Hebben jullie een droger?
+25
Niene
Bruintje Beer
M@niek
Viva
Mida4you
Flip Fluitketel
Kat1980
Lindsya
SarahKey
Fearie
Happydobby
Mamsie
Star007
teletascha
kwak
Highway
Floor
Liadan
Annie24
Printje
Parisienne
Wennes
PiP
Flower_L
Annemie
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hebben jullie een droger?
En zo niet, hoe red je het met de was?
Onze droger heeft het vanavond begeven en ik heb eigenlijk even geen geld voor een nieuwe.
Nu dus de was maar opgehangen maar ik weet niet hoe ik het de komende tijd ga redden.
We hebben allemaal iedere dag schone kleren en schoon slaapgoed aan.
Bergen wasgoed dus.......
Een ramp is het natuurlijk niet. Het is beter voor de energierekening en het milieu.
Maar ben toch wel benieuwd hoe jullie het doen.
Onze droger heeft het vanavond begeven en ik heb eigenlijk even geen geld voor een nieuwe.
Nu dus de was maar opgehangen maar ik weet niet hoe ik het de komende tijd ga redden.
We hebben allemaal iedere dag schone kleren en schoon slaapgoed aan.
Bergen wasgoed dus.......
Een ramp is het natuurlijk niet. Het is beter voor de energierekening en het milieu.
Maar ben toch wel benieuwd hoe jullie het doen.
Gast- Gast
Re: Hebben jullie een droger?
wij hebben geen droger, maar ik was ook maar 1 keer in de week en heb ook niet elke dag schone kleding aan, mijn zoontje ook niet. En dan hangen we de was gewoon op aan een rek en in de winter is het na 2 dagen wel droog , in de zomer de volgende dag al wel.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Geen droger en gaat prima. Ik was sinds kort alleen in het weekend en dat betekent dat er op zolder elk weekend twee wasrekjes plus uitklaprek staan vol met was. Railing trap hangt ook vol en paar dingen aan hangers. Was vijf machines weg, mis droger niet.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben een droger, maar die probeer ik zo min mogelijkte gebruiken en dat lukt goed.
Beddengoed bijvoorbeeld was ik in delen: eerst de moltons en de volgende dag de dekbedhoezen. Ik heb er een wasrek met meerdere verdiepingen bijgekocht, dan kun je in de hoogte drogen, da's weer efficient omgaan met de ruimte (want zoveel ruimte hebben we niet). Ik heb in principe elke dag een bonte was en een witte was (heel soms maar één was) en dat lukt goed zo zonder drogen.
Beddengoed bijvoorbeeld was ik in delen: eerst de moltons en de volgende dag de dekbedhoezen. Ik heb er een wasrek met meerdere verdiepingen bijgekocht, dan kun je in de hoogte drogen, da's weer efficient omgaan met de ruimte (want zoveel ruimte hebben we niet). Ik heb in principe elke dag een bonte was en een witte was (heel soms maar één was) en dat lukt goed zo zonder drogen.
Gast- Gast
Als ik geen geld ervoor had en wel de ruimte voor een droogruimte had ik wel zonder gekund, maar ik heb er echt de ruimte niet voor....
Vind elke dag schone kleding en slaapgoed ook wel veel, maar dat is natuurlijk maar net waar je je fijn bij voelt.
Vind elke dag schone kleding en slaapgoed ook wel veel, maar dat is natuurlijk maar net waar je je fijn bij voelt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben een droger, maar gebruiken deze alleen voor de handdoeken omdat we deze anders zo hard vinden.
Wij hebben meestal 1 was per dag, dus iedere dag even een wasje van de waslijn wisselen.
Misschien een tip: wij hebben onze droger gekocht voor 100 euro bij de kringloper en hier zat gewoon 1 jaar garantie op. Er komt dan een monteur aan je huis als er iets is.
Wij hebben meestal 1 was per dag, dus iedere dag even een wasje van de waslijn wisselen.
Misschien een tip: wij hebben onze droger gekocht voor 100 euro bij de kringloper en hier zat gewoon 1 jaar garantie op. Er komt dan een monteur aan je huis als er iets is.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een droger en ik zou niet zonder kunnen! Moet wel zeggen dat wij geen plek hebben om fatsoenlijk een droogrek neer te zetten. Deze heb ik wel, want niet alle kleding kan in de droger. Het droogrek zet ik dat 's avonds in de woonkamer, hang ik vol met natte was en laat het daar 's nachts staan. 's Ochtends vouw ik het op zodra alles droog is. Daarna moet direct het droogrek weer weg, anders gaat N. erop klimmen!
Als we een kamer of andere plek hadden om kleding te kunnen laten hangen dan had ik mijn droger ook veel minder gebruikt. Maar ons huis is daar veel te klein voor. De enige mogelijkheid is dus de woonkamer, maar ik ga niet met elke dag een droogrek in mijn woonkamer zitten. Eens per week/twee weken draai ik een was met 'ophang-kleding', de rest gaat in de droger.
Als we een kamer of andere plek hadden om kleding te kunnen laten hangen dan had ik mijn droger ook veel minder gebruikt. Maar ons huis is daar veel te klein voor. De enige mogelijkheid is dus de woonkamer, maar ik ga niet met elke dag een droogrek in mijn woonkamer zitten. Eens per week/twee weken draai ik een was met 'ophang-kleding', de rest gaat in de droger.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kan ook niet zonder droger, gooi er vrijwel alles in.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik gooi alleen m'n handdoeken in de droger en in de winter m'n beddengoed (in de zomer droog ik het buiten)
De rest droog ik ook een droogrek. De kleertjes van S. blijven ook allemaal erg mooi en zien er niet vaal uit
De rest droog ik ook een droogrek. De kleertjes van S. blijven ook allemaal erg mooi en zien er niet vaal uit
Gast- Gast
Als ik heb gewassen en het ophang op mijn wasrek laat ik 's nachts de verwarming aan. Dan is het de volgende dag droog.
Niet echt millieubesparend maar anders stinkt mijn hele huis de dag erna naar natte was en is het klam.. brr
Niet echt millieubesparend maar anders stinkt mijn hele huis de dag erna naar natte was en is het klam.. brr
Gast- Gast
Geen droger hier en ik red het tot nu toe prima. Was vrijwel elke dag, maar heb wel een klein kamertje ter beschikking om de was op te hangen. De verwarming staat daar altijd een beetje aan dus de was is ook zo droog.
Gast- Gast
Ik heb de afgelopen tijd met de vorst mijn droger wat vaker gebruikt. Onze zolder is niet geisoleerd dus het hing daar bijna bevroren aan de lijn.
Nu dit niet meer het geval is, ga ik het ook weer ophangen. Dan zullen alleen nog maar de handdoeken in de droger gaan, ik houd niet van schuurpapier.
Nu dit niet meer het geval is, ga ik het ook weer ophangen. Dan zullen alleen nog maar de handdoeken in de droger gaan, ik houd niet van schuurpapier.
Gast- Gast
Hier wel een droger, maar ik gebruik hem alleen voor de handdoeken en het beddengoed.
We hebben wel allemaal elke dag andere kleding aan, maar niet alles gaat aan het einde van de dag direct de wasmand in. Als er geen vlekken opzitten dragen we het een andere dag nog een keer. Behalve ondergoed en sokken
We hebben wel allemaal elke dag andere kleding aan, maar niet alles gaat aan het einde van de dag direct de wasmand in. Als er geen vlekken opzitten dragen we het een andere dag nog een keer. Behalve ondergoed en sokken
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben geen droger. Ik heb elke dag een was en regelmatig ook meer dan 1. De was kan hier op zolder hangen (er passen ongeveer 2 wassen tegelijk). Het droogt hier snel en is de volgende dag vrijwel altijd droog en dan kan er dus een nieuwe was hangen. En bij mooi weer hangen we alles buiten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben een droger maar die staat nooit aan. Heel soms als de hoezen voor het bed niet snel genoeg droog worden dan doen we ze in de droger.
Babyspullen gaan sowieso niet in de droger. Toen ik zwanger was zijn we begonnen met meer was ophangen (mijn man ging toen meer wassen omdat het voor mij nogal zwaar was om te doen) en nu hangt dus eigenlijk altijd alles op het rek, we hangen het nooit buiten dan moeten we namelijk 2 verdiepingen naar beneden met de natte was om naar buiten te gaan en dat vind ik echt te veel werk.
Babyspullen gaan sowieso niet in de droger. Toen ik zwanger was zijn we begonnen met meer was ophangen (mijn man ging toen meer wassen omdat het voor mij nogal zwaar was om te doen) en nu hangt dus eigenlijk altijd alles op het rek, we hangen het nooit buiten dan moeten we namelijk 2 verdiepingen naar beneden met de natte was om naar buiten te gaan en dat vind ik echt te veel werk.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een droger aangeschaft vlak voor de geboorte van de tweede. Toen zij een baby was gebruikte ik m vrij veel. Nu hooguit 1x per week en soms in noodgevallen, twee weken geleden bijv toen ons zoontje ons bed (al het beddengoed dus) had ondergespuugd, ja dan zet ik m wel een keer extra aan. Verder was ik om de dag, vaak 2-3 wassen dan. Dat hang ik op en het droogt twee dagen. In de zomer was ik vaak elke dag 1 was en hang dat buiten.
Gast- Gast
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
wij hebben een droger, daar gooi ik alles in wat geen kleding is in.
ik heb ook geen plek om dat allemaal op te hangen, ik weet alleen niet of er een nieuwe komt als deze het begeeft en dat kan maar zo gebeuren omdat hij al een jaar of 15 is.
ik heb ook geen plek om dat allemaal op te hangen, ik weet alleen niet of er een nieuwe komt als deze het begeeft en dat kan maar zo gebeuren omdat hij al een jaar of 15 is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben een droger, maar daar gooi ik alleen handdoeken in. De rest gaat buiten bij mooi weer, en anders over een rekje binnen (in de garage, maar ook in de woonkamer).
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ja we hebben een droger en deze staat iedere dag zeker 1 keer aan. Wij doen er de handdoeken, ondergoed, sokken, hydrofieldoeken,rompers en keukendoeken in. Oja en soms spijkerbroeken , als ik er 1 aan wil die nog niet droog is haha. Balen zeg dat je ff zonder moet.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wij hebben ook geen droger maar elke x denk ik er toch aan om er 1 te kopen. Ik heb nu 3 lang lijnen op zolder en een wasrek. We redden het wel maar we dragen hier niet elke dag een schone broek.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Wij hebben sinds de tweeling er is een droger. Met 2 kinderen en om de dag wassen konden we het net redden, al was het in de winter wel lastig om alles droog te krijgen, had dan altijd alles volhangen.
Nu dus een droger, wat ook wel hard nodig was. Gebruik 'm voor de handdoeken en washandjes, pyjama's, beddegoed enz. Kleding gaat er nooit in. Maar tegewoordig heb ik alleen al aan kleding 3 lijnen vol, dus die droger, ik kan er niet meer zonder!
Nu dus een droger, wat ook wel hard nodig was. Gebruik 'm voor de handdoeken en washandjes, pyjama's, beddegoed enz. Kleding gaat er nooit in. Maar tegewoordig heb ik alleen al aan kleding 3 lijnen vol, dus die droger, ik kan er niet meer zonder!
Gast- Gast
Ik doe alleen sokken, ondergoed, spuugdoekjes enzo erin maar ben wel blij met de droger. Maar als hij jet begeeft is het geen ramp.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb geen droger en mis hem ook niet echt. Ik was altijd in het weekend, af en toe doordeweeks. En red het op die manier prima. Wij dragen dan ook niet iedere dag schone kleren en slaapgoed gebruiken we niet eens. Ik hang alles op zolder op 2 wasrekken, begin zaterdag en dan hangt alles vol, dan doe ik de rest zondag als een deel weer droog is.
Heb ook 2 witte wassen (een voor ons en een voor D - ander wasmiddel), 2 donkere wassen en een gekleurde was.
Heb ook 2 witte wassen (een voor ons en een voor D - ander wasmiddel), 2 donkere wassen en een gekleurde was.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij hebben wel een droger, maar gebruiken deze alleen in de herfst/winter als het beddengoed verschoond word. Ik heb wel ruimte voor een groot wasrek maar niet voor een waslijn voor onze beddengoed.
De rest hang ik op, als het mooi en droog weer is buiten.
Voorheen hadden we 2-3 wasjes per week en wasten we 1 keer in de week op zaterdag. Maandag kon ik het er dan weer afhalen dan was het droog.
Nu wassen we meer, komt ook omdat ik niet zoveel kleertjes maat 50 heb en dus wel vaker moet wassen. Maar hang nog alles op. Sowieso gaan er geen kleertjes en spullen van de kleine man in de droger.
De rest hang ik op, als het mooi en droog weer is buiten.
Voorheen hadden we 2-3 wasjes per week en wasten we 1 keer in de week op zaterdag. Maandag kon ik het er dan weer afhalen dan was het droog.
Nu wassen we meer, komt ook omdat ik niet zoveel kleertjes maat 50 heb en dus wel vaker moet wassen. Maar hang nog alles op. Sowieso gaan er geen kleertjes en spullen van de kleine man in de droger.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dit ook?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: