Bekentenis...
+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers
Pagina 8 van 19
Pagina 8 van 19 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
Re: Bekentenis...
Durf bijna niet meer te zeggen dat ruim de helft van mijn kleding bij de kringloopwinkel vandaan komt..
Ahh what do you know, heb ik 't toch gedaan!
Ahh what do you know, heb ik 't toch gedaan!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Er valt mij ook weleens iets op,er loopt bij mij in de buurt een vouw rond die borsten tot op haar navel heeft, zonder beha, met doorschijnende jurken en knalpaars haar, gecombineerd met een cowboyhoed en sieraden met veren, en omaschoenen. Dan kijk ik ook wel even raar op. Maar dat is extreem. Hier wordt gedaan alsof je er net zo bij loopt als je een witte legging draagt....
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Caro, wil je mijn foto uit je quote halen?
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Niet dat ik vind dat jullie moekes zijn, maar zouden moekes zichzelf wel moekes vinden?
Overigens vind ik Marlies Dekkers dragen niet echt iets wat ik me voorstel bij moekes.
Overigens vind ik Marlies Dekkers dragen niet echt iets wat ik me voorstel bij moekes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Zoiets zou ik ook kunnen zijn. Overigens kan ik hele hippe kleding dragen maar hip vind ik mezelf niet.Artemis schreef:Juist. Ik val ook niet onder type moeke. Ik ben eerder een soort ontspoorde King Louie bakfietsmoeder.Surya schreef:Desigual vind ik ook leuk overigens en als er iemand geen moeke is, ben ik het wel.
Het ligt ook maar net aan mijn bui of ik in een bloemetjesprint of panterprint loop.
Ik heb zelfd hele foute dingen van de markt maar goed gecombineerd kan ik ze best hebben, vind ik.
Je mag best een mening hebben over iemand kleding, het gros van de vrouwen draagt dingen die ik nooit zou dragen. Maar iemand draagt hem omdat ze het mooi vindt, waarom zou je dat afkraken en iemand wellicht kwetsen?
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Grappig topic.
Artemis, wat versta jij onder een bakfietsmoeder?
Artemis, wat versta jij onder een bakfietsmoeder?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik denk het niet want "moeke"heeft natuurlijk een nare bijsmaak. Overigens denk ik bij "moeke"niet aan desigual en Marlies Dekkers. Eerder aan een spijkerbroek met rechte ijn, in de taille met een strak truitje erop, al dan niet met afbeelding. Maar als iemand zich daar goed invoelt, prima.Susan schreef:Niet dat ik vind dat jullie moekes zijn, maar zouden moekes zichzelf wel moekes vinden?
Surya- Fluisteraar
Ik versta onder een bakfietsmoeder zo'n hippe moeder uit Amsterdam-Zuid die op internet foto's post van haar draagdoeken-'stash'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dus ook en waarschijnlijk Arti ook. Ik heb zelf ook een bakfiets maar vind me geen stereotype bakfietsmoeder. Het is toch wat, al die hokjes.Susan schreef:Ik versta onder een bakfietsmoeder zo'n hippe moeder uit Amsterdam-Zuid die op internet foto's post van haar draagdoeken-'stash'.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik ook. En ook wel de tikkeltje "alternatieve" mama's maar dat is meer de vorige generatie bakfietsmama's.SDL schreef:Ik dus ook en waarschijnlijk Arti ook. Ik heb zelf ook een bakfiets maar vind me geen stereotype bakfietsmoeder. Het is toch wat, al die hokjes.Susan schreef:Ik versta onder een bakfietsmoeder zo'n hippe moeder uit Amsterdam-Zuid die op internet foto's post van haar draagdoeken-'stash'.
Surya- Fluisteraar
Die alleen maar biologisch kookt en van die blonde kindertjes heeft. Een Yvon Jaspers type.Susan schreef:Ik versta onder een bakfietsmoeder zo'n hippe moeder uit Amsterdam-Zuid die op internet foto's post van haar draagdoeken-'stash'.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Joh, zo erg is het toch niet? Er zijn genoeg mensen die UGG's lelijk vinden, mijn korte broekjes stom, studds lelijk vinden en ik draag het nog steeds.Artemis schreef:Ik vind desigual leuk, vrolijk. Ik heb er niets van omdat het te smal gemaakt is en het me dus niet staat, maar ik zou het zo aantrekken.
Is het nou echt nodig om kleding van anderen af te kraken? Geeft het je echt een fijn gevoel als iemand een jurkje of een ander kledingstuk in de kast heeft hangen en dat heel leuk vindt, maar het eigenlijk niet meer durft te dragen omdat er zoveel anoniem commentaar op wordt geleverd op internet?
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat er echt mensen onzeker van worden, van al die uit de hoogte commentaren.
Zonde toch? Iedereen mag dragen wat hij leuk vindt, en dat hoeft je smaak niet te zijn, maar anderen belachelijk maken vind ik wel zo sneu.
Carrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13
Ik wil ook een bakfiets En ik heb ook stash. Nou ja, 2 draagdoeken en een Manduca. Dat is mijn stash
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Bakfiets *checkLuce schreef:Ik wil ook een bakfiets En ik heb ook stash. Nou ja, 2 draagdoeken en een Manduca. Dat is mijn stash
Draagdoeken *check
Promisskleding *check
Blonde kindertjes *check
Ik zit in de gevarenzone....... Ik heb zelfs dat horloge van eerder geplaatste moeke.. .
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb ook zo'n horloge. Van Esprit!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kinderen genaamd Sem en mees, met lange blonde haren voor jongens!Sea of Trees schreef:Die alleen maar biologisch kookt en van die blonde kindertjes heeft. Een Yvon Jaspers type.Susan schreef:Ik versta onder een bakfietsmoeder zo'n hippe moeder uit Amsterdam-Zuid die op internet foto's post van haar draagdoeken-'stash'.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sterrin_ schreef:Bakfiets *checkLuce schreef:Ik wil ook een bakfiets En ik heb ook stash. Nou ja, 2 draagdoeken en een Manduca. Dat is mijn stash
Draagdoeken *check
Promisskleding *check
Blonde kindertjes *check
Ik zit in de gevarenzone....... Ik heb zelfs dat horloge van eerder geplaatste moeke.. .
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Artemis ik vind die foto die je plaatste een beetje ordinair. Komt door je blik en de MD bandjes. Ik vind je huidige profielfoto op FB bijvoorbeeld mooier. Daar sta je veel mooier op, vind ik. Zachter ook.
Carrie- Fluisteraar
Maar je komt niet uit Amsterdam Sterrin.
_Fem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13
Want jij kent mij?_Fem schreef:Maar je komt niet uit Amsterdam Sterrin.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Check je pm!Sterrin_ schreef:Want jij kent mij?_Fem schreef:Maar je komt niet uit Amsterdam Sterrin.
_Fem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13
Desigual ja!
En wat ik mis in dit topic is de S. Oliver 'pump'.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oh ja! Hoe kon ik die nou vergetenSoGood schreef:Desigual ja!
Carrie- Fluisteraar
Oei oei, ik ook.Luce schreef:Sterrin_ schreef:Bakfiets *checkLuce schreef:Ik wil ook een bakfiets En ik heb ook stash. Nou ja, 2 draagdoeken en een Manduca. Dat is mijn stash
Draagdoeken *check
Promisskleding *check
Blonde kindertjes *check
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
De kniespijkerrok met bijpassende lage bandjespumps natuurlijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 8 van 19 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
Pagina 8 van 19
Permissies van dit forum: