Frustratie topic!
+25
Jmdb
Sterre
Pussycat
ExpressoB
mzcharlotte
Arwyn
Lynn_
Jeanette
Fayebella
Shisha
Lady4
loesje
Cheesegirl
Mari
Try
Lejow
aniet
Zora
Suus
May
VeryCherry
Oasis
Atelier Madame
Burn
SoezieQ
29 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Frustratie topic!
Aaaaargh, ik word gek denk ik!
Vorig jaar rond deze tijd heb ik een iPhone besteld.
Rond Oktober liet ik deze vallen en was het scherm gebarsten. Aangezien ik mijn telefoon verzekerd had, heb ik deze opgestuurd voor reparatie.
Vlak daarna ben ik verhuisd en raakte ik mijn polis kwijt. Na heel wat telefoontjes die kant op wilden ze me toch echt niet helpen om mijn telefoon terug te krijgen, of mij een nieuw papier te sturen.
Van de week kwam eindelijk mijn papier weer boven water (lag nog bij mijn ouders ) dus heb ik gebeld naar de verzekering:
'Ja mevrouw, wij zien dat er een fout is gemaakt door ons, daarom heeft u uw telefoon nog niet terug. Wij bellen u vanmiddag nog terug, dan zoeken wij het ondertussen even voor u uit.'
Prima ..
De volgende dag hadden ze nog steeds niet gebeld dus rond een uur of 3 heeft mijn vriend maar eens gebeld, die kan aardig kwaad worden aan de telefoon en laat zich niet zo snel afschepen als ik doe
En dat werkte, ik zou een waardebon krijgen zodat ik zelf een nieuw toestel zou kunnen gaan halen. Fijn zeg
Maar nee. Zaterdag komt de waardebon binnen, is het er een van een winkel die helemaal geen iPhones verkoopt
Vandaag kan ik dus wéér gaan bellen dat ze maar voor een andere oplossing mogen zorgen, ik word er helemaal gek van!!
Vorig jaar rond deze tijd heb ik een iPhone besteld.
Rond Oktober liet ik deze vallen en was het scherm gebarsten. Aangezien ik mijn telefoon verzekerd had, heb ik deze opgestuurd voor reparatie.
Vlak daarna ben ik verhuisd en raakte ik mijn polis kwijt. Na heel wat telefoontjes die kant op wilden ze me toch echt niet helpen om mijn telefoon terug te krijgen, of mij een nieuw papier te sturen.
Van de week kwam eindelijk mijn papier weer boven water (lag nog bij mijn ouders ) dus heb ik gebeld naar de verzekering:
'Ja mevrouw, wij zien dat er een fout is gemaakt door ons, daarom heeft u uw telefoon nog niet terug. Wij bellen u vanmiddag nog terug, dan zoeken wij het ondertussen even voor u uit.'
Prima ..
De volgende dag hadden ze nog steeds niet gebeld dus rond een uur of 3 heeft mijn vriend maar eens gebeld, die kan aardig kwaad worden aan de telefoon en laat zich niet zo snel afschepen als ik doe
En dat werkte, ik zou een waardebon krijgen zodat ik zelf een nieuw toestel zou kunnen gaan halen. Fijn zeg
Maar nee. Zaterdag komt de waardebon binnen, is het er een van een winkel die helemaal geen iPhones verkoopt
Vandaag kan ik dus wéér gaan bellen dat ze maar voor een andere oplossing mogen zorgen, ik word er helemaal gek van!!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Re: Frustratie topic!
Oei, die hebben wel flink wat steekjes laten vallen zeg! Idd maar weer bellen, je wilt gewoon hetzelfde toestel. Succes ermee!
Gast- Gast
Nou inderdaad!wolletjes schreef:Oei, die hebben wel flink wat steekjes laten vallen zeg! Idd maar weer bellen, je wilt gewoon hetzelfde toestel. Succes ermee!
Had ze net aan de lijn, is mn btg op .. Fijn
Er komt nog net geen stoom uit mijn oren, haha!!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Van zoiets zou ik ook flink balen inderdaad. En nu duurt het allemaal nog langer. Hopelijk heb je snel weer een nieuwe iPhone!
Gast- Gast
Ah fijn geregeld soms....
Hier frustratie door een vader die niet meewerkt.... Bleh naja okee kan 't niet allemaal op m'n vader afschuiven, 't is ook mijn schuld deels maar ja moet nu wel binnen 24 uur met 1300,- op de proppen komen of ik heb een groter probleem dat misschien zelfs tot 18 dagen in de bak leidt.
Hier frustratie door een vader die niet meewerkt.... Bleh naja okee kan 't niet allemaal op m'n vader afschuiven, 't is ook mijn schuld deels maar ja moet nu wel binnen 24 uur met 1300,- op de proppen komen of ik heb een groter probleem dat misschien zelfs tot 18 dagen in de bak leidt.
Gast- Gast
Trisha schreef:Ah fijn geregeld soms....
WTF?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Trisha schreef:Ah fijn geregeld soms....
Trish, WTF!
Gast- Gast
Ik ben niet zozeer gefrustreerd maar ik hoop wel heel erg dat mijn kapotte Ipod vergoed wordt door mn verzekering.. op de website van de maatschappij staat namelijk dat ze niet in geld uitkeren, maar ik heb heel duidelijk een brief van ze gehad dat ik mijn gemaakte kosten kon declareren bij hen en dan het geld uitgekeerd krijg. Zondag de papieren opgestuurd dus hopelijk aan het einde van de week mn geld op mn rekening
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
*Knipperdeknipperdeknip*
Laatst aangepast door Trisha op ma 7 maa 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:Jeetje, wat een *** streek van jouw vader.
Ja nouja.. Ik had er ook niet vanuit moeten gaan, dat hij zou blijven betalen, terwijl ik hem negeerde en zijn telefoontjes/smsjes e.d. negeerde..
Gast- Gast
Dan nog vind ik het raar om gewoon maar te stoppen met betalen op zo'n moment.
Gast- Gast
Achja mijn vader ís raar.. Ik heb nog een schuld hoor. (nu ik toch met de billen bloot ga...) bij de Wehkamp en Otto. Maar mijn vader zal vast heerlijk slapen op zijn dure matrassen..
Gast- Gast
Yepp spullen op mijn naam bestellen "Geld komt wel, maak ik naar je over".. Ik heb getekend, dus ik heb geen poot om op te staan, heb al van alles geprobeerd, advocaat hele klerezooi maar ik heb geen poot om op te staan dus zit gewoon op m'n 22ste al in de shit.
Gast- Gast
Achja gelukkig wilde ik toch een huis huren ipv kopen.... En Hi doet geen BKR checks... En ik vind mezelf grappig dus zolang ik alles met humor benader kan mijn dag niet meer stuk?
Gast- Gast
oei Trish, da's wel super nasty! Maar je bent toch bezig met afbetalen? Ze kunnen toch niet van je verwachten dat je dit geld in 1x hebt liggen?
En die matrassen... holy crap zeg. Super balen voor je! Écht!
Maar waarom een x-aantal dagen de bak in? is dat een dreigement van het CJIB?
En die matrassen... holy crap zeg. Super balen voor je! Écht!
Maar waarom een x-aantal dagen de bak in? is dat een dreigement van het CJIB?
Gast- Gast
Geen dreigement, een gevolg. Ik ben al maanden hiermee bezig maar ik kan niks meer doen.. Advocaat over gesproken maar heb echt geen keus meer. 't Gaat niet alleen om de maandelijkse betalingen van Univé maar ook psycholoogafspraken van 96 euro per afspraak. (En ik had er nogal wat, vreemd hè met zo'n pappa )
Ik kan echt niks meer doen.. Dus ik moet 't meest vernederende van alles doen;
Terug naar de bron. Vanmiddag een gesprek met m'n vader dat-ie met 't geld moet komen, maar ik moet nog op m'n tenen lopen ook, want als-ie nee zegt en 't niet betaald, ben ik nóg verder van huis..
Ik kan echt niks meer doen.. Dus ik moet 't meest vernederende van alles doen;
Terug naar de bron. Vanmiddag een gesprek met m'n vader dat-ie met 't geld moet komen, maar ik moet nog op m'n tenen lopen ook, want als-ie nee zegt en 't niet betaald, ben ik nóg verder van huis..
Gast- Gast
Jeetje Trisha, wat erg! Heel veel succes met het gesprek, ik duim voor je!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje Trish, wat heftig. Ik hoop heel heftig voor je dat je pa betaalt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: