Bekentenis...
+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers
Pagina 5 van 19
Pagina 5 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Re: Bekentenis...
Inderdaad, verklaar je nader over de string onder een jurk(je). Ik leef zo ongeveer in strings, dus moet ik me nu zorgen gaan maken?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Jeetje, en wat dan als je niets onder je jurk draagt? Dat is zeker weer heel burgerlijk?Sam schreef:Maar uh, sletterig met een string onder een jurk?
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ja, strings zijn helemaal uit.Exogenesis schreef:Inderdaad, verklaar je nader over de string onder een jurk(je). Ik leef zo ongeveer in strings, dus moet ik me nu zorgen gaan maken?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Doe ik ook nietSea of Trees schreef:Ach, zolang je er zelf maar tevreden mee bent toch? Niet te serieus nemen dit topic.Artemis schreef:Ik heb overigens een zwart colbertje van de Miss etam, en 1 spijkerbroek. Ik heb lang haar, draag meestal jurken en hoge hakken, heb geen crocs, wel birckenstocks, voor op mijn werk, en ik heb opgerekte oorlellen met tunnels, en verder nog een oorbel of 12. Ik luister naar metal, ik haak, kook en ik neuk buiten de deur, waar ik nooit uitga zonder make up. Oh, en ik heb ooit weleens een witte legging gehad.
Jeetje, in welk hokje moet ik in godsnaam? Ik heb een identiteitscrisis.....
Ik heb bedenk ik me ook een bloemenjurk van de Miss etam, waarvan iedereen altijd vraagt waar hij vandaan komt, omdat hij leuk is.
Zolang je kleding koopt die bij je past, en die goed zit, in kleuren die je staan maakt het volgens mij geen biet uit waar het vandaan komt. Ik krijg evenveel complimenten over een
Hemarokje als over een duur jurkje uit een apart winkeltje. Ligt er maar aan of het je staat. En aan mode doe ik sowieso maar gematigd. Ik kijk wat me staat. En ik kan aan de meeste witte leggings niets geks ontdekken die ik op straat tegenkom, niet spectaculair, en sommige mensen staat het beroerd, maar dat ligt niet aan de legging maar aan de combinatie.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ik zag vrijdag trouwens wel een meisje lopen met een maxidress van datzelfde stofje als waar je nu ook die dunne en doorschijnende truitjes en blousejes van hebt. Dan wel iets dikker, maar doordat de zon er dwars doorheen scheen loet dat ook niks aan de verbeelding over. String was behoorlijk goed te zien. Jammer, want vond de kleding opzich wel leuk, maar je kunt er gewoon niets onder dragen omdat alles door schijnt (En ook als je niets eronder draagt, schijnt hij natuurlijk door )
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ja ik denk dat Artemis gelijk heeft. Dragen wat je staat.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jaha, dat zei Fortissimo een keer.Sam schreef:Maar uh, sletterig met een string onder een jurk?
Carrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13
Dan zit dat waarschijnlijk bij de 5% van de dingen die ik best leuk vind.Fortissimo schreef:Ik zit trouwens even op de webshop van Miss Etam te kijken en kan zo een aantal artikelen hier neerplempen die zowel Poubelle en PC aan hebben.
Dat blousje wat je plaatst draag ik idd. Die lange spijkerblouse zal ik dan weer niet zo snel dragen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Die van mij is nog aan hoor!Rush schreef:Ja, strings zijn helemaal uit.Exogenesis schreef:Inderdaad, verklaar je nader over de string onder een jurk(je). Ik leef zo ongeveer in strings, dus moet ik me nu zorgen gaan maken?
Ik heb ooit ook een witte legging gedragen, maar vind het nu niet meer mooi. Verder heb ik er niet een hele sterke mening over geloof ik. Jammer van dat moddergooien over en weer hier, nergens voor nodig. Peace man, make love, not war
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Shit, en nu? Allemaal in de zak naar de derde wereldlanden? Of is er een andere manier om van deze zonde af te komen?Rush schreef:Ja, strings zijn helemaal uit.Exogenesis schreef:Inderdaad, verklaar je nader over de string onder een jurk(je). Ik leef zo ongeveer in strings, dus moet ik me nu zorgen gaan maken?
Kan iemand stukjes stof aannaaien?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
En nu?Exogenesis schreef:Shit, en nu? Allemaal in de zak naar de derde wereldlanden? Of is er een andere manier om van deze zonde af te komen?Rush schreef:Ja, strings zijn helemaal uit.Exogenesis schreef:Inderdaad, verklaar je nader over de string onder een jurk(je). Ik leef zo ongeveer in strings, dus moet ik me nu zorgen gaan maken?
Kan iemand stukjes stof aannaaien?
Het begint uiteraard met een antistring facebook pagina.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jammer. Ik vond jouw reactie naar Plien jammer.CCC schreef:Jammer Poubelle.... Vind je reactie echt zwaar klote naar anderen toe.
Poubelle- Ratel
Hallo zeg, hoe oud zijn we nou?Poubelle schreef:Jammer. Ik vond jouw reactie naar Plien jammer.CCC schreef:Jammer Poubelle.... Vind je reactie echt zwaar klote naar anderen toe.
Maple- Prater
50+Maple schreef:Hallo zeg, hoe oud zijn we nou?Poubelle schreef:Jammer. Ik vond jouw reactie naar Plien jammer.CCC schreef:Jammer Poubelle.... Vind je reactie echt zwaar klote naar anderen toe.
Nou, dat idee krijg ik haast Wat een gefrustreerd kippenhok, over en weer.Paper Crown schreef:50+Maple schreef:Hallo zeg, hoe oud zijn we nou?Poubelle schreef:Jammer. Ik vond jouw reactie naar Plien jammer.CCC schreef:Jammer Poubelle.... Vind je reactie echt zwaar klote naar anderen toe.
Maple- Prater
Over zo'n 20 jaar zitten we hier nog steeds, van achter onze computers met ons haar in rollers te kippehokken over hoe die jonge meiden van niets wisten.Maple schreef:Nou, dat idee krijg ik haast :lol:Wat een gefrustreerd kippenhok, over en weer.Paper Crown schreef:50+Maple schreef:Hallo zeg, hoe oud zijn we nou?Poubelle schreef:Jammer. Ik vond jouw reactie naar Plien jammer.CCC schreef:Jammer Poubelle.... Vind je reactie echt zwaar klote naar anderen toe.
Hahaha, dat vraag ik me oprecht wel eens af he, waar wij strakjes als bejaarden in de 2050's in lopen, of we dan nog redelijk dezelfde kledingstijl hebben en wat de kledingstijl voor bejaarden dan is
Maple- Prater
Haha ja dat vraag ik me ook soms af.Maple schreef:Hahaha, dat vraag ik me oprecht wel eens af he, waar wij strakjes als bejaarden in de 2050's in lopen, of we dan nog redelijk dezelfde kledingstijl hebben en wat de kledingstijl voor bejaarden dan is
Laatst bedacht ik me of onze dochters hier later mss ook komen
Poubelle- Ratel
Ik denk eerlijk gezegd dat dit forum gewoon met ons mee blijft gaan als we ouder worden en er niet ineens een hele nieuwe lichting komt, kan ik me niet voorstellen iig.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind wel dat we dit forum over moeten dragen aan onze dochters hoor. Dit forum zal voortbestaan
Maple- Prater
Ik moest meteen denken aan Ipie uit Koefnoen (al wordt zij in de filmpjes neergezet als vrijgezel).Susan schreef:Wat is nou toch de definitie van een moeke? Ik lees die term hier zo vaak en het is kennelijk iets negatiefs. Ik zie daarbij Afke uit Afke's Tiental voor me, een moeder die op een boerderij werkt en die in een lange rok de koeien melkt terwijl er een hele kinderschare op klompjes aan die rok hangen.
http://m.youtube.com/watch?v=FR1boSF-RBc
Het rode rugzakje doet het hem ook echt.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Hahahaha! 9 pagina's verder over de witte legging. Hiep hoi!
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
AAhh ik zit even terug te lezen.. maar 80% van mijn kleding is Miss Etam
Ik heb ook geen maatje S(en ook geen M haha). Maar ik kan me goed kleden met de kleding van Etam.
Ik moet ook wel eerlijk zeggen, veel kleding vind ik ook niet leuk.
Voorheen dacht ik inderdaad altijd dat dat een oma winkel was, maar toen ben ik daar gaan werken als weekend baantje. Sinds toen ben ik omgeslagen.
Maar goed, om even terug te komen op de witte legging, ik heb hem ook en ik draag hem ook nog steeds. Ohja, birckenstocks heb ik ook , witte, past mooi bij de legging.
Ik heb ook geen maatje S(en ook geen M haha). Maar ik kan me goed kleden met de kleding van Etam.
Ik moet ook wel eerlijk zeggen, veel kleding vind ik ook niet leuk.
Voorheen dacht ik inderdaad altijd dat dat een oma winkel was, maar toen ben ik daar gaan werken als weekend baantje. Sinds toen ben ik omgeslagen.
Maar goed, om even terug te komen op de witte legging, ik heb hem ook en ik draag hem ook nog steeds. Ohja, birckenstocks heb ik ook , witte, past mooi bij de legging.
roosje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 76
Registratiedatum : 09-05-11
Kunnen we geen haat aan desigual topic openen? Daar heb ik ook nog wel eea over te zeggen!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Desigual zou echt verboden moeten worden. Zoiets lelijks heb ik nog nooit gezien.Caro schreef:Kunnen we geen haat aan desigual topic openen? Daar heb ik ook nog wel eea over te zeggen!!
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Pagina 5 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Pagina 5 van 19
Permissies van dit forum: