Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In je droom iemand vermoorden.

4 plaatsers

Ga naar beneden

In je droom iemand vermoorden.  Empty In je droom iemand vermoorden.

Bericht  Peanut wo 17 apr 2013 - 21:14

Heeft iemand van jullie wel eens gehad dat je in je droom droomde dat je iemand vermoorden?
Ik heb dat vanmorgen gedroomd en ben er naar van. Probeer ook uit te vinden wat die droom betekenden maar wordt daaar niet echt wijzer van Neutral

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In je droom iemand vermoorden.  Empty Re: In je droom iemand vermoorden.

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 21:18

O, weet precies hoe je je voelt. Ik heb dat een tijd terug ook gedroomd, was er echt een paar dagen naar van. Ik had het lijk ook op mijn werk verstopt. Echt vreselijke droom. Zal even zoeken wat het kan betekenen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In je droom iemand vermoorden.  Empty Re: In je droom iemand vermoorden.

Bericht  Peanut wo 17 apr 2013 - 21:21

PC fijn dat jij het herkent. Ik had de mijne eerst met andere opgejaagd. Bewusteloos getrapt en vast gebonden. Daarna begraven maar hij werd wakker. Dus ik pakte een spijker en trapte dat recht door zijn hart waardoor hij stierf. En begraven verder. Ook bloemen erop gelegd. Maar ellke keer als ik dat huis naar buiten liep keek ik naar die plek omdat ik bang was dat hij weer opstond.
Ik ken ook heel die man het. Het was een wat oudere man.

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In je droom iemand vermoorden.  Empty Re: In je droom iemand vermoorden.

Bericht  Ragazza do 18 apr 2013 - 4:58

Ja, ik heb het gehad. Ik droomde een hele tijd geleden bijv. dat ik een ex van mij met een pistool doodschoot. Of dat ik hem op een andere manier ombracht. Dat was in een periode dat hij mij stalkte. Ik had in die tijd ook van die gedachtes die zomaar bij mij op kwamen.

Uiteraard heb ik nooit serieus overwogen hem om te brengen, maar ik was in die tijd heel bang voor hem en had een grondige hekel aan hem. Die haat is later wel over gegaan en nu heb ik geen positieve maar ook geen negatieve gevoelens meer voor hem. Ik voel nu niks meer als ik aan hem denk.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

In je droom iemand vermoorden.  Empty Re: In je droom iemand vermoorden.

Bericht  ellibre do 18 apr 2013 - 7:24

Ja hoor, regelmatig. Net als dat ik wel eens droom dat ik tegen wolkenkrabbers opklim, dat ik op vakantie vecht met beren, dat ik achter elkaar 300 liter ijs eet, dat ik ineens een man ben en andere bizarre dingen. Heb ook hele oorlogen gevoerd in m'n dromen, een paar keer de wereld gered, meerdere kinderen gekregen.

Maak je niet druk, het is maar een droom.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In je droom iemand vermoorden.  Empty Re: In je droom iemand vermoorden.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum