Hoe droom jij?
+12
smooch
VeryCherry
Jordana
Caresses
Jeanette
Elin
TGR
_Lacey_
M_as
Caroow
Chocolate Cookie
Tullow
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe droom jij?
In kleur of zwart/ wit?
Ik kreeg pas die vraag, maar ben er nogsteeds niet uit...
Ik kreeg pas die vraag, maar ben er nogsteeds niet uit...
Gast- Gast
Re: Hoe droom jij?
Wat een leuke vraag! Ik dacht gelijk in kleur, maar nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk niet.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Gek is dat he?! Zei toen ook gelijk 'kleur' maar als je er over na gaat denken weet je het niet meer zo zeker...Tullow schreef:Wat een leuke vraag! Ik dacht gelijk in kleur, maar nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk niet.
Zou het ook kunnen verschillen per nacht?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Gek is dat he?! Zei toen ook gelijk 'kleur' maar als je er over na gaat denken weet je het niet meer zo zeker...Tullow schreef:Wat een leuke vraag! Ik dacht gelijk in kleur, maar nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk niet.
Dat zet je even aan het denken.. Ik denk in kleur maar ik weet het eigenlijk niet zeker
Gast- Gast
Ik droom meestal in kleur. In zwart/wit niet echt. Het lijkt meer op zo'n vaag zwart/wit. Zeg maar zwart/wit, met zo'n donkergroene waas eroverheen.
Gast- Gast
hmm in kleur!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Gek is dat he?! Zei toen ook gelijk 'kleur' maar als je er over na gaat denken weet je het niet meer zo zeker...Tullow schreef:Wat een leuke vraag! Ik dacht gelijk in kleur, maar nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk niet.
Ik in kleur, droom nl. nu bijna elke nacht over de kindjes, en dan kan ik de haarkleur zien, dus ja, kleur, haha!
Gast- Gast
Ik ben vanacht wel bevallen, helaas bij een client thuis, onder werktijd, en het waren tuinkabouters..._MamaRosa_ schreef:Beauty Addict schreef:Gek is dat he?! Zei toen ook gelijk 'kleur' maar als je er over na gaat denken weet je het niet meer zo zeker...Tullow schreef:Wat een leuke vraag! Ik dacht gelijk in kleur, maar nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk niet.
Ik in kleur, droom nl. nu bijna elke nacht over de kindjes, en dan kan ik de haarkleur zien, dus ja, kleur, haha!
Gast- Gast
In kleur, zeker weten!
Vannacht was namelijk het broertje van Marin (ik weet niet eens of jij een broertje hebt ) aan het werk op de boot naar London waar ik met een collega op zat. En hij had een groen shirt aan.
Vannacht was namelijk het broertje van Marin (ik weet niet eens of jij een broertje hebt ) aan het werk op de boot naar London waar ik met een collega op zat. En hij had een groen shirt aan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Beauty Addict schreef:Ik ben vanacht wel bevallen, helaas bij een client thuis, onder werktijd, en het waren tuinkabouters..._MamaRosa_ schreef:Beauty Addict schreef:Gek is dat he?! Zei toen ook gelijk 'kleur' maar als je er over na gaat denken weet je het niet meer zo zeker...Tullow schreef:Wat een leuke vraag! Ik dacht gelijk in kleur, maar nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk niet.
Hahaha, dat is echt erg zulke dromen, die heb ik ook altijd tijdens de zwangerschappen, soms ook hele enge dromen over aliens die uit me komen bijv. Hoort er echt bij.
Gast- Gast
Het was nog niet eens zo heel gek, die tuinkabouters, die client heeft namelijk een grote kabouter met een lamp in de woonkamer staan, dus daar komt het vandaan...._MamaRosa_ schreef:Beauty Addict schreef:Ik ben vanacht wel bevallen, helaas bij een client thuis, onder werktijd, en het waren tuinkabouters..._MamaRosa_ schreef:Beauty Addict schreef:Gek is dat he?! Zei toen ook gelijk 'kleur' maar als je er over na gaat denken weet je het niet meer zo zeker...Tullow schreef:Wat een leuke vraag! Ik dacht gelijk in kleur, maar nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk niet.
Hahaha, dat is echt erg zulke dromen, die heb ik ook altijd tijdens de zwangerschappen, soms ook hele enge dromen over aliens die uit me komen bijv. Hoort er echt bij.
Gast- Gast
Volgens mij niet in kleur maar ook niet zwart wit..... ik weet eigenlijk niet. Ik kan dromen ook niet vaak onthouden.
Gast- Gast
Zeker weten kleur, want ik droomde zonet nog heel bewust over groene groenten en een neger met wit haar.
Gast- Gast
In kleur, want vannacht droomde ik nog over een rode luchtballon.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik droom in gevoel. Ik vind dromen zo fijn, kan dan helemaal doen wat ik wil doen. Ben me ook vaak bewust van het feit dat ik droom en kan dan de droom leuk sturen. Ik droom in kleur, soms. Maar als ik bijvoorbeeld in de spiegel kijk, zie ik mezelf niet. Ook kan ik meestal geen boeken lezen in mijn droom. Waar de letters staan zie ik dan niet scherp.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik weet ook vaak dat ik droom en kan mijn dromen dan ook sturen. Maar of ik in kleur droom weet ik eigenlijk niet... Denk het wel, zal er eens op gaan letten!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ik droom in kleur.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik in kleur droom, maar durf het niet met 100 % zekerheid te zeggen/
Gast- Gast
In kleur.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet het niet zeker maar ik heb het gevoel dat het allemaal in kleur is.
Edit: ik heb er onbewust denk ik opgelet want vanmorgen wist ik ineens dat het dus in kleur is.
Edit: ik heb er onbewust denk ik opgelet want vanmorgen wist ik ineens dat het dus in kleur is.
Laatst aangepast door Purple op ma 7 maa 2011 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
In kleur.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Kleur, is ook het meest logische want ik zie ook in kleur en je droomt vaak over dingen die je toch onbewust ergens heb opgepikt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laatste droom
» Droom 'uiteengespat'
» Nare droom
» In je droom iemand vermoorden.
» Naar gevoel overgehouden aan droom
» Droom 'uiteengespat'
» Nare droom
» In je droom iemand vermoorden.
» Naar gevoel overgehouden aan droom