Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Caroline van ''Komen Eten sbs 6.

2 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Caroline van ''Komen Eten sbs 6. - Pagina 2 Empty Re: Caroline van ''Komen Eten sbs 6.

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:25

Alex167 schreef:
Caribbeanlover schreef:
Alex167 schreef:Niet iedereen is gezegend met een vrouwelijk figuur zoals jij dat in gedachten hebt. Dan is het toch niet gelijk een omgebouwde man?

Dat zeg ik toch niet, ik heb ook niet bepaald een mooi figuur hoor.
Ik kan dat toch wel denken van haar, dat mag toch?!

Vind het wel een gaaf wijf, heel veel humor en ik lach steeds om haar humor in Komen eten.

Btw, ga je nog reageren op de pm's?
Vond het erg aardig dat je gereageerd hebt, maar vind het jammer dat je het nu misschien niet meer wilt toend of toch wel?!

Oh ik wist niet dat je er nog een reactie op wilde. Je vertelde dat je toch voor een ander hotel ging kiezen, nou prima. Ik heb je advies en tips gegeven en wat je ermee doet moet je zelf weten. Sorry als je nog een pm terugverwachtte.

Niks hoeft hoor,maar ik had nog wat gevraagd zoals je kon lezen. Als je niet wilt reageren, dan mag je dat natuurlijk zelf weten hoor.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Caroline van ''Komen Eten sbs 6. - Pagina 2 Empty Re: Caroline van ''Komen Eten sbs 6.

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:28

Nou en? Je geeft er weer zo'n draai aan dat het gewoon weer als vanouds een topic wordt. Je kan ook gewoon rustig reageren zonder iemand voor iets uit te maken.

Laatst aangepast door Theedoosje op do 3 maa 2011 - 23:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:29

Ik ben een zeur en ik ben dom. Mijn vrijdag is weer helemaal goed! laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:35

Daar heb ik dan overheen gelezen, CBL. Excuus. Wat wilde je weten?

Gast
Gast

Bericht  loura do 3 maa 2011 - 23:35

Haha altijd een rel op het eind Very Happy

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:46

Alex167 schreef:Daar heb ik dan overheen gelezen, CBL. Excuus. Wat wilde je weten?

Staat in de pm Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: