Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekentenis...

+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers

Pagina 9 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 9 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Siamsa zo 25 aug 2013 - 9:17

Ik heb witte crocs. Nepperds, zelfs.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Melis_je zo 25 aug 2013 - 9:23

Ja, ik heb weer een nieuw onderschrift gevonden, bedankt dames Very Happy

Ik heb een paar St Oliverpumps gehad. En verder koop ik mijn schoenen vooral bij winkels als Ecco. Bandjespumps heb ik ook. Ik kan er niks aan doen, ik heb gewoon heel moeilijke voeten. Ik geef onmiddelijk toe dat ze oerdegelijk en saai zijn en ik vind ze zelf ook best lelijk, maar ik pas met geen mogelijkheid in leukere pumps. Anders had ik dat wel gedaan. Dus als je me erop ziet lopen, bedenk dan dat ik hip ben aan de binnenkant.

Laatst aangepast door Melis_je op zo 25 aug 2013 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Carrie zo 25 aug 2013 - 9:25

Melis_je schreef: Dus als je me erop ziet lopen, bedenk dan dat ik hip ben aan de binnenkant.
Very Happy
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 9:26

Carrie schreef:
Melis_je schreef: Dus als je me erop ziet lopen, bedenk dan dat ik hip ben aan de binnenkant.
Very Happy
Dat wordt mijn onderschrift
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Harrison zo 25 aug 2013 - 9:41

Hahaha!
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Caro zo 25 aug 2013 - 9:48

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
Very Happy
Dat wordt mijn onderschrift
Oh crap! Je bent me voor hahah!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CarpeDiem zo 25 aug 2013 - 9:53

Paper Crown schreef:Haha al die serieuze reacties!
Haat aan de witte legging!
+1! Very Happy
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Poubelle zo 25 aug 2013 - 10:23

Wauw er worden een hoop dingen uit z'n verband getrokken in dit topic zeg.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die onzeker worden van dit topic omdat ik en nog wat mensen zeggen dat we de witte legging en bepaalde kledingmerken niet mooi vinden en daardoor geen foto meer durven te plaatsen. Dat geloof ik gewoon echt niet.
Er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die mijn kapsel, mijn schoenen of mijn kleding niet mooi vinden maar dat weerhoudt me niet van het plaatsen van (outfit)foto's. In het verleden hebben we her topics gehad als 'wat moet echt uit het straatbeeld verdwijnen' of 'wat vind jij echt lelijke kledingstukken' en daar werden wel meer merken of kledingstukken genoemd dan in dit topic. Waarom het hier dan ineens niet mag is mij een raadsel.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Parel zo 25 aug 2013 - 11:09

Weet je, het is denk ik ook wie en hoe je het draagt.
Veel van mijn truitjes komen bijv van de promiss en miss etam tegenwoordig, maar ik heb nog nooit iemand gehoord dat ze het vreselijk vinden.

Wat ik zélf echt vreselijk vind en zo niet meer vindt kunnen boven de 16 (dat is echt al hoog gegrepen, liever niemand boven de Cool is 2 staartjes of 2 vlechtjes. Ik krijg meteen kloontje visioenen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Steep zo 25 aug 2013 - 11:25

Melis_je is me voor.. ik wilde ook Bazinga als onderschrift. . Te briljant!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  _Lacey_ zo 25 aug 2013 - 17:19

Beuh... door deze topic had ik vannacht een nachtmerrie... over Desigual jurkjes.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  minoessepoes zo 25 aug 2013 - 18:54

Ik moet bekennen dat ik volgens mij nog nooit bij de Miss Etam binnen geweest ben omdat ik inderdaad het idee had dat dat wat meer voor oudere vrouwen is, de meningen hier zijn nogal verdeeld, misschien toch maar eens gaan kijken!

Ik vind persoonlijk Desigal ook niet mooi, het is gewoon echt niet mijn smaak, King Louie vind ik soms leuk, dat ligt heel erg aan het printje, maar de pasvorm is vaak wel flaterend waardoor ik het sommige vrouwen prachtig vind staan.
Ik heb Birckenstocks gehad maar die drie jaar geleden opgeborgen, toen vond ik ze al niet hip meer, nu al helemaal niet meer en dat werd bevestigd toen deze zomer zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder ze aan hadden.
Een witte legging vind ik ook echt niet mooi, het materiaal en de kleur flatteerd echt niemand en ik kan geen situatie bedenken waarbij ik die aan zou moeten, maar ik draag sowieso geen legging. Ik vind het nog veel erger als ik dames zie lopen met een legging in een willekeurige kleur (of galaxy/ tijger/Azteken print bijvoorbeeld) en die dan als broek gebruiken, dan zie ik wel echt liever een witte legging onder een jurkje. Maar ik draag alleen jurkjes met panty's of blote benen, de tussen periode draag ik gewoon even geen jurkjes.
Marlies Dekkers vind ik wel echt ontzettend lelijk. Ik vind het sowieso niet nodig dat mijn lingerie zichtbaar is, laat staan van die bandje die boven de halslijn van mijn shirtje uit komen. Ik heb een aardige volle decollete en ik vind het bij mij zelf echt ordinaire om daar op zo'n manier de aandacht op te vestigen, dan draag ik liever een mooi uitgesneden truitje.
Ook begrijp ik niet echt dat mensen van die ontzettend lelijke maar praktische pumps kopen omdat ze moeilijke voeten hebben. Voor mij zou dat gewoon betekenen dat ik geen pumps zou dragen, dan zou ik in de zomer voor mooie sandaaltjes of ballerina's en in de winter voor laarzen kiezen.

Dingen zoals Crocs ga ik niet eens serieus een antwoord op geven, dat vind ik gewoon een soort van veredelde waterschoentjes. Ik begrijp heel goed dat je als ouder daar je kind op laat buitenspelen of de zee in laat gaan of weet ik veel wat omdat ze makkelijk schoon te maken zijn, maar dat lijkt me geen serieus schoeisel voor een volwassenen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nyx zo 25 aug 2013 - 19:40

Een aantal jaren geleden waren we van de één op andere moment mijn oma kwijt. Opa had haar bij de Miss Etam naar binnen zien gaan en aangezien ik de enige andere vrouw in het gezelschap was was het mijn taak om haar uit de winkel te halen. En dat klinkt makkelijker dan dat het in werkelijkheid was. Ik liep de winkel binnen en het enige wat ik zag waren grijze haren. En aangezien mijn oma ook grijs is... Het heeft me even geduurd om haar te vinden. Maar dat is dus het beeld wat ik bij Miss Etam heb. Dan ben ik mijn oma kwijt tussen heel veel grijze haren of zie ik haar kleding voor me. Daar vind ik mezelf nu nog te jong voor.

Birckenstocks heb ik nog en draag ik ook nog. Ik weet dat heel veel mensen ze lelijk vinden en in mijn omgeving steken ze dat ook niet onder stoelen of banken, maar ze lopen lekker en daarom zal ik ze in de zomer blijven dragen.

We hebben hier in de omgeving veel mensen van rond de 40 jaar die het maar gewoon hebben opgegeven. Zij lopen standaard in fleecevesten en op Crocs. Dat is ook gelijk mijn grootste angst, dat ik het op een gegeven moment ook maar opgeef en op Crocs verder ga. Maar goed, daar ben ik nog altijd zelf bij. Wink Crocs lijken me trouwens handig als je werk hebt in o.a. de verzorging, maar qua lekker lopen moeten ze snel uit het straatbeeld.

En verder heb ik niet echt een mening over merken. Ik vind veel merken niet leuk, maar ze hebben altijd wel één kledingstuk waar ik wel iets mee kan. Als ik langs de M&S loop dan vind ik veel niet leuk, maar soms zit er best nog weleens wat tussen. Maar dat is overal denk ik wel zo.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  KOL zo 25 aug 2013 - 19:43

Artemis schreef:Ik vind desigual leuk, vrolijk. Ik heb er niets van omdat het te smal gemaakt is en het me dus niet staat,  maar ik zou het zo aantrekken. 

Is het nou echt nodig om kleding van anderen af te kraken? Geeft het je echt een fijn gevoel als iemand een jurkje of een ander kledingstuk in de kast heeft hangen en dat heel leuk vindt, maar het eigenlijk niet meer durft te dragen omdat er zoveel anoniem commentaar op wordt geleverd op internet? 

Ik kan me namelijk zo voorstellen dat er echt mensen onzeker van worden, van al die uit de hoogte commentaren. 
Zonde toch? Iedereen mag dragen wat hij leuk vindt, en dat hoeft je smaak niet te zijn, maar anderen belachelijk maken vind ik wel zo sneu.
Ik ga niet het hele topic lezen, want ik verbaasde me dat er zoveel pagina's al volgetypt zijn na een opmerking over een witte legging Rolling Eyes 
Toevallig heb ik een rok van Desigual gekocht in Barcelona, terwijl ik er niks van moest hebben. Zwart met grijs en een beetje wit en afbeeldingen van grote rozen. Totaal niks mis mee, want ik denk dat het grootste gedeelte niet eens ziet dat het desigual is, ook omdat het van een stevige stof is mét afgewerkte randen.

Ik kan me verder alleen maar aansluiten bij de opmerking van Artemis. Zielig dat mensen zo afgekraakt moeten worden, maar... gelukkig komen hier alleen maar heeele moderne kledingcombi's voorbij in verschillende topics Rolling Eyes
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Engelse Drop zo 25 aug 2013 - 19:55

Laten we wel wezen: voor veel vrouwen maakt het weinig uit wat ze aanhebben. Ze hebben nu eenmaal geen mooi lichaam en dan wordt het lastig om er mooi uit te zien. Kleding kan heel wat voor je doen, maar natuurlijk niet alles. Het kan wel tegen je werken, zie bijvoorbeeld al die tuttige kleding in dit topic, of veel te strakke kleding, etc. Maar vaak zie ik ook vrouwen lopen die echt wel hun best doen, maar er gewoon niet mooi kúnnen uitzien, omdat ze of een chagrijnig hoofd hebben dat op onweer staat en een schelle stem waarmee ze hun kinderen roepen, óf omdat ze gewoon veels te dik zijn en hun hele houding en tred enkel negativiteit uitstralen. Zo'n langzame manier van bewegen, die gebogen houding, die gekke trekjes om bepaalde lichaamsdelen wat te bedekken, waardoor ze steeds krampachtig met hun hand ergens langs hun lichaam blijven zweven.

Bij dergelijke vrouwen denk ik regelmatig: al draagt een aap een gouden ring....
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Elliot zo 25 aug 2013 - 19:58

Engelse Drop schreef:Laten we wel wezen: voor veel vrouwen maakt het weinig uit wat ze aanhebben. Ze hebben nu eenmaal geen mooi lichaam en dan wordt het lastig om er mooi uit te zien. Kleding kan heel wat voor je doen, maar natuurlijk niet alles. Het kan wel tegen je werken, zie bijvoorbeeld al die tuttige kleding in dit topic, of veel te strakke kleding, etc. Maar vaak zie ik ook vrouwen lopen die echt wel hun best doen, maar er gewoon niet mooi kúnnen uitzien, omdat ze of een chagrijnig hoofd hebben dat op onweer staat en een schelle stem waarmee ze hun kinderen roepen, óf omdat ze gewoon veels te dik zijn en hun hele houding en tred enkel negativiteit uitstralen. Zo'n langzame manier van bewegen, die gebogen houding, die gekke trekjes om bepaalde lichaamsdelen wat te bedekken, waardoor ze steeds krampachtig met hun hand ergens langs hun lichaam blijven zweven.

Bij dergelijke vrouwen denk ik regelmatig: al draagt een aap een gouden ring....
scratch 
Ik ben nu wel heel benieuwd naar een foto van jou ED. Jij moet wel een fotomodel zijn als je zo over andere vrouwen kunt praten.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 19:59

Oh, ED, wat ben ik blij dat mijn ouders er wél in geslaagd zijn me een enorme dosis ruimdenkendheid mee te geven.

Maar even wat anders: ik haat jullie. Ik dacht Elliot even te helpen met het zoeken naar courgette-recepten en zie wat me onder de neus gesmeerd wordt:

Bekentenis... - Pagina 9 861459add57d1f958570407595164348_zpsd58d12e8

:nopompom: 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Elliot zo 25 aug 2013 - 20:00

Maple schreef:
Maar even wat anders: ik haat jullie. Ik dacht Elliot even te helpen met het zoeken naar courgette-recepten en zie wat me onder de neus gesmeerd wordt:

Bekentenis... - Pagina 9 861459add57d1f958570407595164348_zpsd58d12e8

:nopompom: 
lol!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  _Fem zo 25 aug 2013 - 20:13

Jeetje ED, hoe prachtig ben jij dan?
_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Bericht  _Fem zo 25 aug 2013 - 20:13

Oh trouwens: ik heb een legging aan. Een blauwe.
_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Bericht  Bolleke zo 25 aug 2013 - 20:18

Engelse Drop schreef:Laten we wel wezen: voor veel vrouwen maakt het weinig uit wat ze aanhebben. Ze hebben nu eenmaal geen mooi lichaam en dan wordt het lastig om er mooi uit te zien. Kleding kan heel wat voor je doen, maar natuurlijk niet alles. Het kan wel tegen je werken, zie bijvoorbeeld al die tuttige kleding in dit topic, of veel te strakke kleding, etc. Maar vaak zie ik ook vrouwen lopen die echt wel hun best doen, maar er gewoon niet mooi kúnnen uitzien, omdat ze of een chagrijnig hoofd hebben dat op onweer staat en een schelle stem waarmee ze hun kinderen roepen, óf omdat ze gewoon veels te dik zijn en hun hele houding en tred enkel negativiteit uitstralen. Zo'n langzame manier van bewegen, die gebogen houding, die gekke trekjes om bepaalde lichaamsdelen wat te bedekken, waardoor ze steeds krampachtig met hun hand ergens langs hun lichaam blijven zweven.

Jij kunt er misschien prachtig uitzien, maar als je je mond open trekt denk ik regelmatig: al draagt een aap een gouden ring....

En verder, vind ik dat iedereen lekker zelf moet weten wat ze aantrekken. Ik zie er ook niet super hip uit, maar ik draag geen crocs, fleecevesten of leggings, gewoon omdat ik ze niet mooi vind.  Dat mensen kicken op een merk en dan niet meer verder kunnen kijken en afgeven op winkels als Miss Etam doet mij denken aan de middelbare school.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 20:21

Ik durf te wedden dat ED ook 4/5 keer per week sport als dit ter sprake komt, wat denken jullie? Ik bedoel, ze verzint toch alles al aan elkaar vast, kan dat er ook nog wel bij.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Harrison zo 25 aug 2013 - 20:22

Maar nu wordt er van gemaakt dat mensen afgekraakt worden, maar dat is toch helemaal niet zo? Niemand zegt iets over een forummen maar over een kledingstuk of -merk. Als iemand zegt dat ze een iPhone echt verschrikkelijk vindt, worden dan ook meteen alle iPhonegebruikers afgekraakt?
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Bolleke zo 25 aug 2013 - 20:33

Luce ja dat is waar. Ze is tenslotte ook ineens gelovig.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 20:36

Bolleke schreef:Luce ja dat is waar. Ze is tenslotte ook ineens gelovig.
Haha, jij had 'm ook al door Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: