Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 1:26

Deze week te zien. Volgens mij is hij het. Vond hem in EGM, wel een apart persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Re: Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 1:29

Ok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Re: Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  loura di 8 maa 2011 - 1:30

zou niet weten wie het is....
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Re: Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 1:33

Keek je Echte Gooische meisjes?
Hij is een vriend van Pauline en haar vriend, wel apart aangezien hij al 61 is en zij veel jonger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Re: Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 3:59

Caribbeanlover schreef:Keek je Echte Gooische meisjes?
Hij is een vriend van Pauline en haar vriend, wel apart aangezien hij al 61 is en zij veel jonger.

Wat vind je daar dan appart aan ? Zelf ben ik 25 en ik heb ook een vriendin van 43, zelfs eentje van 54 waar ik regelmatig wat ga drinken/bijkletsen etc. wat maakt leeftijd uit in een vriendschap ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Re: Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  Lejow di 8 maa 2011 - 6:28

Ik snap de clou niet....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Re: Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  Caramba di 8 maa 2011 - 6:57

Vriendschap kent in mijn ogen geen leeftijdsgrens.
Verliefd zijn ook niet.
Vind er niets vreemds/aparts aan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten. Empty Re: Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum