Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe flexibel is jouw werkgever?

+25
Caramba
Vixen
Winegum
Blond
Destino
Zonnetje
Snoes
Feline
Marin
Mizz_S
Jeanette
Linnie1985
Ragazza
Joli86
Atelier Madame
Fortissimo
Twellie
Weetjewel
Roos'
Carmen_
Linda
Maple
Ibbeltje
Rovine
Victoria-
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe flexibel is jouw werkgever? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flexibel is jouw werkgever?

Bericht  Caramba wo 28 aug 2013 - 20:53

Ik kan mijn eigen werkuren niet bepalen. Wel kan ik in overleg, een half uurtje of een uurtje, eerder naar huis gaan, maar dan moet er nog iemand in huis zijn die net als mij verzorgende of verpleegkundige is. Anders kan het gewoon niet. Ik heb dit nog nooit gedaan. Thuiswerken zit er niet in. Wel eens een mailtje sturen naar een persoon, maar dat is echt alles wat kan, verder moet alles gewoon op de werkvloer gebeuren.
Werk dus in de zorg.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flexibel is jouw werkgever? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flexibel is jouw werkgever?

Bericht  Carrie wo 28 aug 2013 - 20:56

Ja op mijn werk zijn ze heel fleixibel. Als ik nu vraag of ik om 14u naar huis mag, dan mag dat waarschijnlijk. Ook doen ze niet moeilijk als ik langer pauze hou als ik de stad in ga, eens in de zoveel tijd. Thuiswerken mag ook. Het is wel geven en nemen, zij verwachten ook dat ik flexibel ben naar hen toe. Werkt prima.
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flexibel is jouw werkgever? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flexibel is jouw werkgever?

Bericht  Bosjesvrouw wo 28 aug 2013 - 21:16

Nee dat gaat ook niet in de zorg!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flexibel is jouw werkgever? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flexibel is jouw werkgever?

Bericht  Caroow wo 28 aug 2013 - 21:19

Over uren zijn ze heel flexibel, als ik vandaag langer moet blijven kan ik vragen of ik volgende week een dag later kan beginnen. Als je eerder weg wil kan er altijd naar gekeken worden, als het niet te druk is kan dat. Ook als ik iets later kom met een reden is het niet erg. Vrij vragen kan tot 2 weken van te voren altijd, behalve op feestdagen. Ik heb tot nu toe altijd vrij gekregen als ik het vroeg.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flexibel is jouw werkgever? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flexibel is jouw werkgever?

Bericht  Elliot wo 28 aug 2013 - 21:52

Op mijn werk zijn ze wel vrij flexibel, alleen leg je je werktijden wel voor een bepaalde tijd vast. Ik werk voor de overheid, dus mijn fulltime contract is voor 36 uur. Ik mag zelf bepalen hoe ik dit indeel (alleen voor mijn functie was wel vereist dat ik 5 dagen in de week aanwezig ben, dus 4x9 viel helaas af). Ik heb nu tot en met december vastgelegd dat ik van 8 tot half 5 werk en op woensdag tot 12 uur, maar als ik een keertje op dinsdag middag om 12 uur naar huis wil is dat geen probleem (dan werk ik gewoon woensdag tot half 5). Wel moet ik dokters/tandartsafspraken inplannen op mijn vrije middag (voor zover dat kan natuurlijk), maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
In december worden mijn werktijden opnieuw besproken en dan kan ik het evt. anders indelen als ik wil. Ik mag ook 40 uur gaan werken, dan krijg ik heel veel extra vrije dagen Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flexibel is jouw werkgever? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flexibel is jouw werkgever?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum