Caroline van ''Komen Eten sbs 6.
2 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Caroline van ''Komen Eten sbs 6.
Ik zit te twijfelen of het eigenlijk een man is/was of niet.
Denk van wel, door de bouw, grote handen ed.
Heb haar ook gezien in het programma ''Fans'' en daar zetten zij ineens even heel kort een zware stem op. Of dat nou expres was of dat dat haar ''oude stem'' was weet ik dus niet.
Maakt me verder niks uit hoor, zolang iemand maar gelukkig is toch?!
Wie weet of ik het zo is?
Denk van wel, door de bouw, grote handen ed.
Heb haar ook gezien in het programma ''Fans'' en daar zetten zij ineens even heel kort een zware stem op. Of dat nou expres was of dat dat haar ''oude stem'' was weet ik dus niet.
Maakt me verder niks uit hoor, zolang iemand maar gelukkig is toch?!
Wie weet of ik het zo is?
Gast- Gast
Re: Caroline van ''Komen Eten sbs 6.
Is zij die vrouwelijke Andre Hazes? Want dan snap ik je gedachte wel
Gast- Gast
Zij is de vrouwelijke andre hazes
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Oké, dat klinkt echt heel fout. Ik ben nu toch wel benieuwd naar die Caroline. Even kijken of ik ergens een foto van haar kan vinden.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Is zij die vrouwelijke Andre Hazes? Want dan snap ik je gedachte wel
Ja,maar ik bedoelde of zij eerst een man was aangezien in twijfel,maar als je goed kijkt klopt het denk ik wel.
Gast- Gast
Zij is gewoon een echte vrouw hoor. Wat ongelukkig qua uiterlijk misschien, maar wel een echte vrouw.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Zij is gewoon een echte vrouw hoor. Wat ongelukkig qua uiterlijk misschien, maar wel een echte vrouw.
Hoe weet jij dat zo zeker? Als je het fragment van Fans had gezien had je misschien anders geoordeeld.
Vind haar bouw gewoon te mannelijk.
Gast- Gast
Ze is altijd al vrouw geweest.
Dit staat op haar site te lezen:
"Dat ik zo'n bolle kop heb, komt door een vetstofwisselingsaandoening. Partiële lipodystrophy,type Dunnigan waardoor ik vier keer per dag insuline moet spuiten en tien pillen per dag slikt ,,Maar zes mensen in Nederland hebben dit, waaronder mijn zus en moeder."
Dit staat op haar site te lezen:
"Dat ik zo'n bolle kop heb, komt door een vetstofwisselingsaandoening. Partiële lipodystrophy,type Dunnigan waardoor ik vier keer per dag insuline moet spuiten en tien pillen per dag slikt ,,Maar zes mensen in Nederland hebben dit, waaronder mijn zus en moeder."
Gast- Gast
Niet iedereen is gezegend met een vrouwelijk figuur zoals jij dat in gedachten hebt. Dan is het toch niet gelijk een omgebouwde man?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Jen_ schreef:Zij is gewoon een echte vrouw hoor. Wat ongelukkig qua uiterlijk misschien, maar wel een echte vrouw.
Hoe weet jij dat zo zeker? Als je het fragment van Fans had gezien had je misschien anders geoordeeld.
Vind haar bouw gewoon te mannelijk.
Ja dat kan, maar niet elke vrouw is slank in de taille. Ik weet het zeker omdat ik het gewoon zie dat het een vrouw is. Ook heeft ze geen adamsappel (daar zie je het altijd aan) heb de aflevering ook gezien met koken.
Gast- Gast
Ik heb haar toen in fans gezien en ze is toch echt wel een vrouw
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ik heb haar toen in fans gezien en ze is toch echt wel een vrouw
Dat dus fragment heb je ook gehoord dat ze ineens een mannenstem doet. Het is dat ze een dikke nek heeft anders kon je misschien kijken of ze een adamsappel had.
Snap dus niet waarom ze in Fans ineens een mannenstem deed.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Jordana schreef:Ik heb haar toen in fans gezien en ze is toch echt wel een vrouw
Dat dus fragment heb je ook gehoord dat ze ineens een mannenstem doet. Het is dat ze een dikke nek heeft anders kon je misschien kijken of ze een adamsappel had.
Dat had te maken met andre geloof ik. Dat ze wou laten zien dat ze veel op hem lijkt.
Jordana- Ratel
Caribbeanlover schreef:Jordana schreef:Ik heb haar toen in fans gezien en ze is toch echt wel een vrouw
Lees mijn eerste reactie, dan zul je zien dat ze er zo uitziet door een ziekte.
En dat ze een mannenstem kan nadoen, tja dat kunnen er zoveel. Ik vind het ook best logisch dat je dat zo nu en dan doet als je de look a like van Hazes wilt zijn.
Gast- Gast
Haha inderdaadAlex167 schreef:Niet iedereen is gezegend met een vrouwelijk figuur zoals jij dat in gedachten hebt. Dan is het toch niet gelijk een omgebouwde man?
Gast- Gast
http://www.nps.nl/page/programma/4206/vals-plat/aflevering/detail/12135538/caroline-van-batenburg
Ze heeft een zeldzame ziekte. Sorry heb niks gezegd, dacht echt dat ze eerst een man was.
Ze heeft een zeldzame ziekte. Sorry heb niks gezegd, dacht echt dat ze eerst een man was.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Niet iedereen is gezegend met een vrouwelijk figuur zoals jij dat in gedachten hebt. Dan is het toch niet gelijk een omgebouwde man?
Dat zeg ik toch niet, ik heb ook niet bepaald een mooi figuur hoor.
Ik kan dat toch wel denken van haar, dat mag toch?!
Vind het wel een gaaf wijf, heel veel humor en ik lach steeds om haar humor in Komen eten.
Btw, ga je nog reageren op de pm's?
Vond het erg aardig dat je gereageerd hebt, maar vind het jammer dat je het nu misschien niet meer wilt toend of toch wel?!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 3 maa 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:http://www.nps.nl/page/programma/4206/vals-plat/aflevering/detail/12135538/caroline-van-batenburg
Dat heb ik op de eerste pagina al twee keer gezegd. Lezen is best lastig soms.
Gast- Gast
Megara schreef:Caribbeanlover schreef:http://www.nps.nl/page/programma/4206/vals-plat/aflevering/detail/12135538/caroline-van-batenburg
Dat had ik nog niet gezien omdat ik het gelijk geplaatst had...................zeur!
Waarom zeg je het dan 2x ? Dat vind ik pas dom!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 3 maa 2011 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Megara schreef:Caribbeanlover schreef:http://www.nps.nl/page/programma/4206/vals-plat/aflevering/detail/12135538/caroline-van-batenburg
Dat had ik nog niet gezien omdat ik het gelijk geplaatst had...................zeur!
Zo jammer van dat woordje zeur erachter
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Alex167 schreef:Niet iedereen is gezegend met een vrouwelijk figuur zoals jij dat in gedachten hebt. Dan is het toch niet gelijk een omgebouwde man?
Dat zeg ik toch niet, ik heb ook niet bepaald een mooi figuur hoor.
Ik kan dat toch wel denken van haar, dat mag toch?!
Vind het wel een gaaf wijf, heel veel humor en ik lach steeds om haar humor in Komen eten.
Btw, ga je nog reageren op de pm's?
Vond het erg aardig dat je gereageerd hebt, maar vind het jammer dat je het nu misschien niet meer wilt toend of toch wel?!
Oh ik wist niet dat je er nog een reactie op wilde. Je vertelde dat je toch voor een ander hotel ging kiezen, nou prima. Ik heb je advies en tips gegeven en wat je ermee doet moet je zelf weten. Sorry als je nog een pm terugverwachtte.
Gast- Gast
Caribbeanlover: Ik vraag me nou echt oprecht af. Reageer je nou zo omdat je aangevallen voelt of reageer je zo om een andere reden?
Jordana- Ratel
Theedoosje schreef:Caribbeanlover schreef:Megara schreef:Caribbeanlover schreef:http://www.nps.nl/page/programma/4206/vals-plat/aflevering/detail/12135538/caroline-van-batenburg
Zo jammer van dat woordje zeur erachter
Nou en! Wat maakt dat nou uit zeg. Tsss op ieder woord word wel wat gezegd en zo kan je niks meer zeggen. Wees blij dat ik het hier bij houd, want ik had echt veel botter kunnen zeggen hoor.
Zij begon mij aan te vallen dus.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Komen eten sbs 6.
» Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.
» Caroline is jarig!
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
» Carel van ''Echte Gooische Meisjes'' bij komen eten.
» Caroline is jarig!
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Eten en (netjes) leren eten 1-jarige
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: