Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar gevoel overgehouden aan droom

5 plaatsers

Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Poubelle di 8 mei 2012 - 19:05

Ik heb vannacht heel freaky gedroomd.
In mijn woonplaats heb je een veldje en een strandje aan de rivier waar ik 's zomers nog weleens lig.
In mijn droom ging ik daarheen en er lag een meisje wat zelfmoord had gepleegd, zij lag daar in haar kleren, met blote voeten en het leek net of ze sliep.
Ik voelde me heel rot doordat ik m'n ex had gesproken en wilde ook niet verder en ben een paar centimeter onder de voeten van dat meisje gaan liggen. Maar ik viel alleen maar in slaap. Toen ik wakker werd was het donker en ging ik terug naar huis en probeerde daar de politie te bellen voor dat meisje maar ik draaide steeds het verkeerde nummer.
ondertussen hoorde ik al sirenes, ging ervan uit dat iemand anders al had gebeld voor haar dus ging ik maar slapen.
De volgende dag was het koninginnedag en ging ik met mijn ouders naar dat veldje en daar zag ik nog waar dat meisje had gelegen en durfde niks tegen m'n ouders te zeggen.

Ik heb nog steeds zo'n naar gevoel van deze droom.. Ik heb nog nooit gedacht aan zelfmoord dus ik vind het een beetje 'eng' dat ik er dan over droom.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 19:25

Wat een vervelende droom. Soms is het niet te achterhalen hoe je ineens ergens bij komt.
Ik ben ook vaak de hele dag nog wat van slag als ik heftig heb gedroomd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Krullebol di 8 mei 2012 - 19:51

He gatsie, wat een nare droom! Misschien heb je afgelopen week iets op tv gezien en dat in combinatie met iets anders kun je rare dromen krijgen. Wat ik zelf soms nog wel is doe ( en is misschien dom) maar is soort dagdromen over die droom en dan doen in mijn 'droom' wat ik eigenlijk wilde doen. Soms helpt het, soms niet.

Vannacht heb ik ook zo raar gedroomd, waren ineen bepaalde stad en daar waren ouders die hun kinderen mishandelde, ik en een groep gingen daar een groep kinderen redden, uit auto's en uit een soort speelhal en heb flink naar ouders geslagen Naar gevoel overgehouden aan droom 2474380249
Erg raar, kan er ook de hele dag nog mee in mijn hoofd zitten maar uiteindelijk gaat het toch vanzelf weg.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Winegum di 8 mei 2012 - 21:05

Naar he, zulke dromen!
Maar je stukje komt me een beetje bekend voor. Ik ben nu toevallig het boek de Assistent aan het lezen van Saskia Profijt. Daar worden veel vrouwen dood gevonden die in openbare plekken liggen en het een tijd duurt voor dat mensen er achter komen dat ze dood is. De rest van het verhaal wat jij omschrijft komt daar dan niet in voor, maar goed. Wel typisch!

Ik droom zeer regelmatig dat ik word overvallen in de winkel waar ik werk. Toen ik nog in een ander filiaal werkte had ik die dromen erg vaak, elke maand misschien wel. Nu heb ik ze gelukkig niet meer zo vaak. Maar vannacht was die er weer. IK droom dan heel gedetailleerd, ik kan de daders zien, ik zie de wapens, de manier waarop ze overvallen. Daar word ik ook angstig van.
Ik weet waar het vandaan komt, ergens ben ik best wel bang om een overval mee te maken. Maar rot is het wel!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Paper Crown di 8 mei 2012 - 21:20

Ja zulke dromen zijn echt heel rot en je kan er lang van in de ban blijven. Maar dood en zelfmoord betekent volgens mij dat je iets afsluit. En aangezien je het over je ex hebt, denk ik dat het in je hoofd een sign is, je onderbewuste is er misschien al klaar mee.

Ik droomde nog niet zo langgeleden dat ik mezelf had doodgeschoten. :shock: En vorige week nog dat ik mensen had vermoord en ze in de kast van mijn werk had verstopt. Ik had ze gewikkeld in tapijten.. Naar gevoel overgehouden aan droom 1270000679
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Poubelle wo 9 mei 2012 - 2:26

Haha ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met freaky dromen!
Ik droom vaak raar, survivallen in de stad omdat de stad is overstroomd, een walrus als huisdier die ik op het schoolplein had en die later werd opgehaald door de dierenambulance, meestal zijn het dat soort dingen. En vaak kan ik het wel herleiden naar iets dat ik heb gezien/ gehoord/ gelezen.
Maar die droom van vannacht dan weer niet.
Ik vind het fijn om te lezen dat het afsluiten van iets betekend, kan ik met het gedoe met m'n ex goed gebruiken!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 2:49

Jakkes Pixie, wat een beklemmende droom! Kan me voorstellen dat je er naar van wordt..

Ik heb vannacht ook heel naar gedroomd. Ik kwam bij de flat van mijn broertje en toen vonden we hem in de douche, hij was al een paar dagen dood, had zelfmoord gepleegd. Het vinden van zijn lichaam was naast dat het een schok was, niet zo fijn omdat het bloedheet was in de flat en het er zeg maar niet meer zo florisant uitzag pale Echt, die details ook.. Het schijnt trouwens dat je in dromen geen reuk kunt waarnemen, ik in ieder geval niet in deze droom, gelukkg.

Ik werd huilend wakker en heb eerst even lekker geknuffeld met mijn vriend..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:02

Gadver Pixie! Vervelend is dat he dat je dan helemaal naar wakker wordt. Maar wat CKC zegt zit wel wat in, volgens mij betekent dat dat je iets afsluit.

Ik droom ook regelmatig gekke of nare dingen. Vannacht nog, dan kan ik echt er in blijven hangen terwijl ik weet dat het nergens over gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:10

Wat naar zeg! Ik heb ook wel eens rare dromen en dan weet ik niet goed wat ik ermee moet.

Laatst was het heel freaky. Toen droomde ik dat mijn tanden allemaal los zaten en uit mijn mond vielen. Was echt heel erg eng. Op een of andere manier moest ik de dag erop opzoeken wat dat betekende (normaal doe ik dat nooit, maar die droom was zo duidelijk). Het betekend dat iemand die dicht bij jou staat erg ziek wordt of binnenkort zal sterven. Ik dacht.. nouja ik ken niemand die ziek is o.i.d. dus het zal wel meevallen.

Die middag vertelde ik aan mijn moeder wat ik had gedroomd en toen vertelde ze dat ze de avond ervoor had gehoord dat mijn opa (haar vader) alvleesklier kanker had (heeft, hij leeft nog steeds) en het niet meer te genezen was dus dat het 'afwachten' is..

Ik was echt helemaal van slag. Brrr

Misschien kun je eens opzoeken wat het betekend? (Nu geloof ik daar niet direct in.. maar misschien bied het toch een bepaalde rust).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Poubelle wo 9 mei 2012 - 6:17

Break of Day dat lijkt me ook een verschrikkelijke droom!
En Punk'd, wat bizar dat het dan 'uitkomt', zo naar!

Ik heb de betekenis opgezocht, van zowel dood als zelfmoord en het betekent wat CKC zei:
'Een droom over de dood is niet per sé een slecht teken. De dood staat namelijk voor het einde van iets en dit kan ook positief zijn.
Je eigen dood staat voor vernieuwing en voor het einde van een periode.
Deze droom komt ook vaak voor als je ziek bent geweest en geeft aan dat je aan de beterende hand bent.
Droom je dat je langzaam doodgaat, dan vind je het moeilijk om een bepaalde situatie of relatie los te laten. Je houdt langer vast dan goed voor je is.'
'Droom je dat je zelfmoord pleegt , dan is je leven op het moment zo frustrerend dat je niet langer op dezelfde manier of situatie wilt omgaan als dat je voorheen deed. Deze droom kan ook betekenen dat je je schuldig voelt en dat je dit gevoel naar binnen laat slaan. Een positievere uitleg is dat je afscheid neemt van een oud aspect van jezelf en een nieuw en beter persoon wordt.'

Nu is geen enkele uitleg echt van toepassing op mij of mijn droom volgens mij, maar het kan wel kloppen in mijn leven nu.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Viva do 10 mei 2012 - 23:21

Ah bah, kan me voorstellen dat het een rotdroom was!
In januari heb ik gedroomd dat ik binnen 6 weken zou overlijden, dan leef je ook wel heel raar.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel overgehouden aan droom Empty Re: Naar gevoel overgehouden aan droom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum