Het is maar een forum
+21
Zwoesj
rapa nui
aniet
SuperGrover
Lady4
Jordana
Zora
Isis
Inge
Phileine
Lynn_
Julia
Susan
Roze Roos
Sterre
Oasis
Chocolate Cookie
Blond
Guus
Pannetoet
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het is maar een forum
wolletjes schreef:mwah, niet zo heel erg. Jij dan?
Ook niet. Daarom ga ik me steeds meer irriteren aan mensen die dat wel doen en daar krijg je zo'n ongezellige bende van.
Gast- Gast
Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
Overigens vind ik 'het is maar een forum' wel een ontzettende dooddoener.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
+1
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:
Verzin maar een betere titel dan.
Al vind ik dit wel weer een typische reactie voor hier.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
+1
+2...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Het valt mij op dat sommige mensen hier kennelijk denken dat het forum verplichtingen schept. In dat opzicht neem ik het forum niet serieus.
Gast- Gast
|Alex167 schreef:Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
Helemaal mee eens.
Gast- Gast
Ik neem het hier ook allemaal niet zo heel serieus, op de topics die ik Persoonlijk staan na. Daar staan wel serieuze onderwerpen, alleen lees ik die niet allemaal.
Gast- Gast
Ik denk dat ik anders moet formuleren..
neem de mensen hier wel serieus (vooral hen die ik ook IRL ken) maar de opmerkingen die zij maken niet altijd!
neem de mensen hier wel serieus (vooral hen die ik ook IRL ken) maar de opmerkingen die zij maken niet altijd!
Gast- Gast
wolletjes schreef:Ik denk dat ik anders moet formuleren..
Goede beschrijving.
Gast- Gast
Neem het ook niet zo serieus als in dat ik verplichtingen heb naar het forum, of dat ik dingen die hier gezegd worden me persoonlijk aantrek...
maar sommige onderwerpen neem ik wel serieus, en de mensen die problemen postten ook
maar sommige onderwerpen neem ik wel serieus, en de mensen die problemen postten ook
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Leg eens uit?Megara schreef:Al vind ik dit wel weer een typische reactie voor hier.
Gast- Gast
Megara schreef:Alex167 schreef:
Verzin maar een betere titel dan.
Al vind ik dit wel weer een typische reactie voor hier.
Dat doe je al in je openingspost
Gast- Gast
Storm schreef:Leg eens uit?Megara schreef:Al vind ik dit wel weer een typische reactie voor hier.
Dat mensen altijd wel ergens over vallen of aanmerkingen op hebben. Om nu te vallen over een topictitel lijkt me wat overdreven. Het gaat meer om de inhoud die van belang is, lijkt me.
Gast- Gast
Een beetje overdreven om nu te stellen dat Alex ergens over valt. Ze zegt alleen dat ze 'het is maar een forum' een dooddoener vindt, en het was niet eens tegen jou gericht.
Gast- Gast
Megara, ik denk dat mensen in het dagelijks leven ook over "dooddoeners" zullen vallen.
dingen als "er zwemmen meer vissen in de vijver; op ieder potje past een dekseltje, etc"
dingen als "er zwemmen meer vissen in de vijver; op ieder potje past een dekseltje, etc"
Gast- Gast
Joh, ik heb het helemaal niet over de topictitel. Het gaat mij meer om de opmerking die regelmatig geplaatst wordt als iemand zich volgens een ander teveel aantrekt van wat er gezegd wordt. Dan is 'Het is maar een forum' echt zo'n standaard opmerking. Daar doel ik op.
Gast- Gast
Ik hecht wel waarde aan het forum, en de mensen, dus ik neem het wel serieus. Natuurlijk is het ook vermaak en we hebben ook veel lol, maar ik neem veel dingen ook serieus. En ik vind dat eerlijk gezegd geen 'slecht' iets. Krijg bij dit topic een beetje het idee dat je een lolbroek moet zijn, en wanneer je het wel serieus neemt je al gauw de zuurpruim bent.
Wat neem ik deze reactie toch serieus op he
Gast- Gast
Ik vat het ook zeker niet persoonlijk op.
In de manier die jullie schetsen snap ik het ook wel. Ik voel dat zelf echter niet zo.
In de manier die jullie schetsen snap ik het ook wel. Ik voel dat zelf echter niet zo.
Gast- Gast
Marin schreef:Krijg bij dit topic een beetje het idee dat je een lolbroek moet zijn, en wanneer je het wel serieus neemt je al gauw de zuurpruim bent.
Dat idee heb ik er zeker niet bij. Het is niet zo dat de ene optie beter of slechter is. Ik vind het juist interessant om te kijken hoe mensen er over nadenken. Daar horen ook verschillende opties bij.
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum...
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum...
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: