Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is maar een forum

+21
Zwoesj
rapa nui
aniet
SuperGrover
Lady4
Jordana
Zora
Isis
Inge
Phileine
Lynn_
Julia
Susan
Roze Roos
Sterre
Oasis
Chocolate Cookie
Blond
Guus
Pannetoet
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Zwoesj ma 7 maa 2011 - 9:03

aniet schreef:
ABE schreef:Als ik dit als maar gewoon een forum zou beschouwen, dan zou ik hier niet dagelijks komen. Ik ben oprecht benieuwd naar sommige mensen en ook benieuwd hoe zij over bepaalde zaken denken. Ook al is het internet, ken ik velen niet persoonlijk, het doet me toch wat.
+1
mooi gezegd ABE!

+2, beter had ik het niet kunnen verwoorden. Ik kan makkelijk zonder, maar vind het toch altijd weer leuk om alles te lezen smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Lady4 ma 7 maa 2011 - 9:08

Ik leg je niks in de monder Megara, ik bedoel het meer als algemene vraag.


Laatst aangepast door Lady4 op ma 7 maa 2011 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Lejow ma 7 maa 2011 - 9:08

Zwoesj schreef:
aniet schreef:
ABE schreef:Als ik dit als maar gewoon een forum zou beschouwen, dan zou ik hier niet dagelijks komen. Ik ben oprecht benieuwd naar sommige mensen en ook benieuwd hoe zij over bepaalde zaken denken. Ook al is het internet, ken ik velen niet persoonlijk, het doet me toch wat.
+1
mooi gezegd ABE!

+2, beter had ik het niet kunnen verwoorden. Ik kan makkelijk zonder, maar vind het toch altijd weer leuk om alles te lezen smile

+3
Dingen die hier gezegd worden kunnen me ook echt wel raken. Op positieve en negatieve wijze.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Lady4 ma 7 maa 2011 - 9:10

Lejow schreef:
Zwoesj schreef:
aniet schreef:
ABE schreef:Als ik dit als maar gewoon een forum zou beschouwen, dan zou ik hier niet dagelijks komen. Ik ben oprecht benieuwd naar sommige mensen en ook benieuwd hoe zij over bepaalde zaken denken. Ook al is het internet, ken ik velen niet persoonlijk, het doet me toch wat.
+1
mooi gezegd ABE!

+2, beter had ik het niet kunnen verwoorden. Ik kan makkelijk zonder, maar vind het toch altijd weer leuk om alles te lezen Het is maar een forum - Pagina 4 561177

+3
Dingen die hier gezegd worden kunnen me ook echt wel raken. Op positieve en negatieve wijze.

+4
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 9:11

Voor mij niet.
Het is niet 'maar' een forum.
Ik vind het fijn hier, ik voel me hier welkom, ik vind het prettig dat mensen gewoon babbelen over vanalles.
Ik heb wel eens tips gehad waar ik heel veel aan had, ik heb van een heel aantal meiden nu plaatjes gehad, waar ik een klein manneke heel blij mee maak (en ikzelf dus heel blij van word), ik heb een vriendinnetje teruggevonden en als ik niet kan slapen is er hier vaak wel iemand om wat mee te kletsen..

Nee, het is niet 'maar' een forum. Ik ben er blij mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Pannetoet ma 7 maa 2011 - 10:05

Lady4 schreef:
Lejow schreef:
Zwoesj schreef:
aniet schreef:
ABE schreef:Als ik dit als maar gewoon een forum zou beschouwen, dan zou ik hier niet dagelijks komen. Ik ben oprecht benieuwd naar sommige mensen en ook benieuwd hoe zij over bepaalde zaken denken. Ook al is het internet, ken ik velen niet persoonlijk, het doet me toch wat.
+1
mooi gezegd ABE!

+2, beter had ik het niet kunnen verwoorden. Ik kan makkelijk zonder, maar vind het toch altijd weer leuk om alles te lezen Het is maar een forum - Pagina 4 561177

+3
Dingen die hier gezegd worden kunnen me ook echt wel raken. Op positieve en negatieve wijze.

+4

En hier +5!
Het is voor mij niet zomaar een forum..
Ik kan hier mijn ei kwijt en ik vind het gezellig! Alleen de personen en stemmen ontbreken nog haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:21

Ik vind het niet 'maar een forum'. Het is fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen en ik neem ieders verhaal serieus maar ik kan de verhalen van de personen die ik niet ken of die niet dicht bij mij staan, na het forum wel loslaten.

Ik denk wel dat sommigen moeten oppassen dat ze het forum niet gaan zien als vervanging voor 'real life'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:24

vruchtenhagel schreef:
Ik denk wel dat sommigen moeten oppassen dat ze het forum niet gaan zien als vervanging voor 'real life'.

Dat geloof ik ook wel. Ik heb naast het forum nog gewoon een IRL en hier ben ik ook heel blij mee. Als ik dit niet meer zou hebben en hier enkel nog zou zijn om "sociale contacten" te hebben, dan gaat er wel iets mis.

Al vind ik er niets lekkerders dan om op zaterdagavond geen verplichtingen te hebben en hier wel te zitten om even te forummen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:27

Ik denk eigenlijk dat er niemand hier is die geen sociale contacten heft en dit forum als haar sociale leven ziet. Denken jullie dan dat er hier wel dusdanige forumsters zijn, doelen jullie nu op specifieke personen? (noem maar geen namen, gewoon een ja of nee is prima, 't hoeft geen rel te worden)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:30

Het is 'maar' een forum....

waarop je je frustraties kunt uiten, waarop je dingen kunt delen, waarop je een advies kunt krijgen, waarop je een luisterend oor wordt geboden, waarop je je gedachten los kunt laten, waarop je even los kunt komen van het dagelijkse....

Voor mij is het forum onmisbaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:32

Maple schreef:Ik denk eigenlijk dat er niemand hier is die geen sociale contacten heft en dit forum als haar sociale leven ziet. Denken jullie dan dat er hier wel dusdanige forumsters zijn, doelen jullie nu op specifieke personen? (noem maar geen namen, gewoon een ja of nee is prima, 't hoeft geen rel te worden)

Persoonlijk, nee. Ik geloof dat iedereen hier een sociaal leven heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:37

Ik was ook niet van plan namen te noemen hoor Very Happy . En ik zeg niet dat ze op dit moment geen sociaal leven hebben (dat is ook maar net wat je eronder verstaat, door contacten op het internet kun je ook een sociaal leven hebben) maar ik denk wel dat er een aantal zijn die ermee moeten oppassen. Het is natuurlijk heel makkelijk (en gezellig) om te forummen en het voelt veiliger dan mensen in het echt te ontmoeten. Maar ik denk wel dat sommigen zich een beetje op de grens bevinden en moeten oppassen dat ze niet echt echte leven gaan 'vermijden' omdat dat minder veilig aanvoelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:38

ABE schreef:
Maple schreef:Ik denk eigenlijk dat er niemand hier is die geen sociale contacten heft en dit forum als haar sociale leven ziet. Denken jullie dan dat er hier wel dusdanige forumsters zijn, doelen jullie nu op specifieke personen? (noem maar geen namen, gewoon een ja of nee is prima, 't hoeft geen rel te worden)

Persoonlijk, nee. Ik geloof dat iedereen hier een sociaal leven heeft.
Ah oké, dan begreep ik 'm verkeerd, denk ik.
Het lijkt me de laatste tijd wel op te vallen dat er hier veel meiden zitten die in het daglijks leven weinig vriendinnen om zich heen hebben (ik ook), maar het forum als je hele sociale leven zien, dat geloof ik niet dat meiden dat hier doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:45

Maple schreef:
ABE schreef:
Maple schreef:Ik denk eigenlijk dat er niemand hier is die geen sociale contacten heft en dit forum als haar sociale leven ziet. Denken jullie dan dat er hier wel dusdanige forumsters zijn, doelen jullie nu op specifieke personen? (noem maar geen namen, gewoon een ja of nee is prima, 't hoeft geen rel te worden)

Persoonlijk, nee. Ik geloof dat iedereen hier een sociaal leven heeft.
Ah oké, dan begreep ik 'm verkeerd, denk ik.
Het lijkt me de laatste tijd wel op te vallen dat er hier veel meiden zitten die in het daglijks leven weinig vriendinnen om zich heen hebben (ik ook), maar het forum als je hele sociale leven zien, dat geloof ik niet dat meiden dat hier doen.

Mijn motto is, beter één goede vriendin, dan tien kennissen. smile

Momenteel verwaarloos ik mijn sociale contacten enorm. Dus als ik van iemand moet zeggen dat ze geen sociaal leven heeft, dan moet ik naar mezelf wijzen. En eigenlijk ben ik dan blij dat ik het forum en internet heb, zodat ik via andere gangen mijn sociale leven op peil kan houden. En dus, wanneer ik het er wel weer aantoe heb dezelfde mensen kan bellen voor leuke dingen. (Klinkt arrogant he, maar ik bedoel meer dat ik het geluk heb dat mijn vrienden mij kennen en ik het geluk hebben dat ze via sociale media het contact ook goed genoeg vinden. Voor nu, moet niet te lang duren haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  M-G ma 7 maa 2011 - 10:46

Dat ligt helemaal aan het onderwerp en/of de reacties die er gegeven worden.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:51


Ik had me niet direct aangemeld, juist omdat ik vond dat er teveel emotionele banden ontstonden tussen forummers en het forum. Als ik topics lees die de indruk wekken dat diegene zijn of haar problemen alleen maar online met 'vreemden' durft te delen, voel ik me daar niet prettig bij. Dan vraag ik me soms wel eens af of dit een 'last resort' is of dat diegene gewoon niet durft te spreken irl.

Maar goed, zo ben ik. Ik deel geen erg persoonlijke informatie/problemen/gevoelens, omdat ik geen andere mensen ermee wil opzadelen die ik niet ken. Een mening vragen over het een of ander prima, maar het daadwerkelijk meeleven met een virtueel persoon, dat kost mij gewoon moeite. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:57

Zero schreef:
Ik had me niet direct aangemeld, juist omdat ik vond dat er teveel emotionele banden ontstonden tussen forummers en het forum. Als ik topics lees die de indruk wekken dat diegene zijn of haar problemen alleen maar online met 'vreemden' durft te delen, voel ik me daar niet prettig bij. Dan vraag ik me soms wel eens af of dit een 'last resort' is of dat diegene gewoon niet durft te spreken irl.

Maar goed, zo ben ik. Ik deel geen erg persoonlijke informatie/problemen/gevoelens, omdat ik geen andere mensen ermee wil opzadelen die ik niet ken. Een mening vragen over het een of ander prima, maar het daadwerkelijk meeleven met een virtueel persoon, dat kost mij gewoon moeite. silent
Ik moet wel zeggen dat ik me hierdoor aangesproken voel. Ik heb in het biechttopic wel eens wat verteld en het is juist zo fijn om hier (redelijk) anoniem je verhaal te kunnen doen. Je bespreekt niet alles zomaar even in het échte leven, vooral niet met het oog op roddels, en dan is juist zo'n forum zo fijn om je verhaal kwijt te kunnen en evt adviezen te mogen krijgen. Ik snap jouw denkwijze daarom eigenlijk helemaal niet, vooral niet dat je aangeeft dat dit iets is wat je ervan weerhouden heeft je eerder aan te melden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:03

Maple schreef:
Zero schreef:
Ik had me niet direct aangemeld, juist omdat ik vond dat er teveel emotionele banden ontstonden tussen forummers en het forum. Als ik topics lees die de indruk wekken dat diegene zijn of haar problemen alleen maar online met 'vreemden' durft te delen, voel ik me daar niet prettig bij. Dan vraag ik me soms wel eens af of dit een 'last resort' is of dat diegene gewoon niet durft te spreken irl.

Maar goed, zo ben ik. Ik deel geen erg persoonlijke informatie/problemen/gevoelens, omdat ik geen andere mensen ermee wil opzadelen die ik niet ken. Een mening vragen over het een of ander prima, maar het daadwerkelijk meeleven met een virtueel persoon, dat kost mij gewoon moeite. silent
Ik moet wel zeggen dat ik me hierdoor aangesproken voel. Ik heb in het biechttopic wel eens wat verteld en het is juist zo fijn om hier (redelijk) anoniem je verhaal te kunnen doen. Je bespreekt niet alles zomaar even in het échte leven, vooral niet met het oog op roddels, en dan is juist zo'n forum zo fijn om je verhaal kwijt te kunnen en evt adviezen te mogen krijgen. Ik snap jouw denkwijze daarom eigenlijk helemaal niet, vooral niet dat je aangeeft dat dit iets is wat je ervan weerhouden heeft je eerder aan te melden.

Ik zie het forum ook anders dan jij, ik zie het als iets luchtigs. Iets om de laatste nieuwtjes te bespreken, mode, films, whatever. Maar gezien vele forummers dit toch een plek vinden/vonden om hun ei kwijt te raken, voel(de) ik me soms niet meer op mijn plek. Voor mij gaat die vlag gewoon niet op, daarom vermijd ik zware topics. Ik heb een periode gehad dat ik mijn gevoel alleen op het internet uitte, en dat heeft me geen windeieren gelegd dus ik ben daar jaren geleden mee gestopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Jeanette ma 7 maa 2011 - 11:03

Goochempie schreef:Neem het ook niet zo serieus als in dat ik verplichtingen heb naar het forum, of dat ik dingen die hier gezegd worden me persoonlijk aantrek...

maar sommige onderwerpen neem ik wel serieus, en de mensen die problemen postten ook

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:04

Oké, nu snap ik het iets meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Susan ma 7 maa 2011 - 11:05

Als iets je geen windeieren heeft gelegd heb je er juist wel iets aan gehad, dus waarschijnlijk bedoel je iets anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:07

Susan schreef:Als iets je geen windeieren heeft gelegd heb je er juist wel iets aan gehad, dus waarschijnlijk bedoel je iets anders.

Ik las het net zelf ook. :p klopt niet. Maar goed, was geen goed idee geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:09

Ik heb bij veel vaste forummers altijd een beetje het gevoel alsof ik ze ken ofzo. Terwijl ik er veel van nog nooit heb ontmoet. Maar je forumt dan al zo lang met elkaar, ik weet niet.. Het schept een soort band ofzo. Hebben meerdere mensen dat gevoel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:13

Maple schreef:Oké, nu snap ik het iets meer.

Geen probleem, gaan we morgen verder. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:15

ABE schreef:
Maple schreef:Oké, nu snap ik het iets meer.

Geen probleem, gaan we morgen verder. Very Happy
en die snap ik dan weer niet? Ik had het tegen Zero.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is maar een forum - Pagina 4 Empty Re: Het is maar een forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum