Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje over zwanger na een keizersnede

+5
Koeboe82
Fiwen
mauwmauw
bella
Annemie
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraagje over zwanger na een keizersnede - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwanger na een keizersnede

Bericht  nic_nac zo 6 maa 2011 - 21:37

Bij mij adviseren ze ook een jaar niet zwanger te worden. Trouwens, nog een vraagje, ik ben 7 weken geleden bevallen en de wond ziet er in principe goed uit, maar onder de snee zit een soort van 'rol' alsof er een tuinslang inzit! Gaat dat nog weg, hadden jullie dat ook???

nic_nac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwanger na een keizersnede - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwanger na een keizersnede

Bericht  Annemie zo 6 maa 2011 - 22:34

nic_nac schreef:Bij mij adviseren ze ook een jaar niet zwanger te worden. Trouwens, nog een vraagje, ik ben 7 weken geleden bevallen en de wond ziet er in principe goed uit, maar onder de snee zit een soort van 'rol' alsof er een tuinslang inzit! Gaat dat nog weg, hadden jullie dat ook???

Dat heb ik nou nog en het is al bijna 9 maanden geleden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 3:38

Beauty Addict schreef:Mag ik vragen wat de reden is dat jou tweeling via KS geboren is? Gewoon nieuwsgierigheid Wink

Natuurlijk. Ze lagen beiden dwars en dan is er geen andere mogelijkheid dan een keizersnede.

Gast
Gast

Bericht  bella ma 7 maa 2011 - 7:43

Alex167 schreef:
Annemie schreef:Ik zou juist helemaal niet via de natuurlijke weg willen bevallen, maarja als het moet dan moet, maar doe mij anders toch maar weer een keizersnede.
Hier hebben ze gezegd dat je een half jaar moet wachten met zwanger worden, maar nog beter is het om een jaar te wachten.

+1.

De verloskundige heeft mij trouwens geadviseerd 9 maanden tot een jaar te wachten met een eventuele volgende zwangerschap.

Waarom? Ik heb nu beide ervaren, en zou met een eventuele derde veel liever weer natuurlijk willen bevallen. Was de volgende dag alweer op de been; Heerlijk!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annemie ma 7 maa 2011 - 7:47

bella schreef:
Alex167 schreef:
Annemie schreef:Ik zou juist helemaal niet via de natuurlijke weg willen bevallen, maarja als het moet dan moet, maar doe mij anders toch maar weer een keizersnede.
Hier hebben ze gezegd dat je een half jaar moet wachten met zwanger worden, maar nog beter is het om een jaar te wachten.

+1.

De verloskundige heeft mij trouwens geadviseerd 9 maanden tot een jaar te wachten met een eventuele volgende zwangerschap.

Waarom? Ik heb nu beide ervaren, en zou met een eventuele derde veel liever weer natuurlijk willen bevallen. Was de volgende dag alweer op de been; Heerlijk!

Gewoon het idee dat je beneden uitscheurd en die pijn en er zijn genoeg mensen die na een gewone bevalling wel een week in bed moet liggen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  bella ma 7 maa 2011 - 8:23

Annemie schreef:
bella schreef:
Alex167 schreef:

+1.

Gewoon het idee dat je beneden uitscheurd en die pijn en er zijn genoeg mensen die na een gewone bevalling wel een week in bed moet liggen.

En toch, je weet pas wat een bevalling is als je er een hebt mee gemaakt. Ik heb er ook tegenop gezien, juist door alle verhalen. Maar... Ik was niet uitgescheurd, was de volgende dag weer op de been, en de pijn? Tsjah, je weet toch van te voren dat het niet kriebelt!
Enne... Een zware buikoperatie is ook niet alles hoor, er word alleen vaak vergeten dat het een grote buikoperatie is!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 8:47

Poeh, doe mij maar een normale bevalling bij de volgende. Meer pijn als de uren na de keizersnede kan dat volgens mij niet doen, of je moet van voor tot achter uitscheuren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:29

bella schreef:
Annemie schreef:

En toch, je weet pas wat een bevalling is als je er een hebt mee gemaakt. Ik heb er ook tegenop gezien, juist door alle verhalen. Maar... Ik was niet uitgescheurd, was de volgende dag weer op de been, en de pijn? Tsjah, je weet toch van te voren dat het niet kriebelt!
Enne... Een zware buikoperatie is ook niet alles hoor, er word alleen vaak vergeten dat het een grote buikoperatie is!

Hier denk ik ook wel eens aan. Vraag me echt af hoe er ooit een baby uit mijn vagina geboren kan worden.. Toch veel te klein/smal. Het idee gewoon alleen al, brrr.. ( slaat nergens op, i know)

Ik heb ook een ks gehad. Vond die hele operatie ontzettend eng. Want het is idd een flinke buik operatie. mijn buik is wel weer vrij strak geworden. Gelukkig. Zie alleen wel op tegen een 2e zwangerschap. Vraag me af hoe het litteken dan wordt en hoe mijn lichaam erna uit komt te zien.

Gast
Gast

Bericht  bella ma 7 maa 2011 - 20:52

Nou hier absoluut geen strakke buik! En ik wil mijn buikspieren best trainen, doe ook mijn best, maar het is moeilijk hoor!
En ik ben van mezelf altijd strak geweest, ik ben nu ook niet zwaar/dik, maar het hangt zo!
Nee wat dat betreft; natuurlijk bevallen, ideaal!
En die pijn; je weet waar je het voor doet, dan scheel het een heel eind. Tenminste zo ervaar ik dat he?
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  knets ma 7 maa 2011 - 20:57

Dolcis: bij mij is de tweede ks iets onder het eerste litteken gesneden. Ik heb dus maar 1 litteken ipv 2.
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: