Moet jouw kind op een bepaalde leeftijd het huis uit?
+6
RYW
knets
Coccinelle
mauwmauw
maiadebij
Monnie
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Moet jouw kind op een bepaalde leeftijd het huis uit?
Ik ook, ik heb iemand in mijn hele dichte nabijheid die nog thuis woont op deze leeftijd..ik kan deze persoon dan ook niet echt meer serieus nemen..Punk'd schreef:
Op je 28ste nog thuis wonen, wel full time werken en papa&mama het huishouden laten regelen vind ik (ik persoonlijk )echt te ver gaan.
Gast- Gast
Re: Moet jouw kind op een bepaalde leeftijd het huis uit?
Ik weet nog niet hoe het over een jaar of 20 geregeld zal zijn, maar zoals het stufisysteem nu in elkaar steekt, zal ik het ouderdeel betalen dat door de IBG is vastgesteld (ongeveer 1/3 van het totale bedrag waarvan je geacht wordt rond te moeten kunnen komen, nog 1/3 is dan basisbeurs en het laatste deel kun je lenen of ervoor werken). Dit is dan wel voor HBO en WO, hoe het voor MBO in elkaar steekt heb ik me niet in verdiept._Donnaa schreef:Ga jij dat dan voor ze betalen? Of moeten ze lenen?
Ik ken echt niemand van mijn leeftijd die op zichzelf woont. Dat begint nu pas een beetje te komen.. Eigenlijk alleen de mensen die HBO doen zitten op kamers..
1 vriend van me woont op zichzelf, maar hij heeft een huis gekocht van de erfenis van z`n moeder.. Ik ben straks de eerste met een woning..
In mijn kennissen- en vriendinkring ging juist bijna iedereen gelijk na de middelbare school op kamers, maar goed, die kwamen dus ook allemaal van het VWO en gingen door naar HBO of WO.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf welke leeftijd mag jouw kind...
» Moet jouw kind eten wat de pot schaft?
» Wat is jouw leeftijd?
» rond welke leeftijd is een kind 35 kilo?
» Vanaf welke leeftijd slaapt je kind op zolder?
» Moet jouw kind eten wat de pot schaft?
» Wat is jouw leeftijd?
» rond welke leeftijd is een kind 35 kilo?
» Vanaf welke leeftijd slaapt je kind op zolder?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: