Rompers in de droger?
+28
Highway
Sterrin_
Dolphinne
lente
Jezzie
SarahKey
Slakje
M-G
Jade
Monnie
Pien
Charles
iloverose
Aimee
Parel
Sun88
Floor
Susan
Novalee
Robin_
Caroow
CCC
Linda
piertje
Sanne
Ella
Printje
_Lana_
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Rompers in de droger?
Even een huishoudelijk vraagje.
Doen jullie rompers in de droger? Ik op het moment niet, ik ben bang dat ze krimpen, minder mooi worden ( pluizig enzo ) en dat de gekleurde vaal worden.
Maar is dit wel zo?
Daar ben ik even benieuwd naar.
En hoe komen ze uit de droger? Gekreukt? Of juist niet?
Op dit moment hang ik dus de rompers op en strijk ik ze daarna.
Maar het zou natuurlijk geweldig zijn als ze kreukvrij, netjes uit de droger zouden komen .
Doen jullie rompers in de droger? Ik op het moment niet, ik ben bang dat ze krimpen, minder mooi worden ( pluizig enzo ) en dat de gekleurde vaal worden.
Maar is dit wel zo?
Daar ben ik even benieuwd naar.
En hoe komen ze uit de droger? Gekreukt? Of juist niet?
Op dit moment hang ik dus de rompers op en strijk ik ze daarna.
Maar het zou natuurlijk geweldig zijn als ze kreukvrij, netjes uit de droger zouden komen .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Rompers in de droger?
Ja hoor, ik gooi ze altijd in de droger, gaat prima. Maar ik mik heel veel in de droger hahaha. Nu in de zomer hang ik alles buiten, in de winter knikker ik vrijwel alles de droger in.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gooi ook bijna alles in de droger. Ze worden er tot nu toe niet minder mooi van. En als dat wel is vind ik dat ook geen drama. Ik koop geen dure rompers.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik doe ze wel in de droger, behalve de witte. De witte was ik met witte kleding en dat is nooit zoveel, dus dat hang ik op.
De gekleurde belanden gewoon bij de bonte was met handdoeken etc., wat gewoon in de droger gaat. Ze zien er nog prima uit.
Ik strijk rompers trouwens nooit. Ze zitten onder kleding hè, Lana
De gekleurde belanden gewoon bij de bonte was met handdoeken etc., wat gewoon in de droger gaat. Ze zien er nog prima uit.
Ik strijk rompers trouwens nooit. Ze zitten onder kleding hè, Lana
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik doe ze ook niet in de droger.
Ben veel te bang dat ze krimpen idd. En dat ze dan dus niet meer passen.
Maar voor mij is het rompertijdperk bijna afgelopen, dochter zit nu in 86/92, soms ook 98/104.
Ben veel te bang dat ze krimpen idd. En dat ze dan dus niet meer passen.
Maar voor mij is het rompertijdperk bijna afgelopen, dochter zit nu in 86/92, soms ook 98/104.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Rompers strijken? Really?
Ja hoor, ik gooi rompers altijd in de droger. Ik heb die stretch van de Hema. In het labeltje staat ook dat je het op 60 graden kan wassen en dat het in de droger mag.
Ja hoor, ik gooi rompers altijd in de droger. Ik heb die stretch van de Hema. In het labeltje staat ook dat je het op 60 graden kan wassen en dat het in de droger mag.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Strijken? Wat is dat?
Hier gaan ze regelmatig in de droger, koop dan ook geen dure rompers. Maar zit toch onder haar kleding, dus maakt me ook niet zoveel uit.
Mijn vriend heeft trouwens hele theorieën over de was en kreukvrij houden/ maken whatever...
Hier gaan ze regelmatig in de droger, koop dan ook geen dure rompers. Maar zit toch onder haar kleding, dus maakt me ook niet zoveel uit.
Mijn vriend heeft trouwens hele theorieën over de was en kreukvrij houden/ maken whatever...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik doe ze soms in de droger, hangt er van af hoe vol het wasrek is. Ik strijk ze altijd, droger of niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Haha ja Sanne, ik weet het, maar voor mijn gevoel is het gewoon netter.
Wij hebben trouwens juist veel witte was. Ze hebben heel vaak witte rompers aan. En de gekleurde blijven dus ook mooi?
Printje, mik jij ook alle kleding in de droger? Hier gaat echt geen kledingstuk in de droger, alleen handdoeken en ondergoed.
Wij hebben trouwens juist veel witte was. Ze hebben heel vaak witte rompers aan. En de gekleurde blijven dus ook mooi?
Printje, mik jij ook alle kleding in de droger? Hier gaat echt geen kledingstuk in de droger, alleen handdoeken en ondergoed.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat is de meerwaarde van een gestreken romper ?
Robin_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13
Het ligt netter in de kast.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik doe het wel. Eerder deed ik het niet, om dezelfde redenen als jij. Maar ik was ze altijd samen met spul dat wel in de droger gaat en ik ben van nature lui aangelegd waardoor ik het op een gegeven moment teveel moeite vond om ze er tussenuit te vissen en op te hangen. Hetzelfde geldt inmiddels voor haar pyjama's.
De stretchrompers van de Hema blijven in elk geval mooi, ik heb ook gewoon katoenen rompers van de C&A en die zijn volgens mij wel ietsjes gekrompen.
De stretchrompers van de Hema blijven in elk geval mooi, ik heb ook gewoon katoenen rompers van de C&A en die zijn volgens mij wel ietsjes gekrompen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Oh dat haalt het hier vaak niet. Ik pluk het óf van het wasrek óf uit de mand die naast de droger staat.Caroow schreef:Het ligt netter in de kast.
Linda- Ratel
Ik streek de rompers ook en nu strijk ik hun hemdjes. Ik vind het er gewoon netter uitzien. Voorheen streek ik ook alle handdoeken en dekbedhoezen, maar daar ben ik wel mee gestopt, ze passen net niet op de strijkplank en het is echt een rotklus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Waar haal je überhaupt de tijd (laat staan energie) vandaan om rompers te strijken met een tweeling?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Ik doe helemaal niks in de droger van onze zoon behalve zijn dekbedhoezen.
Rompers strijk ik ook inderdaad, net als al zijn andere kleding.
Rompers strijk ik ook inderdaad, net als al zijn andere kleding.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ja hoor naast handdoeken etc ook regelmatig onderbroeken, sokken, spijkerbroeken. Gaat allemaal prima.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb streepjes op de strijkplank staan op welke grote ik alle soorten kleding opgevouwen wil hebben. Het ligt toch op de plank dus, dus dan is het een hele kleine moeite om het even te strijken.
De dekbedhoezen strijk ik ook, dan nemen ze minder plek in in de kast. Ik leg zoon op ons bed met een speeltje en ga lekker met hem kletsen terwijl ik strijk. Is echt even 'tijd voor mezelf'.
De dekbedhoezen strijk ik ook, dan nemen ze minder plek in in de kast. Ik leg zoon op ons bed met een speeltje en ga lekker met hem kletsen terwijl ik strijk. Is echt even 'tijd voor mezelf'.
Caroow- Lady Post-a-lot
hahaha Caroow serieus??? En al hij dan een grotere maat krijgt? Komen er dan streepjes bij
Waar halen jullie serieus de tijd ( en zin) vandaan om dat soort dingen te gaan strijken?
Waar halen jullie serieus de tijd ( en zin) vandaan om dat soort dingen te gaan strijken?
Printje- Lady Post-a-lot
Hier pluk ik meestal ook weer rompers uit de wasmand. De commode redden ze vaak niet eens.
Ik zou ook werkelijk niet weten wanneer ik alles zou moeten strijken. Ik red het niet eens om mijn eigen kleding te strijken, dus sommige dingen doe ik maar even niet aan, omdat ik gewoon geen tijd heb om te strijken.
Ik zou ook werkelijk niet weten wanneer ik alles zou moeten strijken. Ik red het niet eens om mijn eigen kleding te strijken, dus sommige dingen doe ik maar even niet aan, omdat ik gewoon geen tijd heb om te strijken.
Sanne- Ratel
Als hij een grote maat krijgt dan vouw ik wat kleiner of ik maak nieuwe streepjes. En de tijd? Ik heb gister alle kleding van mijn vriend en van mezelf in anderhalf uur gestreken. 1 of 2 wasjes heb ik echt zo klaar. Alleen de dekbedhoes is even een klusje, maar echt geen uren hoor.
En de zin is niet lastig, ik doe het graag.
En de zin is niet lastig, ik doe het graag.
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, ik snap het ook niet hoor.
Ik vind het sowieso maar een gedoe. Kleding dragen, wassen, ophangen, strijken, opvouwen, in de kast leggen en weer dragen. Kost me echt teveel moeite.
Ik vind het sowieso maar een gedoe. Kleding dragen, wassen, ophangen, strijken, opvouwen, in de kast leggen en weer dragen. Kost me echt teveel moeite.
Linda- Ratel
Ik vind strijken ook niet vervelend, maar het is echt tijdgebrek. Tja, ik zou het nu kunnen doen, maar ik ben ondertussen ook bezig met mijn werk nog, dus zelfs nu heb ik niet echt tijd voor mezelf (of strijktijd). Wil je niet een keer langskomen, Caroow?
Sanne- Ratel
Ik strijk niks voor m'n dochter. En ik vouw ook niks op (behalve de rompers). Alles hangt op kleerhangers in de kast. Ideaal.
Robin_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13
Ik heb alleen de stretch rompers van de hema, die doe ik gewoon in de droger, als er poep inzit dan was ik ze ook op 60 graden, kunnen ze goed hebben. Ik strijk ook alles van mn zoontje, vind ik netter in de kast. Ook de hydrofiel luiers, dat is wel echt een werk, stapelde zich ook soms weken op voordat ik er tijd voor heb.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» mei tai in droger
» wel of geen droger 'nodig'
» droger
» Hebben jullie een droger?
» Wasmachine en droger in een
» wel of geen droger 'nodig'