Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

droger

+6
Pandora
Moonlight
Lindsya
Snoes
Laced
Sarah1985
10 plaatsers

Ga naar beneden

droger Empty droger

Bericht  Sarah1985 wo 26 okt 2011 - 6:38

Wij willen weer een droger, want in de winter kunnen we nergens onze was drogen in huis. Wat voor merk droger hebben jullie? en hoe lang duurt het voordat de was droog is? En hoe duur was die?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 7:03

Ik heb er 1 via marktplaats gekocht smile bosch condensdroger voor 130 euro! Werkt prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 7:09

AEG condensdroger, bevalt super. Hebben we nu bijna een jaar, en kan niet meer zonder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Laced wo 26 okt 2011 - 7:28

Ik heb een droger van AEG gekregen van mijn ouders. Zo fijn! Zeker nu me de kleine blijf ik maar wassen en hangt heel onze zolder vol me was! Ik gebruik de droger voornamelijk voor de handdoeken, hydrofiel luiers, spuugdoekjes en dekbedovertrekken. Ideaal!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 7:41

Wij hebben een droger van Bosch. We hebben hem vorig jaar gekocht en hij was best prijzig (ongeveer 850 euro). De droger geeft zelf aan hoe lang hij erover doet, voordat de was droog is. De ene keer is dat een half uur en de andere keer een uur. Ik vind hem erg fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 8:28

Wij hebben er eentje van Beko, maar gebruiken hem alleen voor handdoeken. Dus we hebben niet zo'n dure uitgezocht toen we deze kochten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Lindsya wo 26 okt 2011 - 8:37

Wij hebben een condensdroger van Bosch, wij hebben ongeveer een halfjaar geleden gekocht voor 525 euro. Ik heb verschillende programma's erop en het ene programma duurt langer dan de andere.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Moonlight wo 26 okt 2011 - 8:41

Mijn vader heeft er 1 van Siemens (siwatherm ofzoiets) doet het prima, 2ehands gekocht voor 95 euro geloof ik. Was doet er (als ie helemaal nokvol zit) 1,5 uur over, en anders doet ie er 45 min tot een uur over als ie niet helemaal vol zit. Hij past het automatisch aan. Als ik er 1 in mijn eigen huis neem is het er zeker zo 1 smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Pandora wo 26 okt 2011 - 20:42

Wij hebben één van AEG, met de afvoer naar buiten. Dus geen condensdroger. Als je de mogelijkheid hebt om een afvoer naar buiten te brengen zou ik daar voor kiezen i.p.v. een condensdroger.
Wij hebben deze droger nu zo'n 2 jaar denk ik, bevalt goed. We hadden hiervoor een hele oude van Miele. Hoe lang het duurt voordat de was droog is, is heel erg afhankelijk van wat je er in stopt. Die van ons heeft een sensor en "voelt" wanneer de was goed droog is.

Wij hebben de onze bij de plaatselijke electronica zaak in het dorp gekocht (die midden in het centrum). Zij zijn hem bij ons komen brengen en installeren en hebben tevens de oude meegenomen.
Hij was destijds in de aanbieding en kostte volgens mij zo rond de EUR 300,-- of EUR 400,--
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 21:06

Pandora schreef:Wij hebben één van AEG, met de afvoer naar buiten. Dus geen condensdroger. Als je de mogelijkheid hebt om een afvoer naar buiten te brengen zou ik daar voor kiezen i.p.v. een condensdroger.
Wij hebben deze droger nu zo'n 2 jaar denk ik, bevalt goed. We hadden hiervoor een hele oude van Miele. Hoe lang het duurt voordat de was droog is, is heel erg afhankelijk van wat je er in stopt. Die van ons heeft een sensor en "voelt" wanneer de was goed droog is.

Wij hebben de onze bij de plaatselijke electronica zaak in het dorp gekocht (die midden in het centrum). Zij zijn hem bij ons komen brengen en installeren en hebben tevens de oude meegenomen.
Hij was destijds in de aanbieding en kostte volgens mij zo rond de EUR 300,-- of EUR 400,--
Zou ik ook doen als je die mogelijkheid hebt. Hebben wij ook.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Moonlight wo 26 okt 2011 - 21:09

Waarom geen condensdroger dan? Je kunt ook een bakje kopen voor je afvoer als je perse afvoer wil.

Ik zweer bij een condensdroger. Ideaal! Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Benthe wo 26 okt 2011 - 21:28

Wij hebben een droger van Whirlpool. Echt een rot ding, grote miskoop. Dus die zou ik niet aanraden...
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Dolphinne wo 26 okt 2011 - 22:30

Ik heb er eentje van Bosch (ik dacht 7 kilo, maar kan ook 6 zijn), dus een vrij grote.
Hij was dacht ik rond de 400 euro nieuw (5 jaar geleden).

Met een volle trommel is de was na 1,5 uur ongeveer droog, maar vaak heb ik hem maar halfvol en dan is hij binnen een half uur/ uur klaar.
Ik gooi de wasmachine gewoon vol op kleur (donker, wit of gekleurd) en dan zoek ik bij het eruit halen uit wat er in de droger kan en wat ik op moet hangen.

Edit: bij die van mij moet ik de slang uit het raam hangen, een afvoerdroger dus!


Laatst aangepast door Dolphinne op do 27 okt 2011 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Jerry wo 26 okt 2011 - 22:42

https://yescafe.actieforum.com/t14662-welke-condensdroger-heb-jij?highlight=condensdroger

die heb ik dus :P (en misschien interessant topic voor de rest)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Sarah1985 do 27 okt 2011 - 0:28

Pandora schreef:Wij hebben één van AEG, met de afvoer naar buiten. Dus geen condensdroger. Als je de mogelijkheid hebt om een afvoer naar buiten te brengen zou ik daar voor kiezen i.p.v. een condensdroger.
Wij hebben deze droger nu zo'n 2 jaar denk ik, bevalt goed. We hadden hiervoor een hele oude van Miele. Hoe lang het duurt voordat de was droog is, is heel erg afhankelijk van wat je er in stopt. Die van ons heeft een sensor en "voelt" wanneer de was goed droog is.

Wij hebben de onze bij de plaatselijke electronica zaak in het dorp gekocht (die midden in het centrum). Zij zijn hem bij ons komen brengen en installeren en hebben tevens de oude meegenomen.
Hij was destijds in de aanbieding en kostte volgens mij zo rond de EUR 300,-- of EUR 400,--

Zit er in s een electronica zaak of bedoel je in mijn dorp. Ik weet niet hoe lang z'n afvoer is.Bij ons moet de droger tegen de muur en dan de hele bijkeuken door voor de afvoer. Of kan dat ook op een putje? Wij willen niet een hele dure max 500. En wil hem alleen voor handdoeken en ondergoed gebruiken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Moonlight do 27 okt 2011 - 0:29

Sarah1985 schreef:
Pandora schreef:Wij hebben één van AEG, met de afvoer naar buiten. Dus geen condensdroger. Als je de mogelijkheid hebt om een afvoer naar buiten te brengen zou ik daar voor kiezen i.p.v. een condensdroger.
Wij hebben deze droger nu zo'n 2 jaar denk ik, bevalt goed. We hadden hiervoor een hele oude van Miele. Hoe lang het duurt voordat de was droog is, is heel erg afhankelijk van wat je er in stopt. Die van ons heeft een sensor en "voelt" wanneer de was goed droog is.

Wij hebben de onze bij de plaatselijke electronica zaak in het dorp gekocht (die midden in het centrum). Zij zijn hem bij ons komen brengen en installeren en hebben tevens de oude meegenomen.
Hij was destijds in de aanbieding en kostte volgens mij zo rond de EUR 300,-- of EUR 400,--

Zit er in s een electronica zaak of bedoel je in mijn dorp. Ik weet niet hoe lang z'n afvoer is.Bij ons moet de droger tegen de muur en dan de hele bijkeuken door voor de afvoer. Of kan dat ook op een putje? Wij willen niet een hele dure max 500. En wil hem alleen voor handdoeken en ondergoed gebruiken

Of een condensdroger nemen en anders als je dat niet wilt kun je bij karwei enzo een soort bakje kopen en daar doe je die slang in zodat het water daar in loopt, hoef je hem ook niet uit een raam perse te hangen. Beetje zelfde idee als een condensdroger smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 1:10

Wij hebben er op het werk 1 van Zanussi en die wordt bij ons gemiddeld 2x per dag gebruikt, en vaak vol ook, ik werk op een kinderdagverblijf.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/ZTE-285,10259,14931,146417.html

We hebben hem nu denk ik 1,5 jaar en hij werkt echt als een tierelier en is niet zo duur, € 350,-

Thuis hebben wij een condensdroger van Miele, die zijn vrij duur in aanschaf, maar werken wel heel goed.

Ohja, en ik ben benieuwd, pas had je ook een topic geopend over een nieuwe stofzuiger, welke is het geworden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Sarah1985 do 27 okt 2011 - 1:59

dankje parels.

Ik heb toen een philips stofzuiger gekocht, een heel fijn ding. Enig nadeel is dat de borstel zo hoog is en pas niet meer onder mijn kastjes door. Verder een fijne stofzuiger
droger 9000000011034665
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Schaapke do 27 okt 2011 - 2:38

Wij hebben een condensdroger van Whirlpool. Super ding! We hebben 'm nu drie jaar en nog nooit wat aan gehad. Bij aanschaf kostte 'ie €300-, dacht ik.

Waarom geen condensdroger kopen trouwens??

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

droger Empty Re: droger

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum