Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekentenis...

+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers

Pagina 7 van 19 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 7 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 7:22

Caro schreef:
Maple schreef:Wat is er gebeurd met het motto leven en laten leven, als het ineens op kledingmerken aan komt?

Maar goed ook dat ik zelden tot geen foto's van mezelf plaats, want kennelijk ben ik toch een moeke, of hoe je het wilt noemen. En dat zonder kinderen Rolling Eyes 
Ik leef en laat prima leven, maar IK mag dat toch niet mooi vinden? Ik geef alleen maar een mening over kledingmerken/ bepaalde kledingstukken. Neem aan dat dat gewoon nog mag.
Mogen, prima. Maar het is meer dat er zo neerbuigend over gedaan moet worden. Moekes, een Desigualverbod, en Miss Etam is bijna een scheldwoord. En dat vind ik gewoon heel vervelend, want wat Artemis zegt, ik word hier niet bepaald zekerder van. Van de gemiddelde vrouw die Miss Etam draagt kun je er al van uit gaan dat ze een maatje meer hebben en al onzeker zijn over hun lichaam, nee, dan helpt zo'n ongezouten mening écht niet. Zeg dan gewoon dat je het niet mooi vind en dat het je smaak niet is, maar dat een ander er best leuk in uit kan zien. Zul je niemand horen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 7:22

Jongens, vinden jullie Tante Betsy (www.tantebetsy.com) dan ook degelijk? Want daar heb ik een leuk jurkje gezien. Maar ik wil er natuurlijk niet als een moeke bij lopen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Caro zo 25 aug 2013 - 7:22

Artemis schreef:Foto, mét Marlies Dekkers aan. Jeetje ja. Ik zie het, ziet er níet uit.

Ik zie geen MD. Mijn blik dwaalt af naar je goddelijke decollete en ogen!

Laatst aangepast door Caro op zo 25 aug 2013 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bacio zo 25 aug 2013 - 7:23

Caro schreef:
Maple schreef:Wat is er gebeurd met het motto leven en laten leven, als het ineens op kledingmerken aan komt?

Maar goed ook dat ik zelden tot geen foto's van mezelf plaats, want kennelijk ben ik toch een moeke, of hoe je het wilt noemen. En dat zonder kinderen Rolling Eyes 
Ik leef en laat prima leven, maar IK mag dat toch niet mooi vinden? Ik geef alleen maar een mening over kledingmerken/ bepaalde kledingstukken. Neem aan dat dat gewoon nog mag.
Nee liever niet Caro. Je mag nergens een mening over hebben, want vooroordelen hebben is zo onmenselijk. Daar kan je beter niet voor uitkomen. Stel je voor..

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 7:23

Luce schreef:Jongens, vinden jullie Tante Betsy (www.tantebetsy.com) dan ook degelijk? Want daar heb ik een leuk jurkje gezien. Maar ik wil er natuurlijk niet als een moeke bij lopen.
Je hebt toch al kort haar. Marlies Dekkers erbij aan, en een stel birckenstocks, helemaal af..

(Ik vind het leuk)
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Caro zo 25 aug 2013 - 7:24

Luce schreef:Jongens, vinden jullie Tante Betsy (www.tantebetsy.com) dan ook degelijk? Want daar heb ik een leuk jurkje gezien. Maar ik wil er natuurlijk niet als een moeke bij lopen.
 Ik ben een meisje angel 

Zonder grappen: ik kende die website niet, maar zo op het eerste gezicht ziet het er leuk uit! 

Edit: bij nader inzicht.. ik vind die rokjes niet zo geweldig maar ik zie wel een paar leuke jurkjes erbij staan!

Laatst aangepast door Caro op zo 25 aug 2013 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Balloon zo 25 aug 2013 - 7:24

Mooie vrouw, mooie kleding Artemis!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  Surya zo 25 aug 2013 - 7:25

In dat decollete die je net een paar bandjes van Marlies Dekkers.
Ik heb niet echt een uitgesproken mening over kledingstijlen. Men zal ook genoeg van mij vinden en ik het zou het ook niet prettig vinden als ik dat te pas en te onpas zou horen. Hou het gewoon lekker bij je zelf, draag wat je wil en respecteer wat een ander draagt.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 7:25

Artemis schreef:
Je hebt toch al kort haar. Marlies Dekkers erbij aan, en een stel birckenstocks, helemaal af..

(Ik vind het leuk)
Lekker praktisch ook. Heerlijk.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 7:25

Bacio schreef:
Caro schreef:

Nee liever niet Caro. Je mag nergens een mening over hebben, want vooroordelen hebben is zo onmenselijk. Daar kan je beter niet voor uitkomen. Stel je voor..
Een mening hebben is iets anders dan een mening opdringen aan mensen die jou niets verkeerds aandoen en niet op jouw mening zitten te wachten. 

Wat moeten andere mensen met jouw negatieve mening over hun uiterlijk? Iemand een compliment geven is opbouwend en positief, iemand afkraken is gewoon gemeen en doelloos. Welk doel wil je ermee bereiken?
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Balloon zo 25 aug 2013 - 7:26

Luce schreef:
Artemis schreef:

(Ik vind het leuk)
Lekker praktisch ook. Heerlijk.
Wel een witte legging eronder hè?
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 7:26

Desigual-lookalike-jurkje kopen, anyone?

Bekentenis... - Pagina 7 20130724_162108_zpsede911d7

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Japie zo 25 aug 2013 - 7:28

Wat een heerlijk topic om de zondagavond weer een beetje door te komen :cheering: 
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 7:28

Ik vind dit heel leuk: 
http://www.zandamsterdam.com/

Vast ook fout, veel te gekleurd, maar ik vind het enig.
Niet allemaal leuk overigens, maar het principe wel.

Laatst aangepast door Artemis op zo 25 aug 2013 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Bazinga zo 25 aug 2013 - 7:28

Oke dat ziet er ook uit alsof er een pauw op heeft gekotst..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Bacio zo 25 aug 2013 - 7:29

Artemis schreef:
Bacio schreef:
Caro schreef:

Een mening hebben is iets anders dan een mening opdringen aan mensen die jou niets verkeerds aandoen en niet op jouw mening zitten te wachten. 

Wat moeten andere mensen met jouw negatieve mening over hun uiterlijk? Iemand een compliment geven is opbouwend en positief, iemand afkraken is gewoon gemeen en doelloos. Welk doel wil je ermee bereiken?
Ik dring mijn mening niet op, ik geef mijn mening. Mijn doel? Net als ieder ander dat op een forum zit, je mening uiten. Ik reageer alleen in dit topic, omdat ik vind dat jij doet alsof je nooit een oordeel over iemand velt. Dat geloof ik niet. Waarom doe jij je voor alsof je een of andere heilige bent? Het is menselijk om oordelen te hebben.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Bacio zo 25 aug 2013 - 7:30

Bazinga schreef:Oke dat ziet er ook uit alsof er een pauw op heeft gekotst..
Yes  eens

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Surya zo 25 aug 2013 - 7:30

Artemis schreef:Ik vind dit heel leuk: 
http://www.zandamsterdam.com/

Vast ook fout, veel te gekleurd, maar ik vind het enig.
Niet allemaal leuk overigens, maar het principe wel.
Vind ik ook leuk!!!
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 7:30

Deze zou ik zo aantrekken:

http://www.zandamsterdam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=127&products_id=13308
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Surya zo 25 aug 2013 - 7:31

Desigual vind ik ook leuk overigens en als er iemand geen moeke is, ben ik het wel.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 7:32

Like I said, leven en laten leven, maar dat is voor een aantal mensen moeilijk. Bacio, lekker schijnheilig lopen doen en ballen terugkaatsen. Nee, dat siert je. Dan zie ik toch liever moekes met een Desigualjurkje met een witte legging, die een stukje meer open minded zijn. Niet mensen die het verschil niet weten tussen je mening geven en afbekken.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  _Fem zo 25 aug 2013 - 7:33

Ik vind dat ook leuk Artemis!
En King Louie ook!

_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 7:34

Bacio schreef:
Artemis schreef:
Bacio schreef:
Caro schreef:

Ik dring mijn mening niet op, ik geef mijn mening. Mijn doel? Net als ieder ander dat op een forum zit, je mening uiten. Ik reageer alleen in dit topic, omdat ik vind dat jij doet alsof je nooit een oordeel over iemand velt. Dat geloof ik niet. Waarom doe jij je voor alsof je een of andere heilige bent? Het is menselijk om oordelen te hebben.
Ja, maar het is ook menselijk om die gewoon voor je te houden. Ik vind ook niet alles mooi, maar waarom zou ik alles mooi moeten vinden? Ik let ook gewoon niet op wat anderen aanhebben, tenzij het me opvalt omdat het heel leuk, of héél bizar is. 

Ik heb ook weleens een mening, maar niet over iets wat niet zo terzake doet als kleding en als ik die al heb dan zeg ik gewoon dat ik het niet zo mooi vind/het mijn smaak niet is. Dat is wat anders dan complete winkels/type mensen belachelijk maken.

Zeggen dat je nooit iets bij Miss etam koopt omdat het je smaak niet is is iets anders dan zeggen dat mensen die daar kopen moekes zijn, voor gek lopen en er niet uitzien.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 7:35

Surya schreef:Desigual vind ik ook leuk overigens en als er iemand geen moeke is, ben ik het wel.
Juist. Ik val ook niet onder type moeke. Ik ben eerder een soort ontspoorde  King Louie bakfietsmoeder. angel
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Bacio zo 25 aug 2013 - 7:37

Artemis, ik heb dat laatste wat je zegt niet gelezen, maar ik heb ook niet het hele topic gelezen (alleen laatste paar pagina's). Ik ben het daar met je eens. Het komt alleen in je posts over dat je geen oordeel mag hebben over anderen en het lijkt me dat elk mens dat heeft. Dat wilde ik duidelijk maken.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 19 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: