Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

colportage/collectes/geloofsovertuigers aan de deur

+10
Guus
VeryCherry
xxDila
Roxi3
Susan
Zora
Chocolate Cookie
SuperGrover
Jeanette
Winegum
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

colportage/collectes/geloofsovertuigers aan de deur - Pagina 3 Empty Re: colportage/collectes/geloofsovertuigers aan de deur

Bericht  SuperGrover ma 7 maa 2011 - 4:24

RYW schreef:
Zero schreef:Ik merk altijd te laat dat het jehova's zijn. Dan sta ik al weer binnen met het foldertje in mijn handen scratch

Maar goed, ze zijn ook niet vervelend ofzo, zo lang ze maar geen discussie met me aan proberen te gaan.

Mijn broer heeft dat ook wel eens gehad, toen had iemand in zijn studentenhuis het blaadje aangepakt. Maar ze kregen vervolgens wel om de haverklap post en nog meer jehova's voor de deur! Kennelijk hadden ze een soort register van mensen die die blaadjes wél aanpakten en dus mogelijk wél geinteresseerd waren...
Dat verklaart waarom er in mijn vorige huis zo vaak van die lui kwamen enzo. Ze stopten zelfs briefjes door de deur met hun telefoonnummer erop, dat ik maar moest bellen en een boekje getiteld "Wat leert de Bijbel nou echt". Boomverspilling. Die terreur kwam pas tot een eind toen ik een keer echt hondsberoerd op bed lag, 40 graden koorts en die lui kwamen. Toen heb ik ze toegebruld dat God mij verlaten heeft, en daar schrokken ze behoorlijk van. Misschien in combinatie met mijn ijlende koortskop laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

colportage/collectes/geloofsovertuigers aan de deur - Pagina 3 Empty Re: colportage/collectes/geloofsovertuigers aan de deur

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 4:48

Wij doen eigenlijk altijd wel open als er aangebeld wordt, maar we poeieren iedereen snel weer af!

toen we hier net woonden, kwamen ze ons "overhalen" om over te stappen naar een andere energieleverancier. Iedere keer kwamen ze overdag -en dan werk ik- dus heeft mijn vriend eerst gezegd dat hij niet de bewoner van dit huis was, vervolgens een keer later dat hij geen beslissingsbevoegdheid had Laughing en daarna dat ze 's avonds terug moesten komen want dan was het hoofd des huizes er.. toen deed ik open gna gna.

En met de Jehova's hebben die wel eens tegen hem gezegd dat hij altijd welkom is bij een vergadering.... hij antwoordde daarop dat hij zou proberen zijn vriendin te overtuigen :P

Overigens laten wij ook niks afschrijven. Staan ze er met een collectebus, dan geven we wel, maar anders niet!

Gast
Gast

Bericht  nina ma 7 maa 2011 - 5:07

wolletjes schreef:
Overigens laten wij ook niks afschrijven. Staan ze er met een collectebus, dan geven we wel, maar anders niet!
wij ook niet, alleen kinderpostzegels Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  xxDila ma 7 maa 2011 - 5:13

O, ik bedacht me net nog dat mijn broer nooit zo netjes was met jehova´s..

Dan zeiden ze iets van; Wij komen u het licht brengen
zei hij; O, zet maar daar in de hoek neer dan.

En één keer deed ik de deur open en ik kwam er gewoon niet tussen. Hij kwam er bij staan zegt die vrouw tegen hem; wij komen u de heer brengen, meneer.
zegt hij; bedankt, zet maar bij de rest neer, daag.
En gooide toen de deur dicht & toen voelde ik me wel erg lullig..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: