Het is maar een forum
+21
Zwoesj
rapa nui
aniet
SuperGrover
Lady4
Jordana
Zora
Isis
Inge
Phileine
Lynn_
Julia
Susan
Roze Roos
Sterre
Oasis
Chocolate Cookie
Blond
Guus
Pannetoet
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het is maar een forum
met een aantal heb ik dat gevoel idd ook.Giacomo schreef:Ik heb bij veel vaste forummers altijd een beetje het gevoel alsof ik ze ken ofzo. Terwijl ik er veel van nog nooit heb ontmoet. Maar je forumt dan al zo lang met elkaar, ik weet niet.. Het schept een soort band ofzo. Hebben meerdere mensen dat gevoel?
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ik heb bij veel vaste forummers altijd een beetje het gevoel alsof ik ze ken ofzo. Terwijl ik er veel van nog nooit heb ontmoet. Maar je forumt dan al zo lang met elkaar, ik weet niet.. Het schept een soort band ofzo. Hebben meerdere mensen dat gevoel?
Ja absoluut! Als er iets met je zoontje zou gebeuren bijv (wat we absoluuuut niet willen!!!), zou ik me écht de pleuris schrikken.. En dat heb ik met veel meer forummers, wel die van de vaste kern zeg maar.
Gast- Gast
**
Laatst aangepast door ABE op ma 7 maa 2011 - 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:en die snap ik dan weer niet? Ik had het tegen Zero.ABE schreef:Maple schreef:Oké, nu snap ik het iets meer.
Geen probleem, gaan we morgen verder.
Volgens mij is het een grapje. Je snapt het nu iets meer dus morgen snap je het helemaal :-).
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Maple schreef:en die snap ik dan weer niet? Ik had het tegen Zero.ABE schreef:Maple schreef:Oké, nu snap ik het iets meer.
Volgens mij is het een grapje. Je snapt het nu iets meer dus morgen snap je het helemaal :-).
Dat bedoelde ik dus. Ik loop mezelf te verdedigen, terwijl het niet noodzakelijk was. Want het was inderdaad een grapje...
Gast- Gast
ABE schreef:vruchtenhagel schreef:Maple schreef:en die snap ik dan weer niet? Ik had het tegen Zero.ABE schreef:Maple schreef:Oké, nu snap ik het iets meer.
Dat bedoelde ik dus. Ik loop mezelf te verdedigen, terwijl het niet noodzakelijk was. Want het was inderdaad een grapje...
hahahhahhahahaha
Of ben ik nu te laat? Ik snap hem nu pas ook... domme Zero
Gast- Gast
't Is trouwens toch ook niet zo raar dat je een band op bouwt met iemand hier? Of meerdere iemanden.. Of zelfs om iemand begint te geven? Ik bedoel; meerendeel lijkt hier toch wel behoorlijke geheimen te vertellen zeg maar.. Oprecht en eerlijk te zijn.. En je komt sneller achter overeenkomsten met mensen, dan dat je bij iemand in de klas zit en pas na 3 jaar elkaar beter leert kennen (bij wijze van)
Gast- Gast
ABE, ik wilde je net het compliment gaan geven dat ik je de laatste tijd een stuk duidelijker en helderder vind. Maar ik geloof dat ik dat compliment nog maar even bewaar
Eerst lees je verkeerd, en nu is het een grapje?
Edit: en nu heb je de post waarin je aangaf verkeerd gelezen te hebben, verwijderd? Je mag er best eerlijk voor uit komen als je een leesfoutje hebt gemaakt hoor, daar zal ik je niet op afrekenen.
Edit: en nu heb je de post waarin je aangaf verkeerd gelezen te hebben, verwijderd? Je mag er best eerlijk voor uit komen als je een leesfoutje hebt gemaakt hoor, daar zal ik je niet op afrekenen.
Gast- Gast
Maple schreef:ABE, ik wilde je net het compliment gaan geven dat ik je de laatste tijd een stuk duidelijker en helderder vind. Maar ik geloof dat ik dat compliment nog maar even bewaar
Lieve schat, ik heb echt een kutdag achter de rug. Ik maakte het grapje, vervolgens las ik mijn eigen grapje verkeerd, dus ging ik mezelf verexcuseren en toen las ik de post van een ander die het grapje snapte en toen snapte ik mijn grap weer. Maar zoals ik al zei, echt een kutdag achter de rug en mijn ogen zijn zo dik van het huilen, dat ik niet snap dat ik nog wakker ben. Of nog op de bank wil zitten.
Laatst aangepast door ABE op ma 7 maa 2011 - 11:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben ik wel met je eens. Je kan wel een soort van vriendschap opbouwen. Ook al is het via internet.Trisha schreef:'t Is trouwens toch ook niet zo raar dat je een band op bouwt met iemand hier? Of meerdere iemanden.. Of zelfs om iemand begint te geven? Ik bedoel; meerendeel lijkt hier toch wel behoorlijke geheimen te vertellen zeg maar.. Oprecht en eerlijk te zijn.. En je komt sneller achter overeenkomsten met mensen, dan dat je bij iemand in de klas zit en pas na 3 jaar elkaar beter leert kennen (bij wijze van)
Gast- Gast
ABE, waarom die smoesjes? Dat je een kutdag op je werk gehad hebt, heb ik gelezen, en daar doel ik ook niet op. Maar waarom durf je er niet gewoon voor uit te komen dat je mijn opmerking verkeerd las, zoals je dat in een eerdere (nu door jou gewiste) post wél deed? Wat is er zo erg aan om een leesfoutje te maken? Persoonlijk vind ik het erger te lezen dat je je nu in rare bochten wringt voor mij dan dat ik wakker zou liggen van die hele leesfout. Kan gebeuren hoor, zo'n foutje. En ik zou the devil herself zijn als ik je dat kwalijk zou nemen. Maar smoezen verzinnen, dát vind ik wel erg.
Laatst aangepast door Maple op ma 7 maa 2011 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:ABE, waarom die smoesjes? Dat je een kutdag op je werk gehad hebt, heb ik gelezen, en daar doel ik ook niet op. Maar waarom durf je er niet gewoon voor uit te komen dat je mijn opmerking verkeerd las, zoals je dat in een eerdere (nu door jou gewiste) post wél deed? Wat is er zo erg aan om een leesfoutje te maken? Persoonlijk vind ik het erger te lezen dat je je nu in rare bochten wringt voor mij dan dat ik wakker zou liggen van die hele leesfout. Kan gebeuren, hoor.
Daar wil ik niet eens moeilijk over doen. Ik had het fout. Maar mijn grapje was gewoon leuker.
Gast- Gast
Ik dacht ook meteen eigenlijk dat Abe haar post een grapje was, snapte haar uitleg al totaal niet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn idee was dat ze zoiets las als 'oké, nu snap ik er niets meer van'. En dat gevoel werd in de reactie daarna (waar nu ** staat) bevestigd, want daar gaf ze aan dat ze mijn opmerking verkeerd gelezen had.Inge schreef:Ik dacht ook meteen eigenlijk dat Abe haar post een grapje was, snapte haar uitleg al totaal niet
ABE, eigenlijk vind ik het best laf dat je nu een 'jouw woord tegen het mijne'-situatie aan het creëren bent. Want je doet nu overkomen alsof ik de malloot hier ben terwijl jij ze uit je duim zuigt. En waarom mag Joost weten.
Maargoed, het is maar een forum en daarom ga ik nu slapen.
Gast- Gast
haha... Hmz naja dan weet ik het ook niet.. ik las het grapje en daarna snapte ik ABE haar uitleg niet :p
Naja zo zie je maar hoe verschillend je dingen op kan vatten :-)
Ik doe met je mee, duik ook maar mijn bed in
Naja zo zie je maar hoe verschillend je dingen op kan vatten :-)
Ik doe met je mee, duik ook maar mijn bed in
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:
Dit was precies het punt dat ik probeerde te maken het gaat hier allemaal zo diep er in allemaal... kan ik niet altijd even goed tegen. Doe mijn best wel, maar lukt niet altijd.
Gast- Gast
Zero schreef:Maple schreef:
Dit was precies het punt dat ik probeerde te maken het gaat hier allemaal zo diep er in allemaal... kan ik niet altijd even goed tegen. Doe mijn best wel, maar lukt niet altijd.
Ja... Maar... Dan hebben we 't nu wel over... ABE en Maple....
Gast- Gast
Maple schreef:Mijn idee was dat ze zoiets las als 'oké, nu snap ik er niets meer van'. En dat gevoel werd in de reactie daarna (waar nu ** staat) bevestigd, want daar gaf ze aan dat ze mijn opmerking verkeerd gelezen had.Inge schreef:Ik dacht ook meteen eigenlijk dat Abe haar post een grapje was, snapte haar uitleg al totaal niet
ABE, eigenlijk vind ik het best laf dat je nu een 'jouw woord tegen het mijne'-situatie aan het creëren bent. Want je doet nu overkomen alsof ik de malloot hier ben terwijl jij ze uit je duim zuigt. En waarom mag Joost weten.
Nee, mijn grapje was zo bedoeld zoals hij er stond. Maar ik ben de malloot hier. En geloof dat nu gewoon, i.p.v. een domme discussie starten over wie de malloot is. Ik ben de malloot!
Gast- Gast
Trisha schreef:Zero schreef:Maple schreef:
Ja en dat volg ik dus niet echt goed... daar lack ik gewoon aan concentratie misschien.
Gast- Gast
dit soort reacties kan ik gallisch van worden. Zijn wij minder dan een ander hier, dan?Trisha schreef:Zero schreef:Maple schreef:
Edit: ik geloof dat dit een mooi moment is om terug te refereren naar m'n eerste post in dit topic, pagina 2 of 3. Weltrusten
Laatst aangepast door Maple op ma 7 maa 2011 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zero schreef:Trisha schreef:Zero schreef:Maple schreef:
Ja en dat volg ik dus niet echt goed... daar lack ik gewoon aan concentratie misschien.
Als Maple en ik het eens zijn, dan vinden we het eng. Dus we zijn doorgaans met elkaar in discussie en niet met elkaar eens, omdat we het anders te eng vinden.
Gast- Gast
Maple schreef:dit soort reacties kan ik gallisch van worden. Zijn wij minder dan een ander hier, dan?Trisha schreef:Zero schreef:Maple schreef:
Edit: ik geloof dat dit een mooi moment is om terug te refereren naar m'n eerste post in dit topic, pagina 2 of 3. Weltrusten
Haha nee niet minder, absoluut niet.. Maar ABE is zélden duidelijk en Maple is altijd duidelijk en zo nu en dan botst dat
Gast- Gast
Het is een forum. Maar ik zou dit stukje van mijn leven niet willen missen. I vind het heel leuk en fijn om de mening te lezen van dames (en een enkele heer) die ik anders nooit zou ontmoeten of kennen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Het is een forum. Maar ik zou dit stukje van mijn leven niet willen missen. I vind het heel leuk en fijn om de mening te lezen van dames (en een enkele heer) die ik anders nooit zou ontmoeten of kennen.
Ik hou ook van jou lieverd.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum?
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: