Het is maar een forum
+21
Zwoesj
rapa nui
aniet
SuperGrover
Lady4
Jordana
Zora
Isis
Inge
Phileine
Lynn_
Julia
Susan
Roze Roos
Sterre
Oasis
Chocolate Cookie
Blond
Guus
Pannetoet
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het is maar een forum
Megara schreef:Marin schreef:Krijg bij dit topic een beetje het idee dat je een lolbroek moet zijn, en wanneer je het wel serieus neemt je al gauw de zuurpruim bent.
Dat idee heb ik er zeker niet bij. Het is niet zo dat de ene optie beter of slechter is. Ik vind het juist interessant om te kijken hoe mensen er over nadenken. Daar horen ook verschillende opties bij.
Nou ja, die dooddoener 'het is maar een forum' impliceert dat naar mijn inziens wel. Maar misschien dit topic dan niet zo zeer.
Maar goed, ja, ik hecht dus inderdaad wel waarde aan het forummers, sommige reacties en forummers.
Gast- Gast
+1Marin schreef:Ik hecht wel waarde aan het forum, en de mensen, dus ik neem het wel serieus. Natuurlijk is het ook vermaak en we hebben ook veel lol, maar ik neem veel dingen ook serieus. En ik vind dat eerlijk gezegd geen 'slecht' iets. Krijg bij dit topic een beetje het idee dat je een lolbroek moet zijn, en wanneer je het wel serieus neemt je al gauw de zuurpruim bent.Wat neem ik deze reactie toch serieus op he
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
+3Ik_zelf_87 schreef:VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
Overigens vind ik 'het is maar een forum' wel een ontzettende dooddoener.
+1
+2...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:+3Ik_zelf_87 schreef:VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
+1
+2...
+4
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
IrmaLaPoes schreef:Chocolate Cookie schreef:+3Ik_zelf_87 schreef:VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
+1
+2...
+4
dan moet ik zeker +5 zeggen hè
en ik denk dat je de meeste reacties ook wel een beetje genuanceerd moet bekijken. Reageren op een forum is toch laagdrempeliger dan in real life en daarom kunnen de opmerkingen/reacties kwetsender/heftiger/lolliger/weetikveel zijn dan in het echt.
Gast- Gast
Megara schreef:wolletjes schreef:Ik denk dat ik anders moet formuleren..
neem de mensen hier wel serieus (vooral hen die ik ook IRL ken) maar de opmerkingen die zij maken niet altijd!
Goede beschrijving.
Hier ben ik het ook mee eens.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Het ligt wel aan het topic - sommige dingen en opmerkingen neem ik wel serieus
Gast- Gast
Ah ik wil zeggen 'ah joh dat neem je toch totaaal niet serieus?'
Maarrr dat doe ik wel. *melodramatisch pianospel op de achtergrond*
Dit forum is m'n persoonlijke interactieve dagboek geworden eigenlijk. Soms vind ik mezelf best triest hoor, ik heb weinig vrienden in real life, ik heb een kleine familie.. Dus 't forum is een beetje mijn klankbord geworden en een aantal forummers zelfs mijn vrienden. In 't echt ben ik eigenlijk niet heel goed met mensen, ben niet snel te begrijpen (Vreemd gevoel voor humor) en soms ben ik tot op 't botte af sarcastisch en direct. Daarnaast hou ik niet zo van teveel mensen om me heen en word ik regelmatig in 't hokje 'nerd' gestopt, omdat ik liever lees dan uit ga.
In 't echte leven, moet je best veel moeite doen, om gelijke mensen te vinden. Of je nou wilt of niet, je moet moeite doen om erbij te horen. En dan zijn er altijd van die mensen die zeggen.. "Ik hoef er niet bij te horen, mensen nemen me maar zoals ik ben" en deels ben ik het daar mee eens. Maar als ik doe, zoals ik ben.. In mijn volle glorie, incl tics, botheid, vreemde humor en vreemde buien waarin mensen weg duw.. Ben ik redelijk alleen. Dus om er toch beetje bij te horen... Moet ik eigenlijk anders zijn, dingen inhouden en in sommige gevallen.. Mezelf anders voordoen.
Dit is misschien 'maar' een forum. Maar hier kan ik wel mezelf zijn en me toch op m'n gemak voelen. Het is 'maar' een forum, maar - sneu genoeg - 't is soms het enige vangnet dat er is; door de mensen hier. Een forum is voor mij een verzameling mensen met verschillende ideeën, meningen en manier van benaderen en in dit geval een groep meiden; soms gruweijke irritant Maar die zijn er wel altijd, met grappen, steun en advies, verhalen en ervaringen enz.
En dan moet ik dus toch toegeven; wat jullie zeggen.. Neem ik wel serieus. Misschien niet iedereen, of alle opmerkingen, maar de kern vaak wel. Ik heb al meer dan eens serieus steun gehad aan jullie en 't idee dat ik mijn verhaal hier kwijt kan, doet me echt goed. 't Idee dat dit forum er is, doet me goed en al wordt er heerljk aangekloot, tot in den treure gediscussieerd over kansloze feiten of verhalen.... Ik ben blij dat 't forum bestaat.
Let wel; ik zou in principe goed zonder 't forum kunnen (Hier en daar een afkickverschijnsel maybe) maar ik zou een groot aantal mensen wel missen en blijven volgen op Social Media sites...
Maarrr dat doe ik wel. *melodramatisch pianospel op de achtergrond*
Dit forum is m'n persoonlijke interactieve dagboek geworden eigenlijk. Soms vind ik mezelf best triest hoor, ik heb weinig vrienden in real life, ik heb een kleine familie.. Dus 't forum is een beetje mijn klankbord geworden en een aantal forummers zelfs mijn vrienden. In 't echt ben ik eigenlijk niet heel goed met mensen, ben niet snel te begrijpen (Vreemd gevoel voor humor) en soms ben ik tot op 't botte af sarcastisch en direct. Daarnaast hou ik niet zo van teveel mensen om me heen en word ik regelmatig in 't hokje 'nerd' gestopt, omdat ik liever lees dan uit ga.
In 't echte leven, moet je best veel moeite doen, om gelijke mensen te vinden. Of je nou wilt of niet, je moet moeite doen om erbij te horen. En dan zijn er altijd van die mensen die zeggen.. "Ik hoef er niet bij te horen, mensen nemen me maar zoals ik ben" en deels ben ik het daar mee eens. Maar als ik doe, zoals ik ben.. In mijn volle glorie, incl tics, botheid, vreemde humor en vreemde buien waarin mensen weg duw.. Ben ik redelijk alleen. Dus om er toch beetje bij te horen... Moet ik eigenlijk anders zijn, dingen inhouden en in sommige gevallen.. Mezelf anders voordoen.
Dit is misschien 'maar' een forum. Maar hier kan ik wel mezelf zijn en me toch op m'n gemak voelen. Het is 'maar' een forum, maar - sneu genoeg - 't is soms het enige vangnet dat er is; door de mensen hier. Een forum is voor mij een verzameling mensen met verschillende ideeën, meningen en manier van benaderen en in dit geval een groep meiden; soms gruweijke irritant Maar die zijn er wel altijd, met grappen, steun en advies, verhalen en ervaringen enz.
En dan moet ik dus toch toegeven; wat jullie zeggen.. Neem ik wel serieus. Misschien niet iedereen, of alle opmerkingen, maar de kern vaak wel. Ik heb al meer dan eens serieus steun gehad aan jullie en 't idee dat ik mijn verhaal hier kwijt kan, doet me echt goed. 't Idee dat dit forum er is, doet me goed en al wordt er heerljk aangekloot, tot in den treure gediscussieerd over kansloze feiten of verhalen.... Ik ben blij dat 't forum bestaat.
Let wel; ik zou in principe goed zonder 't forum kunnen (Hier en daar een afkickverschijnsel maybe) maar ik zou een groot aantal mensen wel missen en blijven volgen op Social Media sites...
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:+3Ik_zelf_87 schreef:VeryCherry schreef:Alex167 schreef:Ligt aan de topics en de forummers in die betreffende topics. Sommige dingen hier kan ik wel redelijk serieus nemen, andere totaal niet.
+1
+2...
Ik wil mij hier ook bij aansluiten. Het gedeelte wat Trisha zegt over een klankbord herken ik wel. Ik zou zonder het forum kunnen, maar vind het prettig om even mijn verhaal kwijt te kunnen en voel mij minder alleen als ik hele dagen thuis zit
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Marin schreef:Wat een epos Trisha. Maar wel een +1tje wat betreft klankbord.
Neh denk dat ik ongesteld moet worden, vandaar de melodramatische 'touch'
Gast- Gast
Trisha, ik had bij jou altijd het idee dat jij altijd wel hordes vriendinnen om je heen had ofzo
Maar verder ben ik het wel met je eens. Aan de een kant denk ik: Het is maar een forum. Ik snap dat de drempel hier lager ligt om je mening te geven, dan bijvoorbeeld in het echte leven. Maar dan nog vind ik wel dat je met respect met elkaar om moet gaan en met respect op elkaar moet reageren. En als iemand zich dat een keer gekwetst voelt, niet te reageren met 'het is maar een forum, misschien moet je maar wegblijven als je het niet kunt hendelen'. Want hoe je het ook wendt of keert... Achter al die verhalen, topics en posts hier schuilen wel échte mensen die allemaal dat stukje respect gewoon verdienen.
Maar verder ben ik het wel met je eens. Aan de een kant denk ik: Het is maar een forum. Ik snap dat de drempel hier lager ligt om je mening te geven, dan bijvoorbeeld in het echte leven. Maar dan nog vind ik wel dat je met respect met elkaar om moet gaan en met respect op elkaar moet reageren. En als iemand zich dat een keer gekwetst voelt, niet te reageren met 'het is maar een forum, misschien moet je maar wegblijven als je het niet kunt hendelen'. Want hoe je het ook wendt of keert... Achter al die verhalen, topics en posts hier schuilen wel échte mensen die allemaal dat stukje respect gewoon verdienen.
Gast- Gast
Maple schreef:Trisha, ik had bij jou altijd het idee dat jij altijd wel hordes vriendinnen om je heen had ofzo
Helemaal mee eens. Ik vind het ook onzin om te zeggen dat het máár een forum is en dat je het daarom niet serieus hoeft te nemen, als iemand je hier raakt op je meest kwetsbare punt doet het ook ontzettend veel pijn en dan kun je het voor jezelf hooguit proberen te relativeren door je voor te houden dat diegene jou in feite helemaal niet kent en dat de opmerking nergens op gebaseerd is, maar dan nog kan iets heel pijnlijk zijn.
Wat ik wel snap is dat het forum van een heel andere prioriteit is dan de mensen met wie je samenleeft, en dat het wel zo vrijblijvend is dat je niet de plicht hebt het forum op de hoogte te houden als er iets naars aan de hand is, omdat je op dat moment simpelweg iets anders aan je hoofd hebt dan op internet zitten en het forum dus even naar de achtergrond verplaatst. Dat zegt niks over hoe serieus het is of over de mensen die erop zitten, maar dat het gewoon net wat verder van je afstaat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hmm, ik kan me voorstellen dat als je hier actief forumt en mensen beter kent, dat je sommige reacties wel kan aantrekken.
Meestal maak ik me ook niet zo druk, maar zoals nu lees ik ook een topic en dan gaat het over een baby die eventueel gebeten kan worden, nou dan merk ik toch dat ik me wel ontzettend kan opwinden. Het doet me dus schijnbaar wel wat.
Meestal maak ik me ook niet zo druk, maar zoals nu lees ik ook een topic en dan gaat het over een baby die eventueel gebeten kan worden, nou dan merk ik toch dat ik me wel ontzettend kan opwinden. Het doet me dus schijnbaar wel wat.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik neem het hier niet al te serieus. In die zin dat het forum voor mij pure ontspanning is. Natuurlijk zijn er soms ook serieuze onderwerpen en ik neem veel mensen die hier komen ook serieus.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Maple schreef:Trisha, ik had bij jou altijd het idee dat jij altijd wel hordes vriendinnen om je heen had ofzo
+1
Gast- Gast
Marin schreef:Ik hecht wel waarde aan het forum, en de mensen, dus ik neem het wel serieus. Natuurlijk is het ook vermaak en we hebben ook veel lol, maar ik neem veel dingen ook serieus. En ik vind dat eerlijk gezegd geen 'slecht' iets. Krijg bij dit topic een beetje het idee dat je een lolbroek moet zijn, en wanneer je het wel serieus neemt je al gauw de zuurpruim bent.Wat neem ik deze reactie toch serieus op he
+1. Ik vind het forum leuk tijdverdrijf, maar er komen hier wel echte mensen met serieuze problemen en dilemma's en daar moet je naar mijn idee niet te nonchalant mee omgaan.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik kan mij wel bij Maple haar post aansluiten.
Het is maar een forum, maar het is ook zoveel meer dan maar een forum.
Het is maar een forum, maar het is ook zoveel meer dan maar een forum.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik wil wel even duidelijk maken dat een topictitel niet per se mijn eigen mening weergeeft.
Deze kop trekt wel een discussie aan en dat is meer de bedoeling geweest dan dat het mijn mening weergeeft over dit forum.
Deze kop trekt wel een discussie aan en dat is meer de bedoeling geweest dan dat het mijn mening weergeeft over dit forum.
Gast- Gast
Megara schreef:Hoe serieus neem jij het hier?
Ja, het is maar een forum, so true. Maar ik neem sommige dingen wel degelijk serieus. Topics over mensen die echt ergens mee zitten, vooral in de pijler persoonlijk. En ik vind het prettig dat ik hier mijn ei kwijt kan, én dat ik mensen kan helpen. Je vindt er gelijkgestemden, en soms een goede discussie is ook wel eens prettig.
Daarnaast vind ik tips en adviezen over make-up, kleding, werksituaties, etc fijn om te krijgen en te geven. En soms komen mensen met hele leuke sites of ideeën!
Verder vind ik dat er ook een hoop lol hoort te zijn. Maar in bepaalde zin neem ik dat dan ook serieus, als in 'serieus lol maken' Snappen jullie 'm nog?
Ik wil in ieder geval even een hele grote veer in de konten steken van de meiden die op deze manier het Yes forum hebben voortgezet, nadat het andere is gestopt.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Megara schreef:Hoe serieus neem jij het hier?
Ja, het is maar een forum, so true. Maar ik neem sommige dingen wel degelijk serieus. Topics over mensen die echt ergens mee zitten, vooral in de pijler persoonlijk. En ik vind het prettig dat ik hier mijn ei kwijt kan, én dat ik mensen kan helpen. Je vindt er gelijkgestemden, en soms een goede discussie is ook wel eens prettig.
Daarnaast vind ik tips en adviezen over make-up, kleding, werksituaties, etc fijn om te krijgen en te geven. En soms komen mensen met hele leuke sites of ideeën!
Verder vind ik dat er ook een hoop lol hoort te zijn. Maar in bepaalde zin neem ik dat dan ook serieus, als in 'serieus lol maken' Snappen jullie 'm nog?
Ik wil in ieder geval even een hele grote veer in de konten steken van de meiden die op deze manier het Yes forum hebben voortgezet, nadat het andere is gestopt.
+1 Je had het niet beter kunnen verwoorden. Ik vind het fijn hier.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Tea-Leaf schreef:Megara schreef:Hoe serieus neem jij het hier?
Offtopic: ik zag jou bij een aantal van mn FB vriendjes, mag ik jou ook toevoegen? Ik vind je zo leuk! ( Geen bijbedoelingen, lol! )
+1 Je had het niet beter kunnen verwoorden. Ik vind het fijn hier.
Gast- Gast
Das goed hoor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum?
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: