Bekentenis...
+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers
Pagina 13 van 19
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Re: Bekentenis...
Gezellig topic weer.
Anyway, ik heb nog een witte legging, ik draag nog een witte legging en vind dat ik hem prima kan combineren
Anyway, ik heb nog een witte legging, ik draag nog een witte legging en vind dat ik hem prima kan combineren
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Whahah nou nee niet bepaald zeg. Ik was gisteravond en vandaag weg dus had heel wat bij te lezen;)
Nou zal ik hem dan gewoon afsluiten met dat ik jullie allemaal lief en leuk vind en dat je gewoon moet aandoen waar je je prettig invoelt? Ook de witte 3/4 legging!
Nou zal ik hem dan gewoon afsluiten met dat ik jullie allemaal lief en leuk vind en dat je gewoon moet aandoen waar je je prettig invoelt? Ook de witte 3/4 legging!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Nou inderdaad. Het staat volgens mij totaal los van de witte legging of PC wel of geen merkkleding koopt. Come on zeg.Feline schreef:Ik snap echt niet waar anderen zich druk om maken. Wat maakt het jullie nu weer uit waar PC haar geld aan uitgeeft? Kan hier alleen maar afgunst in lezen eerlijk gezegd.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Maar hoe zit het dan met een zwarte legging? Kan dat wel?
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Mag ik toch hopen.....Suusie schreef:Maar hoe zit het dan met een zwarte legging? Kan dat wel?
Mits met een leuk jurkje of rokje erover. Een panty staat mij gewoon niet. En blote benen al helemaaaal niet.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik vond dat het dit jaar wel klaar was met de capri-legging. Niet omdat ik de capri-legging per definitie lelijk vind, maar ik vond hem opeens zo lelijk bij mezelf. Wel draag ik in de winter gewoon een lange legging. Een maillot zit gewoon niet zo lekker. De thermo panty van de action trouwens weer wel. Mijn spijkerrokje laat zich gewoon niet combineren met een dunne panty. Daar heb ik het figuur ook niet voor.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Dat was mijn reactie.Maple schreef:Ik doelde op die reactie bovenaan pagina 17.Susan schreef:De reactie van Happinaz waar jij op reageerde was toch op Engelse Drop, niet op Paper Crown?
Ik begrijp het niet?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
hahaSoGood schreef:En dan zit je ook nog te spammen met je leuke kind.Paper Crown schreef:Ik erger me weer dood. Kijk eens in een wat heb je voor het laatst gekocht topic, of laatst gekocht voor kinderen. Ik reageer er heel bewust niet in. Niet omdat ik niets koop maar het juist niet meer wil laten zien, omdat het altijd op een bepaald punt tegen me wordt gebruikt. Zo laag, ik ben dat echt beu. En dan ook nog mekkeren over mijn meubels. Like wtf.
Opschepster.
Niet doen hoor PC. Niet nodig!
Happinaz- Kletskop
Nou nog 1'tje dan:Happinaz schreef:hahaSoGood schreef:En dan zit je ook nog te spammen met je leuke kind.Paper Crown schreef:Ik erger me weer dood. Kijk eens in een wat heb je voor het laatst gekocht topic, of laatst gekocht voor kinderen. Ik reageer er heel bewust niet in. Niet omdat ik niets koop maar het juist niet meer wil laten zien, omdat het altijd op een bepaald punt tegen me wordt gebruikt. Zo laag, ik ben dat echt beu. En dan ook nog mekkeren over mijn meubels. Like wtf.
Opschepster.
Niet doen hoor PC. Niet nodig!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
LIEFDE!
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:LIEFDE!
Heb je geen insta?
Heb je nu ineens een Julia? Droppie
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Nee! Ik probeer mijn social media kanalen echt tot het minimale te beperken! Haha
Happinaz- Kletskop
Ah PC wat een boefje! Leuk koppie .
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Was het geld voor de kapper op PC?
_Fem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13
Haha ja! Zijn haar is heel lang en komt zowat in zijn oogjes dus maar ff een staartje.Exogenesis schreef:Heb je nu ineens een Julia? Droppie
Haha, ja bankroet. Geen cent meer te makken._Fem schreef:Was het geld voor de kapper op PC?
Oooh hij is zooo leuk!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Oh nee PC, geef jij je zoontje nu een STAART?!
Zelfs dan is het nog een lekker ding!
Zelfs dan is het nog een lekker ding!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Als we dan toch bezig zijn, wil ik eigenlijk even zeggen dat ik t wel zat ben om steeds te horen over die polo's. Ik weet nou wel dat er genoeg meiden zijn die t super onsexy vinden. Vandaag begon parel er over in het wat heb je aan topic n.a.v. een shirtje van me en verder helemaal niets ten nadele van haar en t was ook geen nare reactie ofzo, maar door dit topic dacht ik er aan en wilde ik t even zeggen dat ik dat eigenlijk heel stom vind als er steeds wat over gezegd wordt, ook al zijn er leukere kledingstukken misschien.
Ik vind polo's gewoon leuk en makkelijk om te dragen en vind het eigenlijk raar als er op wordt gezegd dat het seksloze dingen zijn. Alsof a) al je kleding om seks moet draaien/ sexy moet zijn en b) zo wordt benadrukt dat ze stom zijn. Nou weet ik t wel. Ik wil haast geen foto's meer posten als ik een polo draag, dan sla ik het wat heb je aan topic soms over. Beetje jammer dus, want ik vind ze gewoon leuk en lekker zitten dus who cares. Dat moet ik me dus maar niet aantrekken, en wél gewoon die polo's aantrekken ;-)
Nou dat wilde ik dus even zeggen. Vond het wel passen bij dit topic. Want ik vind het dus wel gewoon een beetje stom als mensen dat tegen me zeggen.
Ik vind polo's gewoon leuk en makkelijk om te dragen en vind het eigenlijk raar als er op wordt gezegd dat het seksloze dingen zijn. Alsof a) al je kleding om seks moet draaien/ sexy moet zijn en b) zo wordt benadrukt dat ze stom zijn. Nou weet ik t wel. Ik wil haast geen foto's meer posten als ik een polo draag, dan sla ik het wat heb je aan topic soms over. Beetje jammer dus, want ik vind ze gewoon leuk en lekker zitten dus who cares. Dat moet ik me dus maar niet aantrekken, en wél gewoon die polo's aantrekken ;-)
Nou dat wilde ik dus even zeggen. Vond het wel passen bij dit topic. Want ik vind het dus wel gewoon een beetje stom als mensen dat tegen me zeggen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hha, ik vind polo's gewoon bij jou passen, ik zat vanmorgen op de site van Gaastra te kijken, en toen moest ik gelijk aan jou en m'n collega denken. M'n collega, haar man én zoontje dragen veel Gaastra-polo's. Volgens mij draag jij die dan weer niet, of wel?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Check!Maple schreef:. M'n collega, haar man én zoontje dragen veel Gaastra-polo's. Volgens mij draag jij die dan weer niet, of wel?
Laatst in Hamburg gekocht (lekker handig, Nederlandse kleding in Duitsland kopen). Ik weet niet of ik die al had laten zien (geloof dat ik dat idd niet 'durfde' om weer opmerkingen te vermijden want daar had ik geen zin in). Vond de kleur zo mooi :-)
Marin- Lady Post-a-lot
Kleur is mooi inderdaad!
Ik vind veel winterjassen van Gaastra vaak zo mooi, alleen zo duur. Maar ook die vallen vast in het witte legginghokje
Ik vind veel winterjassen van Gaastra vaak zo mooi, alleen zo duur. Maar ook die vallen vast in het witte legginghokje
Maple- Prater
Haha. Die echte zeil jassen vind ik niet mooi. Maar ik hou ook niet van zeilen ;-)Maple schreef:Kleur is mooi inderdaad!
Marin- Lady Post-a-lot
Nee, die zeiljassen niet hoor! Die langere, vaak met een bontkraagje. Zo'n jas heb ik jaren terug gehad maar ben ik destijds vergeten in Canada En hij zat zo lekker...
Maple- Prater
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Pagina 13 van 19
Permissies van dit forum: