Rompers in de droger?
+28
Highway
Sterrin_
Dolphinne
lente
Jezzie
SarahKey
Slakje
M-G
Jade
Monnie
Pien
Charles
iloverose
Aimee
Parel
Sun88
Floor
Susan
Novalee
Robin_
Caroow
CCC
Linda
piertje
Sanne
Ella
Printje
_Lana_
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rompers in de droger?
Ik wil best langskomen Sanne hoor, maar niet alleen om te strijken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik werk trouwens ook maar 20 uur, dus het is logisch dat ik meer tijd heb dan de meesten hier
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik vind het best schattig Caroow, je bent dus helemaaaaaaaal niet gestructureerd hahaha
Enne je bent hier ook altijd welkom hoor, mag jij strijken ga ik je knappe knulletje knuffelen. En daarna trakteer ik je op Mac
Enne je bent hier ook altijd welkom hoor, mag jij strijken ga ik je knappe knulletje knuffelen. En daarna trakteer ik je op Mac
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Strijken doe ik hier echt nauwelijks, 1x in de 6 weken sta ik 2 uur te strijken en dan zijn het voornamelijk mijn vriend zijn broeken/shirts/blouses.
Voor de rest gaat op bovenkleding na hier ook alles in de droger, ik vind spijkerbroeken bijv. veel lekkerder als ze lekker zacht zijn. Wij hebben alleen de stretch rompers en hemdjes+boxers van de Hema, dat gaat allemaal in de droger en blijft prima.
Voor de rest gaat op bovenkleding na hier ook alles in de droger, ik vind spijkerbroeken bijv. veel lekkerder als ze lekker zacht zijn. Wij hebben alleen de stretch rompers en hemdjes+boxers van de Hema, dat gaat allemaal in de droger en blijft prima.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hahaha door dit soort topics voel ik me zo'n slechte huisvrouw!
Ik gooi rompers, pyjama's en slaapzakken allemaal in de droger en strijk ze allemaal niet. Ik heb me wel onlangs voorgenomen om tshirtjes ook te gaan strijken omdat ze dan net wat mooier zitten. Maar daarna heb ik het pas 1x gedaan
Ik gooi rompers, pyjama's en slaapzakken allemaal in de droger en strijk ze allemaal niet. Ik heb me wel onlangs voorgenomen om tshirtjes ook te gaan strijken omdat ze dan net wat mooier zitten. Maar daarna heb ik het pas 1x gedaan
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Haha ja dat is echt mijn tic. Ik heb toen ik nog echt veeeeel voedingen gaf het een tijdje niet gedaan en daardoor voelde ik me gelijk slechter.Printje schreef:Ik vind het best schattig Caroow, je bent dus helemaaaaaaaal niet gestructureerd hahaha
En als je niet zo ver hier vandaan woonde had ik het gedaan hoor Printje.
Caroow- Lady Post-a-lot
Je bent een schat! Ik vind het ook heel schattig klinken, zie me helemaal zo;n strijkplank voor me met allemaal van die streepjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Maar nog even over rompers in de droger, ze komen er amper gekreukt uit. (Ja... ik heb er één uit bad gevist om te checken of ik ze beter kan strijken, of dat ze net zo goed vanuit de droger in bad gemikt kunnen worden om daar vervolgens één uit te zoeken...).
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
In bad Sanne?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb de eerste maanden echt ALLES gestreken wat voor mijn zoontje was. Mijn man verklaarde me voor gek. Langzamerhand ben ik steeds iets minder gaan doen. Ik strijk nu alleen zijn kleding nog en zijn lakentjes
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Strijken wat was dat ook al weer:lol:
Ik strijk eigelijk nooit , dan moet het een jurkje zijn of bloesje.
Rompers komen hier ook in de droger en blijfen nog steeds mooi.Ik heb alleen maar rompers van de hema
Ik strijk eigelijk nooit , dan moet het een jurkje zijn of bloesje.
Rompers komen hier ook in de droger en blijfen nog steeds mooi.Ik heb alleen maar rompers van de hema
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ja, een leeg bad. Als wij in bad willen of als ik H. in bad wil doen, moet ik eerst al het wasgoed opruimen
Sanne- Ratel
Haha dat is hier ook zo , ik heb het dan al wel gesorteerdSanne schreef:Ja, een leeg bad. Als wij in bad willen of als ik H. in bad wil doen, moet ik eerst al het wasgoed opruimen
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Haha! Ik strijk niks en flikker alles in hun kast in bakken! Slechte moeder/ huisvrouw!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Herkenbaar Sanne! Al verzamelt zich hier de vuile was in bad
Ik heb echt een hekel aan strijken. M'n vriend draagt dagelijks overhemden dus ik ontkom er helaas niet aan maar verder strijk ik zo min mogelijk. Voor mezelf niks (nou heb ik ook amper kleding die kreukt, dat scheelt) en voor N. alleen als het echt nodig is. Vorige keer heb ik ook alle babywas gestreken maar dat heb ik deze keer niet gedaan. Zo'n lakentje is toch binnen no time gekreukt en ukkie slaapt er echt niet minder om. Alleen een paar dingetjes die echt te erg gekreukt waren of waar heel duidelijk afdrukken van wasknijpers in stonden heb ik gedaan. Verder probeer ik zoveel mogelijk op hangers te drogen waardoor je dat probleem niet hebt. En dan kan het zo de kast in, hoef ik ook niet te vouwen; nog zoiets waar ik een hekel aan heb
Ik heb echt een hekel aan strijken. M'n vriend draagt dagelijks overhemden dus ik ontkom er helaas niet aan maar verder strijk ik zo min mogelijk. Voor mezelf niks (nou heb ik ook amper kleding die kreukt, dat scheelt) en voor N. alleen als het echt nodig is. Vorige keer heb ik ook alle babywas gestreken maar dat heb ik deze keer niet gedaan. Zo'n lakentje is toch binnen no time gekreukt en ukkie slaapt er echt niet minder om. Alleen een paar dingetjes die echt te erg gekreukt waren of waar heel duidelijk afdrukken van wasknijpers in stonden heb ik gedaan. Verder probeer ik zoveel mogelijk op hangers te drogen waardoor je dat probleem niet hebt. En dan kan het zo de kast in, hoef ik ook niet te vouwen; nog zoiets waar ik een hekel aan heb
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe rompers niet in de droger omdat ik dus wel ervaren heb dat het krimpt. Mouwen die ineens te kort werden terwijl ze echt niet ineens een paar cm gegroeid was.
Ik hang eigenlijk alle was van E op het droogrek en nu ook van de baby. Alles wat ik tot nu toe gewassen heb van de baby is op het droogrek gedroogd. Shirtjes heb ik allemaal gestreken, hydrofielen en lakentjes ook maar rompers écht niet!
Ik hang eigenlijk alle was van E op het droogrek en nu ook van de baby. Alles wat ik tot nu toe gewassen heb van de baby is op het droogrek gedroogd. Shirtjes heb ik allemaal gestreken, hydrofielen en lakentjes ook maar rompers écht niet!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Haha dat kan natuurlijk ook. Jullie gaan dus niet vaak in bad?
Caroow- Lady Post-a-lot
Nope, niet zo vaak. En als ik wel in bad wil, dan gebeurt het ook maar zo dat de hele bult was op bed wordt geflikkerd, om het vervolgens weer in bad te gooien.Caroow schreef:Haha dat kan natuurlijk ook. Jullie gaan dus niet vaak in bad?
Sanne- Ratel
Bakken! Jeetje, dat ik daar nooit aan gedacht heb, handig zeg!Charles schreef:Haha! Ik strijk niks en flikker alles in hun kast in bakken! Slechte moeder/ huisvrouw!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, dit ook!Caroow schreef:Het ligt netter in de kast.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik strijk trouwens al hun kleding .Novalee schreef:Waar haal je überhaupt de tijd (laat staan energie) vandaan om rompers te strijken met een tweeling?
Maar ik denk dat ik de rompers voortaan in de droger ga doen. Komen ze er niet gekreukt uit dan?
_Lana_- Ratel
Het is wel herkenbaar bij 'mijn' la. Ik heb 1 la met allemaal troepjes, als ik iets nodig heb kieper ik de inhoud over de grond, pak wat ik nodig heb en prop de rest weer terug.Sanne schreef:Nope, niet zo vaak. En als ik wel in bad wil, dan gebeurt het ook maar zo dat de hele bult was op bed wordt geflikkerd, om het vervolgens weer in bad te gooien.Caroow schreef:Haha dat kan natuurlijk ook. Jullie gaan dus niet vaak in bad?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik vind trouwens de kleding van de kinderen strijken, heel leuk om te doen.
Kleding van mijn man en mij niet.
En ik heb 's avonds wel de tijd en ook overdag en in het weekend trouwens.
Maar hier loopt de was ook wel eens teveel op hoor .
Ik hou van gestreken kleding
Oja en van de babylakentjes streek ik alleen de bovenkant .
Kleding van mijn man en mij niet.
En ik heb 's avonds wel de tijd en ook overdag en in het weekend trouwens.
Maar hier loopt de was ook wel eens teveel op hoor .
Ik hou van gestreken kleding
Oja en van de babylakentjes streek ik alleen de bovenkant .
_Lana_- Ratel
Ik doe rompers ook altijd in de droger. Komen er niet gekreukt uit hoor!
Bij de eerste streek ik ook nog alles en dat wordt nu alleen maar minder, haha. Kleding strijk ik wel allemaal van de kinderen.
Bij de eerste streek ik ook nog alles en dat wordt nu alleen maar minder, haha. Kleding strijk ik wel allemaal van de kinderen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik hang ze gewoon op en daarna strijk ik ze.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» mei tai in droger
» wel of geen droger 'nodig'
» droger
» Hebben jullie een droger?
» Wasmachine en droger in een
» wel of geen droger 'nodig'