Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welk bedrag kan je rood staan

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:25

Ik vind het persoonlijk beter om rood te staan dan om allerlei betalingsachterstanden te hebben, van rood staan krijg je ook stress (ik wel clown ) maar van betalingsachterstanden nóg meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:27

Giacomo schreef:Ja dat maakt je depri hè? Ik ben voorlopig even gestopt met solliciteren. Heb er even geen zin meer in.
Ja het maakt me heel depri...vooral omdat ik word afgewezen voor de sulligste (sorry) baantjes. Verkoopster in een kledingwinkel enzo. Dat gaat wel even aan je zelfvertrouwen vreten.
Het liefst zou ik mijn eigen baan gewoon houden omdat ik het hier leuk vind. Maar ik werk niet genoeg uren en heb ook niks op contract, en daar baal ik zo van. Er moet echt een nieuwe start komen.
Wil je trouwens voor jezelf beginnen Giacomo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:33

Storm schreef:Ik vind het persoonlijk beter om rood te staan dan om allerlei betalingsachterstanden te hebben, van rood staan krijg je ook stress (ik wel clown ) maar van betalingsachterstanden nóg meer.

Inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:36

Same here, Storm! Terwijl ik weet dat ik beter kan. Dus ja, zit erover te denken om
inderdaad voor mezelf te beginnen. Als je geen werk kan vinden, dan maar zelf creëren haha! Nee, maar ik wil uiteindelijk toch voor mezelf beginnen als ik mijn diploma heb, dus waarom niet nu al met het werk dat ik al doe 1 dag in de week smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:37

Oh wat leuk, heb je je al ingeschreven bij de KvK dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:37

Spannend James, wat zou je dan willen doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:47

Giacomo schreef:Ja dat is echt balen.. Maar het is weer goed gekomen?
Ja, nu ik samen met m`n moeder z`n geld weer beheer komt hij weer langzaam uit het rood..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:02

Storm schreef:Oh wat leuk, heb je je al ingeschreven bij de KvK dan?

Nee, dat hoeft niet als je in de zorgsector zit. Moet nog even kijken hoe en wat. Maar ik neem even de tijd om dat helemaal uit te zoeken. Wil het eerst helemaal uitgeschreven hebben voor mezelf.

Alex, ik begeleid nu 1 dag per week kinderen met een psychische stoornis en daar wil ik wel mee uitbreiden. Ik heb toen ik de pabo nog deed ooit eens een advertentie geplaatst en daar kreeg ik best wel wat reactie op. Maar toen kon ik niet zoveel werken erbij, dus ik kon niet alles aannemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:07

Klinkt interessant! Zou leuk zijn als het nu wel van de grond komt! Kan het nu wel icm je studie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:11

Ja, kan juist heel goed samen smile. Ik werk nu ook ergens anders overdag wat helemaal niks te maken heeft met dat werk, dus dat werk zou ik dan kunnen vervangen voor het werk wat ik graag zou willen doen. Mijn studie vult het alleen maar aan.
Ik heb geen zin meer om werk te doen wat ik puur alleen voor de centen moet doen zoals nu, ik raak daar zo gedemotiveerd van Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:17

Kan ik me goed voorstellen! Wat doe je nu voor werk dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:24

Ik pm je even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum