Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Positieve vs Negatieve veranderingen

+17
Tamina
Catootje
silly-one
Caroow
Serena
VeryCherry
Tyrael
Suus
Océane
Zininzon
Lejow
Monte
Omafiets
Leska
Jerry
Eva
PrietPraat
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Positieve vs Negatieve veranderingen - Pagina 3 Empty Re: Positieve vs Negatieve veranderingen

Bericht  silly-one vr 19 nov 2010 - 21:14

Ik vind het vooral handig dat de smilies nu naast de typvlak staan. Ik ben nu veel sneller geneigd om ze te gaan gebruiken.
Het enige wat ik nog jammer vind is dat er na het posten een wordt aangegeven je bericht is geplaatst en wat wil je. Van mij mag het gewoon gelijk naar het topic toe waar je op hebt gereageerd.

En de bewegende tekst, hoe geniaal.

[wow]Cool [/wow]

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positieve vs Negatieve veranderingen - Pagina 3 Empty Re: Positieve vs Negatieve veranderingen

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 23:40

silly-one schreef:Ik vind het vooral handig dat de smilies nu naast de typvlak staan. Ik ben nu veel sneller geneigd om ze te gaan gebruiken.
Het enige wat ik nog jammer vind is dat er na het posten een wordt aangegeven je bericht is geplaatst en wat wil je. Van mij mag het gewoon gelijk naar het topic toe waar je op hebt gereageerd.

[wow]Cool [/wow]

Als je gewoon even wacht dan gaat hij automatisch terug naar het topic waar je in reageerde.

Gast
Gast

Bericht  Eva vr 19 nov 2010 - 23:41

Burgemeester Lisa schreef:
silly-one schreef:Ik vind het vooral handig dat de smilies nu naast de typvlak staan. Ik ben nu veel sneller geneigd om ze te gaan gebruiken.

[wow]Cool [/wow]

Als je gewoon even wacht dan gaat hij automatisch terug naar het topic waar je in reageerde.
Daar loopt hij soms wel op vast maar echt irritant is dat (nog) niet.
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Catootje vr 19 nov 2010 - 23:42

Oké, dit is grappig maar ik hoop toch niet dat iedereen nu met dit soort teksten gaat forummen :P
Wel handig dat er ook een spoileroptie op zit trouwens! Ik vind dit forum echt veel fijner dan het oude forum cheers
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  Tamina za 20 nov 2010 - 0:07

Het grote nadeel is dat het er goedkoop uit ziet en dat je nu helemaal op moet letten wat je plaatst.
Tamina
Tamina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 20
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Suus za 20 nov 2010 - 0:14

Hoezo moet je nu helemaal oppassen met wat je plaatst? Op het oude forum kon je toch ook meelezen zonder dat je je aanmeldde?Ook even proberen hoor
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Tamina za 20 nov 2010 - 0:15

Suus schreef:Hoezo moet je nu helemaal oppassen met wat je plaatst? Op het oude forum kon je toch ook meelezen zonder dat je je aanmeldde?Ook even proberen hoor

Degene die dit forum beheren, hebben inzicht in alle gegevens.
Daarnaast is dit forum gratis, waardoor deze veel makkelijker te hacken is dan het forum op www.yes.nl.
Tamina
Tamina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 20

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 0:20

Tamina schreef:
Suus schreef:Hoezo moet je nu helemaal oppassen met wat je plaatst? Op het oude forum kon je toch ook meelezen zonder dat je je aanmeldde?Ook even proberen hoor

Degene die dit forum beheren, hebben inzicht in alle gegevens.
Daarnaast is dit forum gratis, waardoor deze veel makkelijker te hacken is dan het forum op www.yes.nl.

Nee Yes.nl dat is echt een technisch hoogstandje..

Gast
Gast

Bericht  Pancake za 20 nov 2010 - 0:32

Woow, ik kan nu ook gewoon een berichtje plaatsen vanaf mijn telefoon. Alleen qua opmaak ziet het er dan niet uit.

Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:27

Ik vind dit best een fijn forum! Uiteraard ben ik vast de laatste die een en ander doorheeft, maar daar ben ik wel aan gewend. Ik moet ook wel weer wennen aan alle andere namen en bijbehorende avatars. Had ik die net door ...

Er is toch ook ergens een top10 van meest kansloze meest actieve posters van de dag?

Gast
Gast

Bericht  Eva za 20 nov 2010 - 1:29

Top 20 zelfs :P
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129

Bericht  Tsjip za 20 nov 2010 - 4:39

Mijn eerste reactie was niet zo positief over het nieuwe forum maar nu ben ik eigenlijk wel tevreden! Het werkt allemaal een stuk sneller en fijner dan het andere forum. Geen foutmeldingen, emoticons zijn leuker en de avatars zijn groter. Nu is het alleen nog wennen aan alle nieuwe namen. (Waar ik me ook schuldig aan heb gemaakt Wink)

En toch die bewegende tekst even uitproberen Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 4:44

Ik vind dit forum veel beter.
Ok, met al die mega grote reclame balken oogt het wat goedkoop.
Maar dit forum werkt tenminste.

Gast
Gast

Bericht  Admin za 20 nov 2010 - 5:10

We werken nog steeds aan de site zoals jullie wellicht zullen merken.
Inmiddels is voor geregistreerde bezoekers de reclame verwijderd Very Happy.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 9:43

Verhip, inderdaad!
Stukken beter! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 9:52

Dat is inderdaad een stuk beter, zonder die reclame! Ik werd helemaal scheel van de stuiterende balletjes en de voorbij komende telefoons!

Gast
Gast

Bericht  Bolleke za 20 nov 2010 - 9:57

Eventjes de bewegende tekst uitproberen haha!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Tsjip za 20 nov 2010 - 10:01

Admin schreef:We werken nog steeds aan de site zoals jullie wellicht zullen merken.
Inmiddels is voor geregistreerde bezoekers de reclame verwijderd Very Happy.

Inderdaad! Goed bezig!! Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: