Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratie topic!

+25
Jmdb
Sterre
Pussycat
ExpressoB
mzcharlotte
Arwyn
Lynn_
Jeanette
Fayebella
Shisha
Lady4
loesje
Cheesegirl
Mari
Try
Lejow
aniet
Zora
Suus
May
VeryCherry
Oasis
Atelier Madame
Burn
SoezieQ
29 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Frustratie topic! - Pagina 3 Empty Re: Frustratie topic!

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:10

Haha da's lief! Maar 't gaat verbazingwekkend goed nu. Een pak van m'n hart dat die bende betaald is en nu weet ik 't niet. Ik zal wel met m'n vader moeten gaan praten, over alles. Zijn problemen en fouten maar ook de mijne en kijken of we ooit met een schone lei kunnen beginnen.

Voor nu... Wil ik 't loslaten en van m'n avond genieten Wink

Ik hoop voor jou dat er een gaat vrijkomt! En waarom loopt je paard kreupel??

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:24

Gelijk heb je, geniet er van!

Ik hoop het ook... Ik vind het alleen zo shit dat ik pas ergens in juni te horen krijg of ik een vast contract kan krijgen of dat ik eruit word gegooid en dus invalwerk moet gaan doen Neutral

Maar op zich heeft invalwerk ook wel voordelen... (Meestal) Geen administratie van een vaste groep, geen vergaderingen... Niet al te laat naar huis gaan... Minder verplichtingen... smile Hmm.. Zal ik eens de positieve kant op gaan? Het wordt tenslotte lente :P

*Bedenkt opeens dat invalwerk nooit zeker is, en dus ook de inkomsten niet. Neutral Jammerrrr.... Daar gaat het optimisme. Cry

Oh en het paard is waarschijnlijk kreupel omdat ie tegen de wand van zijn stal heeft geschopt. Er staat nogal een zeik-merrie naast hem, die continue boos is en staat te gillen. Hij ergert zich daaraan en trapt dan tegen de wand. Dus eigen schuld. Maar wel stom.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:29

Youandi schreef:

Oh en het paard is waarschijnlijk kreupel omdat ie tegen de wand van zijn stal heeft geschopt. Er staat nogal een zeik-merrie naast hem, die continue boos is en staat te gillen. Hij ergert zich daaraan en trapt dan tegen de wand. Dus eigen schuld. Maar wel stom.

gelijk heeft ie, zou ik ook doen!

Gast
Gast

Bericht  SoezieQ di 8 maa 2011 - 2:02

Nou, mijn verhaal loopt ook goed af Very Happy

Morgen heb ik als het goed is mijn iPhone 4 in huis, plus wat extra accessoires zonder dat ik veel bij hoef te betalen Very Happy Alleen 25 euro administratiekosten Cool
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 2:03

relaxed! Fijn!

Gast
Gast

Bericht  Mari di 8 maa 2011 - 3:53

Ben zo duizelig, ben ook ongesteld geworden maar zou dat er iets mee te maken hebben, heb normaal niet veel last.

Naja moest er ff om zeuren, omdat ik nu al heel de dag zweef.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Cheesegirl di 8 maa 2011 - 4:16

Mijn frustratie is dat ik aan het inpakken ben voor mijn 5-daagse vakantie maar ik echt niet weet wat ik mee moet nemen... nerd
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 5:24

Carola589 schreef:Mijn frustratie is dat ik aan het inpakken ben voor mijn 5-daagse vakantie maar ik echt niet weet wat ik mee moet nemen... nerd

Waar ga je heen? Misschien kunnen wij helpen met tips nerd

Beginnetje...

- Paspoort
- Pil/medicijnen
- Zonnebril
- Sokken
- Ondergoed
- Tandenborstel
- Shampoo
- Haarborstel

pirat

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl di 8 maa 2011 - 11:30

Youandi schreef:Waar ga je heen? Misschien kunnen wij helpen met tips nerd

Een wat late reactie, maar goed. We gaan naar Duitsland, Reit im Winkl.
Ik denk dat ik alle spullen nu wel bij elkaar heb en in de tassen zit, morgen nog even de laatste dingetjes enz.
Wat heb ik toch een hekel aan inpakken!! Mad
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  loesje di 8 maa 2011 - 22:13

het gaat nog steeds niet goed met mijn kleine jonge van 5 maand. hij heeft nog steeds veel keelpijn/maagpijn en wil niet eten. vandaag krijgt hij een maag/darm onderzoek dan gaan ze kijken hoe de (sonde)voeding loopt bij hem.
Gister vond ik de verpleging echt triest ik en mijn man waren even naar buiten en hadden dat doorgegeven aan de verpleging ook zijn deur stond open. de verpleging zette op hun beurt de interkom aan zodat ze kunnen horen als hij gaat huilen. toen we terug kwamen was hij nat en warm van het huilen (van de pijn) en er was NIEMAND BIJ hem. ik drukte op het knopje zodat ook de pieper af zou gaan. maar ook toen kwam er niemand. ik ben toen maar verpleging gaan zoeken en zag er 4 gewoon KOFFIE LUTEN. en hun eerste reactie was ik heb niks gehoort!!!!toen toch maar sorry.

dit mag toch niet voorkomen!!! stel dat een kind aan het stikken is!!! komen ze dan ook pas naar 3 kwartier??
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 3:07

Oh Loesje, wat zielig! Dat arme mannetje Sad
Hopelijk gaat het snel beter en vinden ze iets dat hem zo snel mogelijk kan helpen...

Is het maag/darm onderzoek goed verlopen?

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 9 maa 2011 - 4:08

Dikke dip vandaag: niet gezond gegeten en nu heeel erg trek in nog ongezonder voedsel, afstudeerscriptie zit even niet meer in de lift en school laat natuurlijk helemaal niks horen. Jep, ik ben chagerijnig :P
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 4:38

hug IrmaLaPoes!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 9 maa 2011 - 6:39

Oooh men, ik heb frustratie! Kan ik zonet eindelijk mijn Iphone 4 ophalen bij het servicepunt, zijn ze mijn pakket kwijt. WTF!! Ik was daar net voor sluitingstijd, moet heel snel vanuit school, dus ze gaat morgen verder kijken. Ze hadden in de computer staan dat het pakket wel binnengekomen was, dus hopelijk hebben ze het niet per ongeluk aan een ander mee gegeven..

Zit een beetje in de stress nu.. 'Het is niet feilloos' zegt ze. Ja hallo!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Oasis wo 9 maa 2011 - 6:41

Storm schreef:hug IrmaLaPoes!

Lief, dankjewel!

@Lady: Dat is balen zeg! Wat een service. Achteraan blijven gaan, en inderdaad hopen dat niemand anders met je telefoon er vandoor is.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 6:44

Ohhh Lady dat is echt zuur ! Ik zou echt gek worden ! hopelijk hebben ze hem morgen voor je klaar liggen !

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 9 maa 2011 - 6:52

Ja ik hoop echt dat ze hem morgen vinden! Moet er 150 euro voor betalen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Shisha wo 9 maa 2011 - 8:50

Ooh dat is echt balen lady! Ik hoop dat ze hem morgen voor je hebben!

Ik baal momenteel een beetje van de buurman... Hij heeft een eigen klusbedrijf en doet bij ons de badkamer en hij is onderhand al 6 weken bezig en het schiet echt niet op.
Nu heeft hij vanaf volgende week een andere baan dus ik grapte vorige week al dat hij dan wel flink aan de slag mocht deze week! En nu is hij weer ziek en de hele week nog niet geweest.
Daar kan hij natuurlijk ook niks aan doen maar het gaat zo langzaam! Plus dat hij van de week tegen mijn vriend zei dat hij straks dan alleen nog maar de zaterdagen kan...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Fayebella wo 9 maa 2011 - 8:55

Shisha, dat is balen zeg. 6 weken zonder badkamer. Heb je van te voren geen termijn afgesproken, hoelang hij erover zou doen? Anders dat eens onder zijn neus wrijven. Het blijft natuurlijk lastig omdat het je buurman is.

Mijn frustratie: mijn fiets is gejat met carnaval. Het ergste is nog wel dat ik hem vorige week nog heb laten repareren voor 75 euro.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Shisha wo 9 maa 2011 - 9:01

Oei dat is ook wel zuur fayebella! Balen!

We kunnen de badkamer gelukkig wel gebruiken. Hij is begonnen met de douche en tot die tijd konden we gewoon in bad. De douche is nu wel klaar en het is (naar mijn idee) niet zo heel veel werk meer.
En we hebben geen tijdsperiode afgesproken. Hij doet het voor vrij weinig per uur. Maar hij kan best vaak niet (of maar een halve dag) dus zoveel uur heeft hij ook nog niet gemaakt.
Dus we zitten er nu wel aan te denken om iemand anders te zoeken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lejow wo 9 maa 2011 - 9:02

Nog meer frustraties..
Ik heb voor 1 weekend een beetje veel taarten, eigen schuld I know, maar was een opdracht vergeten op te schrijven.
De inspectie komt bij mij in de klas kijken, zorgt voor veeeeeeeel stress
En ik wilde beginnen aan mijn rapporten (die op de dag dat de inspectie komt klaar moeten zijn) maar heb ze alleen op mijn werk op de computer en hier niet meer..

En ik ben doodmoe.. Dus ik denk dat ik zo gewoon serieus in mn bed ga liggen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:27

De liften in mijn flat zijn al sinds gisteravond kapot. Allebei. En ik woon op 9 hoog laughcry Dacht gisteren dat mijn beste vriend een grapje maakte maar hij was dus echt naar boven komen lopen.. Heb vanavond maar even in het huis van mn ouders gezeten en nu nét deed 1 lift het weer (hoopte hij) en kon ik met de monteur mee omhoog ''liften''. Heb medelijden met alle oude mensen hier, die kunnen geen kant op zo..

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 9 maa 2011 - 22:20

Pff 9 hoog Reeza. Zou niks voor mij zijn, want ik ben als de schijt voor liften. Wink

Mijn frustratiepuntje: Ik werk in de zorg en mijn beste vriendin is jarig binnenkort, maar ze gaat hem precies houden op de dag dat ik werk. Kan gebeuren, maar nou eist ze eventjes dat ik dan wel vrij moet gaan nemen. Jaaa daaag, zo werkt het niet. Ten eerste hebben we een klein team, ruilen zo kort van tevoren gaat gewoon niet en collega heeft vakantie in die week. Maar goed, dat snapt ze niet helemaal. Pfff!!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 23:42

Jeanette schreef:Pff 9 hoog Reeza. Zou niks voor mij zijn, want ik ben als de schijt voor liften. Wink

Mijn frustratiepuntje: Ik werk in de zorg en mijn beste vriendin is jarig binnenkort, maar ze gaat hem precies houden op de dag dat ik werk. Kan gebeuren, maar nou eist ze eventjes dat ik dan wel vrij moet gaan nemen. Jaaa daaag, zo werkt het niet. Ten eerste hebben we een klein team, ruilen zo kort van tevoren gaat gewoon niet en collega heeft vakantie in die week. Maar goed, dat snapt ze niet helemaal. Pfff!!!

Maar ik heb hoogtevrees :P Maar sinds ik hier woon gaat het al een stuk beter, durfde eerst niet over mn balkon heen te hangen enzo, nu wel smile

Over je beste vriendin, ze moet het maar gewoon begrijpen hoor. Zo gaat dat nou eenmaal bij een baan met wisseldiensten. En als je echt niet kunt ruilen met een andere dienst, dan heeft ze het maar gewoon te accepteren. Misschien kan je nog even voor/na je werk langsgaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 23:44

Pffffff en ik heb wéér een koortslip. Bah, is de vorige net twee dagen weg en zit er nu alweer een nieuwe. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: