N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien?
+21
Jeanette
RYW
Curious
Shisha
Snoes
Wennebellah
Phileine
NerdChic
Zora
Mariposa
Tinus
SuperGrover
Rapunzel
loura
Catwoman79
Guus
Lies
CaptainSpectacular
Blond
Pannetoet
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: N.a.v: wat is de engste film die je hebt gezien?
VeryCherry schreef:Minneke schreef:VeryCherry schreef:Ga je hem echt niet kijken? Zonde!
Ik ben bang dat ik mezelf met een heleboel nachtmerries opzadel. Maar ik ben aan de andere kant nu wel héél erg benieuwd.. Lastig, lastig!
Gewoon kijken joh, eventueel overdag
Haha, gezellig op de bank met een bak popcorn en de kinderen ernaast
Gast- Gast
Minneke schreef:VeryCherry schreef:Minneke schreef:VeryCherry schreef:Ga je hem echt niet kijken? Zonde!
Ik ben bang dat ik mezelf met een heleboel nachtmerries opzadel. Maar ik ben aan de andere kant nu wel héél erg benieuwd.. Lastig, lastig!
Gewoon kijken joh, eventueel overdag
Haha, gezellig op de bank met een bak popcorn en de kinderen ernaast
Leuke familiefilm
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Of je moet wachten tot het zomer is en het pas laat donker wordt
Ik slaap dus echt niet na een enge film, heb geloof ik een trauma opgelopen toen ik jong was.
Wij hebben in groep 8 (toen was ik 11) It gekeken op school, een klasgenootje had namelijk het idee om van die film een musical te maken?!?!?! (ik zat op een soort vrije school, en volgens mij kende ze nog geen kijkwijzers ofzo)
Nou in ieder geval was ik supersuper bang. Die nacht ging ik naar de wc en doordat het erg winderig was ' plopte' het in het douchegootje. (reminder: bij it komt er een bloedbel via een wastafelgootje omhoog en wordt uiteindelijk een kind daardoor heen getrokken en vermoord, althans, zo is het in mijn herinnering).
Ik heb het hele huis bij elkaar geschreeuwd en heb nachten lang niet alleen durven slapen, en als ik het al wel durfde werd ik halverwege de nacht badend in het zweet wakker. Tot mijn 18e heb ik nog soort van nachtelijke 'angstaanvallen' gehad snachts na een film die eng bleek.
Nu durf ik er wel vooruit te komen, maar in mn puberteit niet, dus keek ik nog wel eens naar zo'n film terwijl ik daar doodsbang van werd.
hihi stom he
Wij hebben in groep 8 (toen was ik 11) It gekeken op school, een klasgenootje had namelijk het idee om van die film een musical te maken?!?!?! (ik zat op een soort vrije school, en volgens mij kende ze nog geen kijkwijzers ofzo)
Nou in ieder geval was ik supersuper bang. Die nacht ging ik naar de wc en doordat het erg winderig was ' plopte' het in het douchegootje. (reminder: bij it komt er een bloedbel via een wastafelgootje omhoog en wordt uiteindelijk een kind daardoor heen getrokken en vermoord, althans, zo is het in mijn herinnering).
Ik heb het hele huis bij elkaar geschreeuwd en heb nachten lang niet alleen durven slapen, en als ik het al wel durfde werd ik halverwege de nacht badend in het zweet wakker. Tot mijn 18e heb ik nog soort van nachtelijke 'angstaanvallen' gehad snachts na een film die eng bleek.
Nu durf ik er wel vooruit te komen, maar in mn puberteit niet, dus keek ik nog wel eens naar zo'n film terwijl ik daar doodsbang van werd.
hihi stom he
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
VeryCherry schreef:Ga je hem echt niet kijken? Zonde!
Ik wil hem wel kijken als ik m online kan vinden! Hoe eng kan die nou helemaal zijn?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:1408 vond ik echt een k*tfilm
Oh ik vond hem nog wel redelijk verrassend!
En ik heb een keer een Japanse horror gezien en die was ook best spannend! Weet alleen niet meer hoe die heet en kan hem op internet ook niet vinden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Martyrs net gekeken, vond hem reuze meevallen En dan ook nog alleen in de slaapkamer met 1 klein lampje aan.
Gast- Gast
Oh, ik heb zoveel horrors gezien. Geen idee welke ik nu écht eng vind...
Ik weet nog wel dat ik kippenvel had bij the Ring II wanneer het meisje uit die put komt kruipen, met haar nagels krassend.. Bah!!
En het geluid van the Grudge vond ik ook niet echt geruststellend.
Ik weet nog wel dat ik kippenvel had bij the Ring II wanneer het meisje uit die put komt kruipen, met haar nagels krassend.. Bah!!
Gast- Gast
Youandi schreef:Oh, ik heb zoveel horrors gezien. Geen idee welke ik nu écht eng vind...
Hahaha dat geluid doe ik wel eens om mijn vriend te irriteren! Ik mis alleen de bijpassende pruik met lang zwart haar nog
Gast- Gast
Trisha schreef:Jazeker Dan vind jij Untraceable heel gaaf
Die kijk ik nu in bed haha, kan niet slapen.
Gast- Gast
Ik vind alle films eng als het ook maar iets van een eng element bevat. Zelfs de Gremlins... Ik heb nachten naar de kast en magnetron gekeken, in de hoop dat er niets uit zou komen.
Maar de film die ik nog steeds eng vind is "The Ring". "The Ring 2" heb ik dan ook nooit gekeken, ik durf niet.
Maar de film die ik nog steeds eng vind is "The Ring". "The Ring 2" heb ik dan ook nooit gekeken, ik durf niet.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Martyrs net gekeken, vond hem reuze meevallen En dan ook nog alleen in de slaapkamer met 1 klein lampje aan.
Wat vind je van het verhaal?
The Ring II heeft niet zoveel indruk op me gemaakt, vond the Ring I enger.
Gast- Gast
Storm schreef:The Ring II heeft niet zoveel indruk op me gemaakt, vond the Ring I enger.
Ik ook, ik vond The Ring 1 ook echt heel eng! Maar ik ben sowieso een drama met enge films. Ik ben echt een compleet mietje, ik kan er totaal niet tegen. En toch kijk ik er dan weleens naar, en elke keer heb ik er achteraf weer spijt van ik krijg al de kriebels van die trailer van The Rite, ofzo, die je nu weleens op tv ziet.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ohja, the Rite hoef ik ook echt niet te zien..
Gast- Gast
Storm schreef:Ohja, the Rite hoef ik ook echt niet te zien..
Ik ook niet, ik weet nu al dat ik daar gigantische spijt van ga krijgen als ik die ga zien. Ik ga wel lekker naar Cars 2 ofzo, veel veiliger
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind films niet zo snel eng, maar 'Hostel' vond ik dan weer te ranzig.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
VeryCherry schreef:Tea-Leaf schreef:Martyrs net gekeken, vond hem reuze meevallen En dan ook nog alleen in de slaapkamer met 1 klein lampje aan.
Goed! Je moet er echt bij nadenken, het is niet zo heel erg voor de hand liggend, al had dat het wel kunnen zijn. Ze hebben het goed in elkaar gezet, ik vond het lang duren voordat ik het waarom snapte
Gast- Gast
Ik was altijd enorm van de Horror films maar nadat ik the ring 1 had gezien heb ik altijd vreselijke nachtmerries na horror/films. Vooral dat deel dat ze uit de televisie kruipt, gruwelijk! Heb die film twee keer gezien, stom stom stom, wil er nu ook niks meer van zien of horen anders slaap ik weer een nacht enorm slecht.
Wat ik verder nog enge films vind zijn
- stay alive
- The Descent
- Orphan
- The Cube (vind ik nog beter dan Saw)
Wat ik verder nog enge films vind zijn
- stay alive
- The Descent
- Orphan
- The Cube (vind ik nog beter dan Saw)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Jeepers creepers vond ik heel eng, ik woonde toen op kamers op een tochtige boerderij. Heel eng vond k het.
Verder vind ik horor films niet zo heel eng, maar welke ik echt eng vond zijn:
Paranormal activiti I en II
Event horizon
Event horizon
Gast- Gast
Jen_ schreef:Jeepers creepers vond ik heel eng, ik woonde toen op kamers op een tochtige boerderij. Heel eng vond k het.
Event horizon
1408 was gewoon een vette film! Niet echt heel eng ofzo, nouja sommige stukjes wel. Maar kon er goed van slapen, geen problemen erna. Paranormal activity kreeg ik nachtmerries van. Heb vorige week nog deel II gezien, brrr.
Gast- Gast
Oh maar is die Martyrs net zoiets als Saw, met van die enge, vieze slachtingen? Want dat vind ik allemaal niet nodig, en niet leuk om te zien.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:VeryCherry schreef:Tea-Leaf schreef:Martyrs net gekeken, vond hem reuze meevallen En dan ook nog alleen in de slaapkamer met 1 klein lampje aan.
Goed! Je moet er echt bij nadenken, het is niet zo heel erg voor de hand liggend, al had dat het wel kunnen zijn. Ze hebben het goed in elkaar gezet, ik vond het lang duren voordat ik het waarom snapte
Waarom denk jij dat die vrouw zich door haar hoofd schoot?
VeryCherry schreef:Tea-Leaf schreef:VeryCherry schreef:Tea-Leaf schreef:Martyrs net gekeken, vond hem reuze meevallen En dan ook nog alleen in de slaapkamer met 1 klein lampje aan.
Waarom denk jij dat die vrouw zich door haar hoofd schoot?
Geef eens even antwoord op mijn vraag
Gast- Gast
Jen_ schreef:Oh maar is die Martyrs net zoiets als Saw, met van die enge, vieze slachtingen? Want dat vind ik allemaal niet nodig, en niet leuk om te zien.
De film bestaat uit twee delen, eerst zie je mensen vermoord worden en het tweede deel gemarteld
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v: wat is de engste film die je ooit hebt gezien?
» Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien
» Hypothetisch gezien ;)
» Wie heeft hen gezien?
» Films die je gezien MOET hebben
» Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien
» Hypothetisch gezien ;)
» Wie heeft hen gezien?
» Films die je gezien MOET hebben
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: