Toet
Roxi3
Bliss
Caroow
Sorella
Pomodori
SuperGrover
xxDila
Sjaantje
Janelie
Rush
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:53

Voor mij blijft dat Silence of the Lambs.

Er zijn viezere, meer bizarre en mindfucking films te bedenken die ik ook goed of gewoon lekker wegkijken vind, maar ik vond deze zó ontzettend spannend... Ik zag hem jaren geleden, en het is de enige keer dat ik letterlijk zat te trillen voor de tv.

Zo veel spanning als ik toen voelde, is er na meerdere keren kijken niet meer geweest, maar het is echt de ultieme thriller voor mij.

"Hello Clarice..." Very Happy

Dus vertel, welke film is dat voor jou en waarom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Rush vr 1 jul 2011 - 0:54

Geen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:56

Rush schreef:Geen.

Je kijkt ze niet of vindt geen enkele eng?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Rush vr 1 jul 2011 - 0:57

Ik vind ze niet eng of spannend. Ik kijk het liefst horror of thrillers, dus daar zal het niet aan liggen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:59

Rush schreef:Ik vind ze niet eng of spannend. Ik kijk het liefst horror of thrillers, dus daar zal het niet aan liggen.

Ik snap je wel denk ik, ik vind ook niet snel iets eng. Ik moest bv lachen bij alle halloween en friday the 13th films, en meer van dat soort. Serieus lachen. Ik slaap er ook niet minder om.

Mijn vriend is wel een bange poeperd, dat vind ik zo leuk, gemeen he haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Janelie vr 1 jul 2011 - 2:59

Vroeger vond ik de exorcist echt zo eng! Lag ook aan mijn leeftijd toen, nu vind ik die niet meer eng. Ik vond Skeleton Key en The Ring ook best eng. Heerlijk die kriebels! Very Happy
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Sjaantje vr 1 jul 2011 - 3:03

Mijn zus vraagt al tijden of we samen Paranormal Activity 1 & 2 gaan kijken samen maar echt NO WAY! Ik heb de trailer van deel 1 gezien en ik vond het al doodeng! Tijd terug was er bij De TV-Kantine een persiflage en die kon ik nog maar net handelen... Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  xxDila vr 1 jul 2011 - 3:04

Ohhh dit topic ga ik bijhouden! Ik ben echt dol op horrors & thrillers. Kan nu niet zo één bedenken die ik écht eng vond.
Wel iets heel grappigs. Toen ik 15 was, mocht ik niet naar Jeepers Creepers (voor 16 jaar en ouder) Dus zat ik braaf met ene vriendin, haar ouders en mijn ouders in de bios. Ik was vet zenuwachtig.. mensen in Amerika zouden met kots-zakjes halverwege de film weg zijn gegaan, zo gruwelijk moest hij zijn. Ik vond hem geen zak aan laughcry Als je nog wil lachen om een film adviseer ik je die!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  SuperGrover vr 1 jul 2011 - 3:05

Ik heb een nogal extreme schrikreactie (als ik schrik, krijs ik als een speenvarken, schiet een halve meter de lucht in, en zit nog 5 minuten na te shaken), dus alle films met veel schrikmomenten.

Verder ben ik niet gauw echt bang. Ik heb veel horrorfilms gekeken, The Ring, Saw, Texas Chainsaw Massacre, Silence of the Lambs en het vervolg, noem maar op. Deed me allemaal niet zoveel. Alleen Criminal Minds, die tv-serie, dat vind ik echt te erg. Zulke verschrikkelijke verhalen, kleine kinderen die worden doodgemarteld, dat soort dingen, daar kan ik niet tegen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  xxDila vr 1 jul 2011 - 3:05

Sjaantje schreef:Mijn zus vraagt al tijden of we samen Paranormal Activity 1 & 2 gaan kijken samen maar echt NO WAY! Ik heb de trailer van deel 1 gezien en ik vond het al doodeng! Tijd terug was er bij De TV-Kantine een persiflage en die kon ik nog maar net handelen... Very Happy

Ik heb serieus bij deel I in de pauze zitten twijfelen om weg te gaan, wat een k*tfilm zeg! Ik had hoop dat hij beter zou worden na de pauze maar helaas.. Ik heb voor deel II dan ook maar geen moeite gedaan om te gaan kijken in de bios, ik huur hem wel een keer.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Pomodori vr 1 jul 2011 - 3:14

The Rose Red

Is een film naar een boek van Stephen King. Duurt 4 uur (is eigenlijk een miniserie). En gaat over een huis wat paranormale activiteiten vertoont. En dan gaat er een hele bups mensen naar binnen met allemaal een paranormale gave. Allemaal verschillende. En dat vind het huis niet zo leuk.
Ik heb de helft maar gezien. Ik zat zwetend en zo wit als een doek op de bank. Schrok van alles en vond het vreselijk. Mocht hem van vriend ook niet meer verder kijken. Die dacht dat ik erin zou blijven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rose_Red
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 3:20

The Excorsism of Emily Rose en door die teringfilm wil ik niks meer zien/horen wat met excorsisme te maken heeft..ik ben er doodsbang voor geworden. Sindsdien trek ik horrorfilms niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Sorella vr 1 jul 2011 - 3:25

Bij mij ligt het er heel erg aan hoe ik me voel. Als ik goed in mijn vel zit ben ik heel snel bang bij films over geesten, zoals the ring, Gothika, Skeleton key. Maar als ik niet lekker in mijn vel zit ben ik niet bang. Dat klinkt vast heel raar maar dat valt mij altijd op! Heb dan meer zoiets van come and get me haha!!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Caroow vr 1 jul 2011 - 3:28

Niet alleen eng, ook te ranzig voor woorden; Hostel. Ik droom er nog steeds over, terwijl we hem met Halloween hebben gekeken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Janelie vr 1 jul 2011 - 3:30

Caroow schreef:Niet alleen eng, ook te ranzig voor woorden; Hostel. Ik droom er nog steeds over, terwijl we hem met Halloween hebben gekeken.

Die heb ik ook gezien, althans ik heb voornamelijk mijn handen gezien in het tweede gedeelte van de film. Gadverdamme wat een vieze film is dat!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Bliss vr 1 jul 2011 - 3:43

Tea-Leaf schreef:Voor mij blijft dat Silence of the Lambs.

Er zijn viezere, meer bizarre en mindfucking films te bedenken die ik ook goed of gewoon lekker wegkijken vind, maar ik vond deze zó ontzettend spannend... Ik zag hem jaren geleden, en het is de enige keer dat ik letterlijk zat te trillen voor de tv.

Zo veel spanning als ik toen voelde, is er na meerdere keren kijken niet meer geweest, maar het is echt de ultieme thriller voor mij.

"Hello Clarice..." Very Happy

Dus vertel, welke film is dat voor jou en waarom?

"I ate his liver with some fava beans and a fine Chianti..." *slurpgeluid* :affraid: Dit is niet de engste film die ik gezien heb, maar vind hem wel erg spannend en goed! Hannibal Lecter is wel mijn engste filmpersonage aller tijden!! Ben erdoor gefascineerd en kan Anthony Hopkins bijna niet meer in een andere rol zien. Heb alle vier de Hannibal-films hier in de kast staan, maar vooral "Hannibal" durf ik bijna niet meer te kijken...
Verder vond ik "What lies beneath" eng en ik heb vroeger een hoop horrors gekeken die ik toen eng vond, maar sindsdien kijk ik dit genre niet meer. Vind het gewoon goor en niet leuk, nee, doe maar maar een spannende thriller!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 4:01

Dat is The Shining (verfilming van boek van Stephen King). En dan niet de film, maar de miniserie..

Maar ik sluit me ook aan bij de mensen die hier Silence of the lambs hebben genoemd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Roxi3 vr 1 jul 2011 - 4:28

Pomodori schreef:The Rose Red

Is een film naar een boek van Stephen King. Duurt 4 uur (is eigenlijk een miniserie). En gaat over een huis wat paranormale activiteiten vertoont. En dan gaat er een hele bups mensen naar binnen met allemaal een paranormale gave. Allemaal verschillende. En dat vind het huis niet zo leuk.
Ik heb de helft maar gezien. Ik zat zwetend en zo wit als een doek op de bank. Schrok van alles en vond het vreselijk. Mocht hem van vriend ook niet meer verder kijken. Die dacht dat ik erin zou blijven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rose_Red

Die wilde ik ook noemen, nachten slecht geslapen na het kijken van deze film!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Toet vr 1 jul 2011 - 4:31

Ik kan er zo geen bedenken want ik heb er zó veel gezien. Ik ben er ook niet bang voor ofzo, ik hou van die films.

Weet niet meer wie het over paranormal activity had maar dat is echt een bagger film. Als ik een film op mag noemen die het saaits en minst eng is zou ik die noemen. Er is één spannend stukje, en dan is de film afgelopen. De rest is oersaai. Ik snap de ophef over die film ook echt niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Oasis vr 1 jul 2011 - 5:06

Ik vond The Grugde heel erg eng, brrr. Nog nachtenlang gedacht dat er kleine chineesjes naast mijn bed stonden!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Zora vr 1 jul 2011 - 5:20

Van IT heb ik iig het meeste trauma's over gehouden Sad

En na Hostel had ik het ook wel een beetje gehad met het genre films... Ik kan me alleen niet echt bedenken wat echt de engste film is. Mijn vriend vindt The Strangers verreweg het engst. Ik snap wel een beetje wat 'ie bedoelt, maar vind dat echt lang zo eng niet als hij. Gek hoe dat kan verschillen!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  vlindertje vr 1 jul 2011 - 6:08

Er stond laats op de telegraaf een voorstukje van een film die ergens in een land (engeland?) niet vertoond zou worden omdat deze te eng/vies ofzo was. Ik dacht dat het een nederlandse regisseur of producent was.
Ik weet alleen de naam van de film niet meer! Maar dat voorstukje was zo eng!! Ging over een hele zieke enge vent die 3 mensen had opgesloten en...nouja ik schrijf maar niet verder, was zo ziek!
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 6:31

Ik vind The Blair Witch Project één van de meest geniale films.
Dat komt, waarschijnlijk, doordat ik hem heb gezien toen ik nog in de veronderstelling was dat ie waar gebeurd was..

Hannibal vind ik goed in elkaar zitten en films als The Ring en The Grudge mag ik ook wel.

Paranormal Activity durf ik niet te zien in mijn eentje in het donker....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Sarah1985 vr 1 jul 2011 - 7:08

piranha, echt dood eng die film. Ik schrok steeds heel erg, vooral het einde brr, komt ook ben echt bang voor vissen


Remake van de legendarische horrorfilm uit 1978.
Tijdens ‘spring break' zorgt een lichte aardbeving ervoor dat de bodem van een meer openbreekt waardoor er plots honderden prehistorische piranha's vrijkomen. Uitgerekend aan dit meer vinden er juiste wilde bikini feestjes plaats. De piranha’s veroorzaken een bloedbad onder de feestgangers. Een groepje jongeren probeert onder leiding van sherrif Julie Forester (Elisabeth Shue) de bijtgrage vissen een halt toe te roepen.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:11

It is de engste film die ik ooit heb gezien, toen was ik ook nog erg jong.

Ik houd ook niet van films met inteeltfamilies met griezelige nakomelingen die aan het moorden slaan, zoals the Texas Chainsaw Massacre.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien? Empty Re: N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum