Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jouw vriend...

+45
Kqip
Slakje
kwak
Parel
studiebol
Razz
Sarah1985
Milou
Engelse Drop
mzcharlotte
Mermaid
Arwyn
Rouxxxe
Sterre
ekjir@M
Vixen
luisa
Moira
Moon
Rovine
xxjojootjexx
Kalishi
Steep
Minx
Floor
ellibre
Jade
Lot
Pien
Feline
Susan
Luce
Artemis
Fortissimo
Ragazza
Caro
Tania
Atelier Madame
Middleme
SoGood
Marin
Elliot
Rush
Caroow
Carra
49 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Floor vr 30 aug 2013 - 0:26

Mijn man zit vaker voor zijn werk in het buitenland. Telkens korte periodes (max. een maand aan een stuk en dan is hij weer even aan het werk in NL). 
Ik kan het prima accepteren als hij nog langer in het buitenland zou zitten. Vooral als het voor hem een mooie kans is en hij dat graag wil. 
Hij wil zelf niet langer dan een maand weg aan een stuk omdat hij onze zoon (en mij) dan te erg mist, hij vind het niet zo leuk als hij zoveel mist van alles wat onze zoon leert en doet in de tussentijd. 
Ik denk dat als hij langere tijd weg zou zijn dat hij het wel zo zou regelen dat hij tussendoor terug kan vliegen om even bij ons te zijn.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Marin vr 30 aug 2013 - 0:32

Hee Ellibre, heb jij eigenlijk in NY gezeten daarvoor of ergens anders? Jij doet toch ook cardio? (Ik haal 't wel weg als je niet wilt dat 't blijft staan).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Minx vr 30 aug 2013 - 0:36

Zoals ik er nu in sta zou hij mogen gaan, denk dat je anders elkaar toch dingen gaat verwijten en dat wil je niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Steep vr 30 aug 2013 - 0:37

2 maanden max. Maar nu is een paar dagen de max. Ik kan nu echt even niet zonder hem, hij doet ontzettend veel in het huishouden en als hij thuis is de zorg voor Ruben. Dan kan ik even liggen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Kalishi vr 30 aug 2013 - 0:40

Carra schreef:Voor zijn werk naar het buitenland mag en je kan niet mee, zou je dat goed vinden?

En voor hoeveel maanden kun je het accepteren dat hij weg is? Het is een mooie kans voor hem en hij wil heel graag. Maar alleen als jij daar achter staat natuurlijk.

Wat vind je redelijk? Of wil je helemaal niet dat hij gaat?
ja zou ik goed vinden. Ik wist toen we een realtie begonnen wat zijn beroep(landmacht) was en dat er in de toekomst uitzendingen gaan komen.

Pfff hoeveel maanden is acceptabel?....ik denk persoonlijk max 3, maar ik weet dat het mogelijk is dat het 5 maanden kunnen zijn.

Het liefst wil ik niet dat hij weg gaat. Zeker niet nu we een prachtige leuke lieve (sorry ben helemaal in luv) dochter hebben.   Maar ik weet ook dat hij het geweldig vind om op uitzending te gaan. Hij heeft nu gelukkig wel een iets rustigere functie(voorheen bommen ontmaskeren) We hebben 5,5 jaar een relatie....en als er een uitzending komt....wil ik nu ook laten zien dat ik het kan! Komende 4 jaar zal er 1 tot 3 uitzendingen gaan komen van een paar weken tot maximaal 5 maanden.
Zwaar JA, maar goed dat wist ik toen we een relatie begonnen.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Kalishi vr 30 aug 2013 - 0:42

Oh en mocht het langer zijn, in een veilig land, zou ik meegaan. met onze dochter nnu ze nog zo jong is.
En inderdaad als het echt 5 maanden zijn......tussendoor een keer naar huiskomen moet er dan wel bijzitten i hope.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  xxjojootjexx vr 30 aug 2013 - 0:47

Van mij zou mijn man mogen gaan. Een max daarvoor instellen weet ik niet, omdat ik het nog niet voor handen heb gehad. Zelf zou hij trouwens absoluut niet weg willen. Hij heeft al eens een aanbod voor 3 maanden Dubai afgeslagen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Rovine vr 30 aug 2013 - 1:04

Hij zou zelf niet willen denk ik, hij heeft net een weekje China afgeslagen. Speelde overigens wel mee dat het in onze vakantie zou vallen (die eventueel wel verzet had kunnen worden), maar anders had hij nog niet staan springen geloof ik.

Van mij zou hij best mogen gaan, zonder elkaar zien een maand denk ik. Maar als hij 6 weken moet zal ik er ook geen probleem van maken.
Voor echt langere tijd zou goed bekeken moeten worden. Ik kan overal ter wereld aan de slag en bij terugkomst zullen er ook genoeg banen voor me liggen. Maar da's puur praktisch, volgens mij ben ik te huismusserig om zomaar te emigreren.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Moon vr 30 aug 2013 - 2:03

Ik vroeg het hem net zelf wat hij de max zou vinden. Hij zou onder voorwaarden dat het een dubbel salaris op zou moeten leveren, maximaal 2 weken weg willen. Ik vind zelf maximaal 3 weken genoeg.
We hebben overigens geen kinderen.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Moira vr 30 aug 2013 - 2:52

Mijn vriend zou niet weg willen en heeft liever niet dat ik voor een tijdje weg ga. Wat dat betreft is hij een beetje een gewoontedier. Mij zou het niet heel veel uit maken, maar als ik mocht kiezen vind ik 2 maanden de max. Als het langer zou zijn wil ik hem wel graag een keertje zien.

Ik wil graag op buitenlandse stage en dit onderwerp kwam dus bij ons ook aan bod. 6 maanden stage is ideaal volgens school, het zou ook voor 2 maanden kunnen. Ik vind 6 maanden te lang en 2 maanden eigenlijk net te kort. Mijn vriend vind 2 maanden dus wel de max. Dus vind het ook best lastig om een keuze te maken!
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  luisa vr 30 aug 2013 - 2:56

Hij kan gaan voor zolang als nodig. Als het langer dan een jaar zal duren ofzo dan zullen we wel gaan bekijken wat de mogelijkheden samen zou zijn.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Vixen vr 30 aug 2013 - 3:01

nee, nu met kleine kinderen niet. Heel incidenteel enkele dagen zou ik accepteren, maar langer niet. Als hij dat zou willen, dan had ik (nog) geen kinderen gewild.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  ekjir@M vr 30 aug 2013 - 4:32

Mijn vriend gaat geregeld 2 weken naar het buitenland voor werk. Op het moment zit hij voor 2 weken in Ivoorkust. Toen de jongste 8 weken was is hij voor 4 weken naar Kenia geweest.

Ik heb daar geen problemen mee. Als hij daar plezier in heeft dan gun ik hem dat. Andersom laat hij mij ook gewoon gaan.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Sterre vr 30 aug 2013 - 4:39

Mijn vriend is vorig jaar twee weken naar China geweest voor zijn werk, en het zag er eerst naar uit dat hij nog een keer een maandje zou gaan. Dat laatste is niet doorgegaan, en dat vond ik niet zo heel erg ;-). Ik sta er niet om te springen maar als het echt een kans zou zijn en hij graag zou willen gaan, zou ik zonder de mogelijkheid om elkaar op te zoeken max 3 maanden prima vinden. Langer weet ik niet zo goed, dat lijkt me moeilijk.

We hebben trouwens geen kinderen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Rouxxxe vr 30 aug 2013 - 4:48

Moet hij lekker doen. Maar liever niet langer dan een maand of 2-3. Langer is wel bespreekbaar, maar dan wel als ik m tussendoor b.v kan zien.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Arwyn vr 30 aug 2013 - 5:18

*


Laatst aangepast door Arwyn op zo 1 sep 2013 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Mermaid vr 30 aug 2013 - 5:21

*komt zij weer met haar altijd weg vriend*

Mijn ervaring is dat het erger is dan het lijkt. Helemaal als je gewoon goed kan skypen/bellen lijkt het mij prima te doen.
Ik weet niet naar welk land hij zou gaan. Maar ben begin van dit jaar in Abu Dhabi geweest en daar mag je officieel ook niet samen in een kamer slapen als je niet getrouwd bent, maar in een hotel hebben wij toen geen problemen mee gehad.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 5:30

Ik vraag me weleens af hoe mijn moeder dat heeft gedaan als mijn vader weer 3 of 4 maanden van huis was. Mijn man heeft weleens gesproken over een baan waarbij hij twee weken op, twee weken af zou zijn, maar dat zag ik niet zo zitten. Als het zijn droombaan zou zijn, zou ik er wel anders tegenover staan, maar dan moeten we goed overleggen wat de consequenties en oplossingen zijn, zeker nu met een kleintje onderweg.

Ik wil wel weer samen naar het buitenland vertrekken. Toekomstdroom voor het moment dat onze flats verkocht zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 5:32

Mermaid schreef:Mijn ervaring is dat het erger is dan het lijkt.
Of andersom? Lees ik het nou verkeerd?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Carra vr 30 aug 2013 - 5:43

Haha andersom ja. Maar ik snapte je Mermaid.

Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Mermaid vr 30 aug 2013 - 5:47

mzcharlotte schreef:
Mermaid schreef:Mijn ervaring is dat het erger is dan het lijkt.
Of andersom? Lees ik het nou verkeerd?

andersom ja.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 6:00

Ja hoor, komt hier geregeld voor. Wij vinden allebei een maand de max, dan willen we elkaar absoluut weer zien. Soms kom ik dan even over een weekje, zodat hij langer kan blijven, maar dat is uitzonderlijk. Meestal is hij korte periodes weg (2 dagen, of eens een weekje, soms twee). Het hoort er gewoon bij, in mijn werk geldt dit in mindere mate, maar voor mijn mans werk zeker. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat je zoiets verbiedt, het is gewoon werk en we zijn allebei blij dat we op deze manier een goed inkomen genereren.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Milou vr 30 aug 2013 - 6:01

Dan zou ik achter hem staan, maar het niet leuk vinden als het langer dan 2/3 weken is eerlijk gezegd. Mijn vader was vroeger zeer regelmatig weg en dan zo'n 5 tot 10 dagen. Dat vond mijn moeder ook echt voldoende met drie kleine kinderen. Dat zou ik later ook niet zo heel erg leuk vinden eigenlijk, dan wil ik gewoon lekker met mijn gezin zijn.
Milou
Milou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 67
Registratiedatum : 15-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 6:09

Engelse Drop schreef:Ik zou me niet kunnen voorstellen dat je zoiets verbiedt, het is gewoon werk en we zijn allebei blij dat we op deze manier een goed inkomen genereren.
Wat mij betreft is verbieden er niet bij, maar ik mag toch graag aangeven wat ik ervan vind en hij trekt zich wat aan van mijn mening en gevoelens.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 6:13

Tja, ik heb ergens rond mijn vierde geleerd dat niet de hele wereld om mij draait. Als mijn man een enorme passie heeft voor zijn werk en hij haalt ook nog eens bakken met geld binnen, dan ga ik niet lopen huilen als hij een paar weken weg is. Sorry, maar je bent ook gewoon volwassen geworden (als het goed is).
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jouw vriend... - Pagina 2 Empty Re: Als jouw vriend...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum