Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welk bedrag kan je rood staan

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  claudiaveronique zo 6 maa 2011 - 3:38

Heeft iemand enig idee wat het minimum bedrag is wat je rood moet staan, kan het bijvoorbeeld ook 200 euro zijn?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Primrose zo 6 maa 2011 - 3:43

Is volgens mij per bank verschillend. Bij Rabo geloof ik 1000 euro, bij ING kan het volgens mij ook vanaf 500 euro.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 3:44

Minimumbedrag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 3:47

Maple schreef:Minimumbedrag?
Ik denk dat ze het minimale krediet bedoelt. Dus krediet van 200, 500 of 1000 euro.


Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 6 maa 2011 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 3:47

Beauty Addict schreef:
Maple schreef:Minimumbedrag?
+1

Dacht dat er alleen een max bedrag was?
Ja, dat dacht ik ook...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 3:48

Maple schreef:
Beauty Addict schreef:
Maple schreef:Minimumbedrag?
+1

Dacht dat er alleen een max bedrag was?
Ja, dat dacht ik ook...
Kwartje viel, zie mijn vorige reactie :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  BJA zo 6 maa 2011 - 4:05

Bij de ABN is dat minimaal € 1000
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 4:12

Bij de Rabobank is het minimaal € 500,00.
Bij de ING trouwens ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Minx zo 6 maa 2011 - 6:43

BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Bij de Rabobank is het minimaal € 500,00.
Bij de ING trouwens ook.
Rabo kun je er ook voor kiezen om niet rood te kunnen staan
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:46

Fairytale schreef:
BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Bij de Rabobank is het minimaal € 500,00.
Bij de ING trouwens ook.
Rabo kun je er ook voor kiezen om niet rood te kunnen staan
Of alleen door automatische incasso`s..

Ik heb het minimum, dat is €500..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:47

Gelukkig kan ik niet rood staan, maar als er automatische incasso is, dus wel. Dan geeft hij bij 100 euro al aan dat ik niets meer kan opnemen, krijg dan allemaal brieven thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  claudiaveronique zo 6 maa 2011 - 6:56

Oke bedankt voor jullie reacties, ik zit bij de rabobank maar wil niet 500 rood kunnen staan. Het ging om 100 á 150 euro want anders weet ik dat ik het hele bedrag uit ga geven en dat is niet de bedoeling!!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:03

Ohhhh nu pas snap ik 'm Idea

Ik kan geloof ik driekwart van mijn inkomsten rood staan, maar ik sta eigenlijk nooit meer rood. En als ik rood sta, is het nog geen paar tientjes. Vind het wel fijn dat het kan, mocht het nodig zijn in een heel uiterst geval.
Ik heb ook totaal niet de drang om het hele bedrag uit te geven. Beter nog, ik raak in de zenuwen als de rode cijfers in zicht komen, want dat betekent automatisch dat ik de maand daarop ook minder te besteden heb, want dat tekort moet weer aangevuld worden én je betaalt er rente over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  jena zo 6 maa 2011 - 7:10

BJA schreef:Bij de ABN is dat minimaal € 1000

Ik zit ook bij de ABN en ik mocht het zelf aangeven. Ik heb gezegd dat ik maximaal 500 Euro rood wilde kunnen staan. Uiteindelijk sta ik (gelukkig) nooit meer rood (sinds ik niet meer studeer Very Happy ), maar ik denk dus dat het eraan ligt wat voor soort rekening je hebt.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:15

IK heb mijn roodstand echt voor het geval het salaris van mijn man (weer eens) te laat is en de hypotheek wel afgeschreven wordt voor die tijd.

Nu is het salaris ook nog niet binnen... Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 20:50

Ik sta nog wel rood, maar ben dat aan het aflossen. Daarna wil ik inderdaad ook niet meer rood staan,, want je betaalt best wel wat rente. Ik ga de mogelijkheid niet uit zetten, want we hebben al wel eens gezeik gehad met het niet op tijd krijgen van vriends salaris. Nou, dan ben je héél blij als je rood kan staan!

Maar panisch worden als ik in het rood sta, daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Je betaalt wat rente, maar verder gebeurt er niks noemenswaardig hoor. Banken zijn alleen maar blij als je rood staat, want dat levert heb weer geld op.
Je betaalt geloof ik een euro of 10 als je 1000 rood staat. Nou, dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 20:54

Giacomo schreef:

Maar panisch worden als ik in het rood sta, daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Je betaalt wat rente, maar verder gebeurt er niks noemenswaardig hoor. Banken zijn alleen maar blij als je rood staat, want dat levert heb weer geld op.
Je betaalt geloof ik een euro of 10 als je 1000 rood staat. Nou, dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen.
Totdat je altijd max. rood staat, dan krijg je vanzelf een brief binnen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:01

Dan moet je daar ook niet voor zorgen :p Ik kon 1000 rood staan en ik heb ooit een max van -900 gehaald, maar dus verder nooit wat gehoord. Alleen rente. Mijn broer heeft vroeger trouwens wel gehad dat hij niet meer kon pinnen, maar ja op
zich is dat hetzelfde als je de 0 grens bereikt.

Maar ja, het is inderdaad handiger als je niet rood staat ivm
de rente die je betaalt. Heb besloten dat zodra ik niet meer rood sta, ik die rente opzij gooi. Kan je toch weer leuke dingen van doen op jaarbasis :p


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:03

Mijn broer zat laatst zonder werk en er was iets mis gegaan met de uitkering waardoor hij steeds verder rood kwam te staan. Op een gegeven moment gingen zijn incasso`s over de maximale roodstand heen zeg maar. Als je daar dan niet binnen een x aantal dagen uitkomt, dan blokkeren ze je rekening totdat je het weer aanvult.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:07

Ja dat is echt balen.. Maar het is weer goed gekomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:08

Ik ga ook roodstaan aanvragen, het kan even niet anders totdat ik meer salaris binnenkrijg...dan worden iig de vaste lasten betaald denk ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:15

Lijkt me idd het belangrijkste Storm. Hoe rood ik ook stond, ik heb wel altijd gezorgd dat ik geen betalingsachterstanden had. Want als je dat hebt, ben je verder van huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:16

Precies, en dat hebben wij nu dus, dus het laat me even geen andere keus. Ik ben natuurlijk nog steeds aan het solliciteren, maar ik had vrijdag 4(!!) afwijzingen in mijn mailbox staan, en kreeg er nog 1 per brief thuis. Schiet dus niet lekker op zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:23

Balen, Storm Sad Hopelijk krijg je snel positief bericht!

Wij kunnen op onze gezamenlijk rekening (waar alle vaste lasten vanaf gaan) € 1.000,- rood staan. Dit gebeurt ook nog wel regelmatig, voornamelijk doordat betalingen en storten van salaris volledig langs elkaar heengaan. Heel vervelend, we hebben vorig jaar totaal bijna € 40,- betaald aan rente. Erg zonde. Maar nu ik een nieuwe baan met meer inkomen heb hopen we dat het niet (al te vaak) meer voorkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:24

Ja dat maakt je depri hè? Ik ben voorlopig even gestopt met solliciteren. Heb er even geen zin meer in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk bedrag kan je rood staan Empty Re: Vanaf welk bedrag kan je rood staan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum