Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

+4
Lady4
TukTuk
Vixen
Caribbeanlover
8 plaatsers

Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover wo 12 jun 2013 - 20:17

Hoeveel zouden jullie per dag kwijt zijn als je 2 weken een appartement/hotel oid hebt geboekt voor 2 personen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Vixen wo 12 jun 2013 - 20:31

Ligt er behoorlijk aan waar je heen gaat, lijkt me
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover wo 12 jun 2013 - 20:38

Dan het gemiddelde dan maar haha

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  TukTuk wo 12 jun 2013 - 21:00

Nouja tussen de 10 en 200 euro dan Rolling Eyes

Waar wil je heen? Heb je een appartement dat je zelf gaat koken, of wil je iedere dag uit eten? Zit je in een enorm toeristisch gebied met alleen maar grote hotelketens en weinig lokale restaurantjes etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover wo 12 jun 2013 - 21:40

Ik zag een leuke aanbieding naar Curacao, het is een hotel, maar heeft appartementen dus je hebt ene eigen keuken, het is op basis van logies.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Lady4 wo 12 jun 2013 - 21:49

Bij ons zat het op Curaçao gemiddeld op 70 euro per dag denk ik. Voor ons samen. We hadden niet elke dag zin om uit eten te gaan, dus dan kookten we ook wel eens een pasta of curry thuis. De ene dag lunchten we uitgebreid op het strand of bij het zwembad, de andere dag hadden we daar minder zin in. Wij hebben bij 10 dagen Curaçao ongeveer 900 euro uitgegeven daar, en dat is inclusief 225 euro voor een week autohuur en benzine.

Welk hotel heb je op het oog? Ik kan je Chogogo Resort aanraden: goede prijs-kwaliteitverhouding, dit zijn allemaal appartementen. Naast een erg leuk strand met ook een aantal beachbars/restaurants.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  silly-one wo 12 jun 2013 - 21:52

Ik heb vorig jaar op basis van logies voor 75 euro betaald voor 2 nachten voor 2 personen ( dus 75/2=37,50 voor 2 nachten). We zaten midden in het centrum van Valencia, vlak bij het park. Plus het was ook nog eens een hele nette (ikea) kamer. Koken kon je er ook in een gemeenschappelijke keuken, maar wij zijn gewoon uit eten geweest.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Reeza wo 12 jun 2013 - 21:59

Ik reken altijd 50 euro per dag (per persoon), omdat je ook nog wel eens wat wilt doen (excursie  of wat kopen oid).
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover wo 12 jun 2013 - 21:59

Bedankt voor de tips. Koken in een gezamelijke keuken vind ik echt niks, ook niet echt een fris idee.

Lady, Mijn ouders zijn 2x naar Chogogo geweest en ze vonden het prima. De aanbieding die ik heb gezien is van het Hilton.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  TukTuk wo 12 jun 2013 - 21:59

Caribbeanlover schreef:Bedankt voor de tips. Koken in een gezamelijke keuken vind ik echt niks, ook niet echt een fris idee.

Lady, Mijn ouders zijn 2x naar Chogogo geweest en ze vonden het prima. De aanbieding die ik heb gezien is van het Hilton.





Als je een appartement hebt, dan heb je toch een eigen keuken?  Maar als je uit eten wilt zou ik gewoon goed kijken of je echt in de middle of nowhere zit met alleen maar hotels, want dan gaan de kosten hoog oplopen. Als je vanuit je hotel een dorpje in kan lopen met allerlei restaurantjes, ben je automatisch minder kwijt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover wo 12 jun 2013 - 22:29

Ik reageerde op Silly one vandaar. Heb net een review gelezen waarin iemand zei dat het een gedateerd hotel is, dat je ver van alles vandaan zit en een huurauto aan te raden is aangezien een taxi elke keer nemen vrij duur is.
Het gaat hem niet worden, denk dat wij toch geschapen zijn voor all in. De aanbieding was wel leuk geprijsd. Voor 2 pers., 15 dgn, € 897,00, incl vlucht, hotel op basis van logies.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 23:15

Een huurauto is sowieso een aanrader op dat eiland, voor zo ver ik gehoord heb van 'de kenner'.
Verder is het zo afhankelijk van hoeveel luxe je er voor terug krijgt en verwacht. Ik kan daar echt geen antwoord op geven. Ik geef sowieso al nooit zo veel uit aan verblijf dus ik heb er ook echt geen beeld meer bij geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover do 13 jun 2013 - 0:16

Mijn ouders hebben die 2x geen auto gehuurd, het kan wel zonder.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Lady4 do 13 jun 2013 - 2:26

Volgens mij zit het Hilton midden in Willemstad en is wat dat betreft geen gekke locatie. Een auto heb je op Curaçao sowieso nodig, want anders kom je niet zo heel ver.

Het is inderdaad een mooie aanbieding zeg. Wij hebben voor 10 dagen 830 pp betaald.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover do 13 jun 2013 - 20:17

Wanneer ben je geweest? Ik las dat het hotel gedateerd was en dat je van vrijwel alles ver weg zit. Als we dit zouden boeken, dan moeten we zelf bedenken waar we gaan eten, maar dat kan ook in het app. zijn. Door alle kosten voor eten, extra's zoals onderweg wat drinken/ijsje oid en een huurauto tikt het wel aan. All in is dus voordeliger in bijv. Mexico.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 20:31

Klinkt goed! Waar heb je die aanbieding gevonden? (PM?)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Blond do 13 jun 2013 - 20:43

Nee het Hilton zit aan de Piscadera baai, buiten het centrum van Willemstad, het ligt zelfs buiten Otrabanda. Je zit daar niet op loopafstand van restaurantjes, er zitten wel meerdere hotels daar.
Als je daar zit moet je dus alles met de taxi doen, of een auto huren (zeer aan te raden!).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover do 13 jun 2013 - 20:54

http://www.allereizenop1site.nl/curacao/curacao/piscadera-bay/hilton-curacao.aspx#PriceSelected

Alleen klopt de prijs niet zoals op hun Facebook staat, maar is het nu 997,00 pp. Kijk anders ook even op hun FB.
De reviews zijn wisselend, niet altijd evengoed, dus ik zou er goed over nadenken als ik jou was. Voor mij is dat een reden om niet te gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 21:28

Bedankt! Ik zie inderdaad dat je niet zomaar even naar een gezellig restaurantje loopt. Dat zou voor mij een reden zijn om het niet te doen. Of je moet vol pension nemen maar dat moet je wel aanspreken. Wel mooie aanbieding!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover do 13 jun 2013 - 23:05

Ik begrijp je, jammer dat het niks voor je is. Wie weet komt er nog wat anders leuks in de aanbieding. Heb je FB? Is wel handig om lid te zijn van hun, ze hebben lagere prijzen dan de meeste anderen zoals OAD ed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Lady4 vr 14 jun 2013 - 19:19

Ooh, ik dacht dat het Hilton in Punda lag..

Cb, ik ben drie weken geleden thuisgekomen. En vorig jaar ben ik er ook geweest. Er zijn zoveel leuke restaurantjes op Curaçao, waarvan veel aan de mooie strandjes, wat dat betreft is all in echt niet nodig. Maar dat is natuurlijk ook maar net waar je van houdt, jullie houden misschien meer van all in, terwijl wij het leuker vinden om verschillende restaurants te proberen en daar een favoriet uit te kiezen om eens terug te komen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover vr 14 jun 2013 - 22:21

Ik ben er jaren geleden geweest op basis van logies. Uit eten is een beetje gelijk met hier qua prijs, dus dat tikt wel aan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Blond za 15 jun 2013 - 5:45

Nee joh! Uit eten gaan is veel goedkoper dan in Nederland. De prijzen die je hier in euro's betaald betaal je in Curaçao in guldens.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Caribbeanlover za 15 jun 2013 - 7:29

Je bedoeld dat het qua prijs zo zijn geweest als de gulden hier nog was? Daar betaal je natuurlijk in Curaçaose guldens.
Wat is de prijs dan van een 3 gangenmenu ongeveer?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk bedrag per dag uitgeven bij logies? Empty Re: Welk bedrag per dag uitgeven bij logies?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum