Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jouw vriend...

+45
Kqip
Slakje
kwak
Parel
studiebol
Razz
Sarah1985
Milou
Engelse Drop
mzcharlotte
Mermaid
Arwyn
Rouxxxe
Sterre
ekjir@M
Vixen
luisa
Moira
Moon
Rovine
xxjojootjexx
Kalishi
Steep
Minx
Floor
ellibre
Jade
Lot
Pien
Feline
Susan
Luce
Artemis
Fortissimo
Ragazza
Caro
Tania
Atelier Madame
Middleme
SoGood
Marin
Elliot
Rush
Caroow
Carra
49 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 3 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Luce vr 30 aug 2013 - 6:19

ED, je vergeet je dochter weer in het verhaal. Wel feiten blijken checken he
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 6:20

Jeetje dat ik me dat niet heb beseft zeg. Iets bespreken en mijn mening/gevoelens delen wil niet zeggen dat ik denk dat de wereld om mij draait.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 6:24

Luce schreef:ED, je vergeet je dochter weer in het verhaal. Wel feiten blijken checken he
?

Het zal je verbazen maar met enige flexibiliteit en goede wil kom je een heel eind, ook als je een kind hebt.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Artemis vr 30 aug 2013 - 6:26

. Dubbel.

Laatst aangepast door Artemis op vr 30 aug 2013 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Artemis vr 30 aug 2013 - 6:27

mzcharlotte schreef:Jeetje dat ik me dat niet heb beseft zeg. Iets bespreken en mijn mening/gevoelens delen wil niet zeggen dat ik denk dat de wereld om mij draait.
De wereld draait ook niet om je man dus die mag uit zichzelf ook bedenken dat zomaar een half jaar vertrekken niet echt aan de orde is. 

Engelse drop maakt daar mooi van dat ze geleerd heeft dat de wereld niet om haar draait, maar dat zou de partner die wil vertrekken ook moeten bedenken... Je kunt met een gezin niet zomaar beslissen weg te gaan, zonder overleg.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Tania vr 30 aug 2013 - 6:30

Artemis schreef:
mzcharlotte schreef:Jeetje dat ik me dat niet heb beseft zeg. Iets bespreken en mijn mening/gevoelens delen wil niet zeggen dat ik denk dat de wereld om mij draait.
De wereld draait ook niet om je man dus die mag uit zichzelf ook bedenken dat zomaar een half jaar vertrekken niet echt aan de orde is. 

Engelse drop maakt daar mooi van dat ze geleerd heeft dat de wereld niet om haar draait, maar dat zou de partner die wil vertrekken ook moeten bedenken... Je kunt met een gezin niet zomaar beslissen weg te gaan, zonder overleg.
Bij een fantasiedochter kan dat natuurlijk wel makkelijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Luce vr 30 aug 2013 - 6:30

Engelse Drop schreef:
Luce schreef:ED, je vergeet je dochter weer in het verhaal. Wel feiten blijken checken he
?

Het zal je verbazen maar met enige flexibiliteit en goede wil kom je een heel eind, ook als je een kind hebt.
Haha, in jouw droom kun je alles doen en laten met een kind he. 4 keer per week sporten, elke week de kroeg in, maanden weg voor je werk en soms even tussendoor een weekje komen..

Je hebt geen dochter, dat is mij wel duidelijk.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce vr 30 aug 2013 - 6:31

Artemis schreef:

In haar verzonnen wereld uiteraard wel, want zij gunnen elkaar alles. Duh.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 6:33

Natuurlijk is er overleg. En ja, sporten lukt wel gewoon hoor. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar jullie je zo druk om maken. Het is soms een heel gepuzzel, maar uiteindelijk zijn we er altijd nog uitgekomen samen. En ja, daarvoor is goed overleg júist heel belangrijk!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Sarah1985 vr 30 aug 2013 - 6:36

Mijn man was een paar maanden geleden gevraagd of die mee wou naar Afghanistan om daar dat kamp holland af te breken. Hij heeft er toen over nagedacht. En hij zou het wel willen max 4 maanden en wel de mogelijkheid hebben om te skypen.

Uiteindelijk heeft hij het niet gedaan omdat het al vol was.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 6:39

Artemis schreef:

Ook dat inderdaad, de wereld draait ook niet om hem. Maar die man van mij is nogal een spring-in-het-veld en gooit elke brainwave zo'n beetje op tafel haha. Laughing 
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Luce vr 30 aug 2013 - 6:44

Ook als ik geen kinderen had, had ik het niet zomaar oke gevonden hoor. Mijn ex is op gegeven moment vertrokken voor een half jaar naar Australië. Dat heeft onze relatie niet goed gedaan, daarom is het uiteindelijk ook mijn ex geworden. Dan zou ik toch eerder mee gaan.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 6:47

Als je relatie zoiets niet overleefd, dan zegt dat naar mijn idee veel over de relatie.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Luce vr 30 aug 2013 - 6:49

Engelse Drop schreef:Als je relatie zoiets niet overleefd, dan zegt dat naar mijn idee veel over de relatie.

Ik denk dat dat te simpel gesteld is. Maar goed, ik hoef jou niet te overtuigen. Want jij denkt toch alleen in je vaste stramien.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis vr 30 aug 2013 - 6:50

Engelse Drop schreef:Als je relatie zoiets niet overleefd, dan zegt dat naar mijn idee veel over de relatie.
Ach, als iemand zonder overleg of alleen voor zijn eigen lol een half jaar weg wil zegt dat idd iets over de relatie.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Luce vr 30 aug 2013 - 6:51

Daarbij heb je in een relatie ook gewoon het recht om te zeggen dat je je partner niet zo lang wil missen. Ik wil dat in ieder geval niet. Het zou aan hem zijn wat hij daarmee doet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce vr 30 aug 2013 - 6:51

Artemis schreef:
Ach, als iemand zonder overleg of alleen voor zijn eigen lol een half jaar weg wil zegt dat idd iets over de relatie.
Dat inderdaad ook nog eens!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Razz vr 30 aug 2013 - 6:52

Een week is toch echt de max. en dan vooral voor onze zoon.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 7:06

Nee, het hele leven draait niet om mij, noch om mijn man, noch om onze dochter. We houden de balans gezond, overleggen met elkaar en zorgen ervoor dat het ons allen aan niks ontbreekt. Als iemand ergens grote moeite mee heeft, dan luisteren we daarnaar en kijken hoe we de situatie goed kunnen maken voor iedereen. Ik vind dit passen binnen een volwassen relatie, geven en nemen, elkaar iets gunnen, met elkaar mee kunnen bewegen, maar ook tegengas geven waar nodig.

Maar niet alleen maar ikke, ikke, ikke, zo werkt het gewoon niet.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Mermaid vr 30 aug 2013 - 7:12

Engelse Drop schreef:Nee, het hele leven draait niet om mij, noch om mijn man, noch om onze dochter. We houden de balans gezond, overleggen met elkaar en zorgen ervoor dat het ons allen aan niks ontbreekt. Als iemand ergens grote moeite mee heeft, dan luisteren we daarnaar en kijken hoe we de situatie goed kunnen maken voor iedereen. Ik vind dit passen binnen een volwassen relatie, geven en nemen, elkaar iets gunnen, met elkaar mee kunnen bewegen, maar ook tegengas geven waar nodig.

Captain obvious :roll:Wat jij nu zegt wordt geloof ik ook nergens ontkent hier hoor? Lijkt me dat dat de basis is voor elke relatie. Maar als je je relatie serieus neemt neem je zo'n beslissing nou eenmaal niet alleen. Ik heb het topic niet exact in mijn geheugen maar volgens mij zegt niemand dat ze het zou verbieden.

En dat mijn vriend 8 maanden per jaar weg is legt echt veel druk op je relatie en maakt het er niet makkelijker op, maar ja je kiest ervoor. Maar dat is wel een reden dat ik bv nu geen kinderen met hem zou willen.

Anyway ik snap niet eens waarom ik op je reageer, maakt toch niks uit. Je mening verander je toch niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Steep vr 30 aug 2013 - 7:18

Je hebt een stukje advies gegeven in Bliss haar topic in persoonlijk ED. Misschien eens toepassen op jezelf?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 7:19

Engelse Drop schreef:Nee, het hele leven draait niet om mij, noch om mijn man, noch om onze dochter. We houden de balans gezond, overleggen met elkaar en zorgen ervoor dat het ons allen aan niks ontbreekt. Als iemand ergens grote moeite mee heeft, dan luisteren we daarnaar en kijken hoe we de situatie goed kunnen maken voor iedereen. Ik vind dit passen binnen een volwassen relatie, geven en nemen, elkaar iets gunnen, met elkaar mee kunnen bewegen, maar ook tegengas geven waar nodig.

Hoe is dit nu heel anders dan wat ik zei/bedoelde?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 30 aug 2013 - 7:26

Mijn vriend zou dat mogen ja. Maar dat komt ook omdat ik al in een bepaalde situatie zit in onze relatie. En ik ondertussen wel weet hoe zulke dingen gaan en hoe het werkt.

Ik denk ook wel dat die persoon als hij zou gaan wat te eisen heeft in wat hij wil. Ze vragen hem niet voor niks, hij kan dus bijvoorbeeld afspreken dat hij 1x per 5 weken een aantal dagen naar huis komt, dan hoeft zijn partner niet daar heen en kan hij gewoon naar huis en kunnen ze elkaar zien. Als je met een redelijk voorstel komt dan is de tegenpartij vaak ook heel redelijk.

Het heeft hier ook wel een aantal keren gespeeld(nog nooit concreet door gegaan), ik ga mijn vriend niet tegen houden, ik zie het als een uitdaging voor hem. En we hebben gewoone en aantal eisen/voorwaardes samen opgesteld waardoor wij denken dat het wel zou gaan werken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Parel vr 30 aug 2013 - 7:42

Dan mag hij gewoon, als hij ons maar niet vergeet.
Lang leve de technologie tegenwoordig.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  luisa vr 30 aug 2013 - 8:09

Artemis schreef:
Want? Ik vind dat zoiets juist binnen een goede relatie moet kunnen. Ik ben zelf ook meerdere malen alleen weggeweest, variërend van enkele weken tot enkele maanden. En nee, dat heb ik niet met mijn man overlegd. Er viel namelijk niks te overleggen, het was iets wat ik wou  (gewoon voor de lol inderdaad) en hij kon niet mee. 
Wij hebben geen kinderen overigens, dan zou het anders zijn natuurlijk.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: