Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatste droom

+3
Bolleke
Makamba
Blair
7 plaatsers

Ga naar beneden

Laatste droom Empty Laatste droom

Bericht  Blair do 30 dec 2010 - 21:25

Die jij je herinnerd, waar ging die over?

Het is al een hele tijd geleden (ik droom niet elke dag).
Ik droomde dat er een vliegtuig in de straat was neergestort, mijn partner kwam
om, en ik was met Joaquin aan het rennen om mijn broer te zoeken en de rest van
de familie. Het vage was, dat ik ze aan het eind van de droom in de auto zag zitten,
en ze reden zonder mij weg.

Neutral Neutral Neutral
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:11

Ik werd net wakker door vuurwerk hier in de burt. Ik droomde op dat moment over een watersnoodramp en midden in de droom dacht ik heel even dat er ook oorlog uitgebroken was Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:17

Ik droomde vannacht dat ik een test moest maken, maar dat ik als enige de antwoorden al gezien had. Die had ik namelijk in mij bezit omdat ik ook lerares ben. En dat ging ik maar niet vertellen, want op die manier kon ik de test goed maken. Ben er niet achter gekomen of ik de test nou gemaakt en gehaald heb, of wat voor test het was.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Makamba do 30 dec 2010 - 22:23

Ik droomde vannacht dat mijn vriendin haar sim-kaart had geactiveerd om in mijn T-Mobile Famliy te komen en ik kreeg een sms op mijn telefoon dat ze haar kaart had geactiveerd. Suspect

Babydoll; wat een akelige droom! Ik droom ook wel es van dat soort dingen en dan is het ook nog net echt en kan ik niet wakker worden. Heel naar.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:33

Ik droomde vannacht dat al mijn tanden scheef stonden. Vervolgens ging ik naar de tandarts terug en zijn antwoord was: Scheve tanden zijn veel mooier dan rechte tanden. Rolling Eyes (de tandarts heeft een deel van mijn spalkje verwijderd omdat ik een gaatje had. Blijkbaar maak ik me er toch druk om haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Bolleke do 30 dec 2010 - 22:40

Ik doom heel vaak dat mijn ex en ik weer bij elkaar zijn, en zo vanacht ook weer. Ik haat het altijd als ik zo'n droom heb, dat is altijd een hele fijne droom terwijl ik dat echt noooooit zou willen dat we weer bij elkaar zouden zijn.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:46

Ik droom iedere nacht, maar 's ochtends kan ik me bijna nooit meer herinneren wat ik heb gedroomd. Ik droom altijd als ik net in slaap ben gevallen, zo ook gisteravond. Ik droomde dat er een rode slang mijn bed op kroop (hoe vaak ik wel niet over slangen droom! pale ) Ik was helemaal panisch en werd wakker van mijn eigen geroep (terwijl in aan het voeteneind van het bed zat). Even later die avond heb ik mezelf wakker gegild. Ik heb daarna wel 10 minuten met bonzend hart en zere keel versufd voor me uit liggen staren. Ik heb geen idee wat ik de 2e keer heb gedroomd. Feit is dat het eng was :P

Edit: daarna trouwens heerlijk geslapen de hele nacht. Dat is het stomme. Ik kan heel heftig wakker worden, maar daarna probleemloos weer inslapen (gelukkig)


Laatst aangepast door Break Of Day op do 30 dec 2010 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Blair do 30 dec 2010 - 22:47

kruimelje schreef:Ik doom heel vaak dat mijn ex en ik weer bij elkaar zijn, en zo vanacht ook weer. Ik haat het altijd als ik zo'n droom heb, dat is altijd een hele fijne droom terwijl ik dat echt noooooit zou willen dat we weer bij elkaar zouden zijn.

Denk je wel eens aan 'm voor het slapen gaan, dat kan zo'n dromen veroorzaken.
Of misschien je onderbewustzijn Laughing .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Bolleke vr 31 dec 2010 - 0:44

Nee ik denk nooit aan hem voor het slapen, ik snap er ook nites van. Ben wel met hem bezig ivm met de scheiding en advocatengedoe, en ik ben eigenlijk ontzettend kwaad op hem. Daarom vind ik die dromen ook zo vervelend.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Mermaid vr 31 dec 2010 - 1:48

Dat er bloemen op mijn benen waren gemaakt met bodypaint en dat ik het zo mooi vond dat ik het als tatoeage wou hebben.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Blond vr 31 dec 2010 - 5:18

Ik droomde laatst dat ik samen een jongen waarmee ik eventjes heb gerommeld op mijn kamer was, maar meer weet ik niet. Heel vreemd, ik droom de laatste tijd vaker over hem terwijl we helemaal geen contact meer hebben (nou ja, we zien elkaar wel, maar we praten niet meer. Moeilijkheden..)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Sneeuwvlok zo 2 jan 2011 - 1:42

Ik droomde dat ik met m'n moeder in de auto zat, en dat ik hoofdpijn had. ( leuk detail: ik was brak toen ik dat droomde ) Blijkbaar vonden we dat zo dramatisch dat we naar het ziekenhuis zijn gegaan. Daar aangekomen namen ze het vet serieus en gingen ze allemaal testjes met me doen en moest ik daar blijven enzo
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:27

Ik was heel erg arm (en vies, kapotte kleren) en ging werken voor een bedrijf. Alleen was dat bedrijf helemaal into back to basic, waardoor ze alles van ruw hout hadden, we zwaar werk moesten doen en buiten naar de wc moesten. Daar was een houten gebouwtje met allerlei wc's in een ruimte zonder hokjes of tussenschotten. Als je naar de wc moest, zat je daar dus met z'n allen bij elkaar.
Omdat ik al zo arm was en iets heel hard nodig had (ik weet niet meer wat) had ik geld gestolen. Dat kon uit de kassa en uit de radio (?), maar ik had geld gestolen uit de radio, omdat dat minder snel op zou vallen scratch
Ik kreeg al snel spijt en wilde het geld weer terugleggen in de radio, maar ik was bang dat iemand me daarbij zou betrappen. Uiteindelijk heb ik het geld wel teruggelegd en toen voelde ik me heel erg opgelucht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Caroow ma 3 jan 2011 - 3:36

Ik droom de laatste tijd veel over een slang.

Vandaag was ik op de camping waar ik vroeger heen ging, en daar kwam ik eerst allemaal mensen van vroeger tegen. Toen zag ik mijn moeder zitten, maar die negeerde mij. Toen zat ik ergens klem, met die slang. Eerst "at" hij mijn hand op tot aan mijn pols, dit deed niet echt heel veel pijn, maar voelde wel heel eng. Toen wist ik mijn hand los te krijgen. Toen beet hij heel hard in mijn andere hand, en dat deed superveel pijn. Ik heb heel hard geschreeuwd maar niemand kwam. Toen heb ik 112 gebeld, en die zei "kom maar snel". Toen liep er een bekende langs en gingen we met een groepje naar het ziekenhuis. Mijn ene hand deed nogsteeds erg veel pijn, en toen werd ik wakker.

Echt een enge droom! En die hand die in mijn droom zo'n pijn deed, doet echt al sinds gisteravond erg pijn, toen heb ik er iets op laten vallen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste droom Empty Re: Laatste droom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum