Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wel of geen droger 'nodig'

+25
Flemy
Happydobby
kletskousje
VeryCherry
Flip Fluitketel
xxjojootjexx
Annemie
ekjir@M
Makamba
Mamsie
Coccinelle
maiadebij
Mida4you
Lindsya
PapillonRose
Darius
Teddyaapje
Susan
mauwmauw
SparklingEyes
duckie
Meeko
JD
Liadan
blondje1313
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty wel of geen droger 'nodig'

Bericht  blondje1313 ma 28 feb 2011 - 3:48

Wij hebben momenteel geen droger in huis, we hebben ruimte om binnen 2 grote wassen op te hangen, op dit moment zijn we nog met zijn tweeën.
Zijn er hier mensen met kinderen die geen droger hebben of is het eigenlijk wel heel handig voor de babywas (en gewoon de grotere hoeveelheid was).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Liadan ma 28 feb 2011 - 3:49

Wij hebben geen droger en zijn ook niet van plan er een aan te schaffen. Bij ons op zolder kunnen ook 2 wassen hangen en als het mooi weer is dan hangen we het buiten op. Een droger zou af en toe best handig zijn maar ik mis het niet want het gaat zo ook prima.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:50

Als je voldoende ruimte hebt om te op te hangen lijkt het me niet nodig nee.

Wij hadden tot voor kort ook geen droger, met 2 kinderen was dat prima te doen, heb een washok waar ik alles op kon hangen, en in de zomer hangt het buiten.

Alleen hebben we er nu met de tweeling op komst wel 1 gekocht, zeker in de winter redden we het niet meer om alles droog te krijgen. Nu vind ik het wel erg fijn om er 1 te hebben, maar met 2 kinderen konden we nog prima zonder. Met 4 wordt dat toch anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:50

Wij hebben wel een droger, maar ik gebruik 'm eigenlijk nooit. Sinds de kraamweek heb ik 'm niet weer gebruikt. Toen was hij wel heel handig, je hebt dan wel een enorme berg was, maar als je er geen hebt, is het ook wel te doen denk ik. Wij kunnen 1 ruime was ophangen en ik heb nooit ruimtegebrek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 3:56

in principe vind ik een droger een soort van "luxe-artikel". natuurlijk kun je heel goed zonder, maar toch is het lekker als je hem hebt...net als met een vaatwasser zeg maar.

ik deed altijd alles in de droger, de laatste tijd hang ik steeds meer op, scheelt weer in de energierekening. alleen de handdoeken, die gaan wel in de droger, anders worden ze zo hard Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Meeko ma 28 feb 2011 - 3:58

Wij hebben sinds de zomer een droger. Maar dat was echt omdat we geen ruimte meer hadden om het op te hangen. Het hing altijd op de kamer waar Senna nu slaapt, en haar oude kamer is nu de babykamer. En verder hebben we geen zolder of kamers over. Ik vond t zonder droger prima te doen. Zeker in de zomer, met een uurtje was t dan al droog als ik t buiten hing. Nu vind ik t wel heerlijk om een droger te hebben hoor, maar daar wen je dan ook aan.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  blondje1313 ma 28 feb 2011 - 4:03

Dan denk ik dat we het de eerste tijd maar zonder doen, kunnen er altijd nog eentje aanschaffen natuurlijk!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:08

Wij hebben er wel 1, maar gebruik die echt al 1,5 jaar niet meer. Schrok me rot toen ze eens bij dubbeltje op zijn kant vertelden wat het verbruikt aan energie. Sindsdien is die niet meer aangeweest. Laughing
Vind het ook veel lekkerder ruiken als het natuurlijk droogt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:14

Hier ook een droger, maar deze wordt ook nauwelijks gebruikt. Ik laat mijn was liever drogen aan de lijn. Dan ruikt ook zo lekker fris en de kleding blijft veel mooier. Met een droger heb je dat niet. Tijdens de kraamweek heeft de kraamverzorgster wel de droogtrommel gebruikt, de eerste dagen was er zoveel was (ze verschonen je bed ook elke dag, tenminste dat was hier zo). Dus dat tikte wel aan bij de berg was. Het was ook wel aan de energierekening te zien die maand.

De enige dingen waar ik de droogtrommel nog wel eens voor wil gebruiken zijn sokken en onderbroeken. Dat vind ik dat zo'n rotkarwei om alles op te hangen. Hup de droger in en daarna opvouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:16

Wij hebben er wel 1, omdat anders de hele week de was in de woonkamer hangt. Zomers hang ik het wel buiten en is de droger niet tot nauwelijks aan. Ik vind het fijn omdat ik anders altijd was in de kamer heb hangen, maar als we een groter huis hebben gebruik ik m denk ik ook maar heel weinig meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  duckie ma 28 feb 2011 - 4:18

wij hebben ook geen droger, alles hangt bij ons op zolder en met mooi weer hangt het buiten.
mis de droger ook niet, zelfs nu met alle babykleertjes enz niet. met een beetje geluk hang ik het smiddags op en de volgende ochtens is alles droog behalve spijkerbroekjes ofzo
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 4:28

Ik heb een droger, maar hij is puur luxe. In de zomer gebruik ik 'm bijna niet, want dan hang ik alles in de tuin aan de molen en dat is dan met een uur droog.

Maar in de winter / koudere maanden gebruik ik 'm voor de handdoeken, sokken en onderbroeken van mijn man en de keukenhanddoeken, theedoeken en sopdoeken / vaatdoeken...

De rest gaat gewoon niet in de droger..

Mijn schoonmoeder snapt dat niet, als mijn zoon daar geweest is en hij heeft wat kleding vies, komt dat dus standaard een maat te klein thuis. Evil or Very Mad *edit* zij stopt dus alles in de droger..


Laatst aangepast door SparklingEyes op ma 28 feb 2011 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:29

Bazyle schreef:Wij hebben er wel 1, omdat anders de hele week de was in de woonkamer hangt. Zomers hang ik het wel buiten en is de droger niet tot nauwelijks aan. Ik vind het fijn omdat ik anders altijd was in de kamer heb hangen, maar als we een groter huis hebben gebruik ik m denk ik ook maar heel weinig meer.

Dit heb ik ook, alleen hangt het bij ons op zolder. Ik vind het nogal 'rommelig' overkomen, dus ik haal het weg zodra het droog is. Wij hebben trouwens zoveel was dat ik het echt niet allemaal kwijt kan op zolder. De droger is dus echt een uitkomst, zeker voor handdoeken, die worden er lekker zacht van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 4:30

Alex167 schreef:
Bazyle schreef:Wij hebben er wel 1, omdat anders de hele week de was in de woonkamer hangt. Zomers hang ik het wel buiten en is de droger niet tot nauwelijks aan. Ik vind het fijn omdat ik anders altijd was in de kamer heb hangen, maar als we een groter huis hebben gebruik ik m denk ik ook maar heel weinig meer.

Dit heb ik ook, alleen hangt het bij ons op zolder. Ik vind het nogal 'rommelig' overkomen, dus ik haal het weg zodra het droog is. Wij hebben trouwens zoveel was dat ik het echt niet allemaal kwijt kan op zolder. De droger is dus echt een uitkomst, zeker voor handdoeken, die worden er lekker zacht van.

Dat is zo. Als ik in de zomer de handdoeken buiten droog, wrijf ik ze voor ik ze opbouw stevig op, dan worden ze ook weer zacht!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  mauwmauw ma 28 feb 2011 - 4:35

wij hebben er wel 1.en gebruik hem ook eigenlijk voor alles,behalve dingen wat er echt niet in kan,dat hang ik op.zomers is natuurlijk een ander verhaal dan hang ik het buiten op.heerlijk fris vind ik t dan.ik gooi overigens ook de baby kleding erin.hm en c&a kunnen in de droger,h&m gaat er altijd in.c&a wil ik nog wel eens ophangen omdat ik dat klein vind vallen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Susan ma 28 feb 2011 - 4:41

Wij hebben wel al meerdere keren op het punt gestaan een droger aan te schaffen, maar nog steeds niet gedaan. Op dit moment zijn we steeds goed bij met wassen en is het eigenlijk nog niet heel erg nodig. Wij hangen de was in het hoekje op de overloop en boven het trapgat en in de zomer in de tuin.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Teddyaapje ma 28 feb 2011 - 4:48

Wij hebben geen droger en ik heb er ook geen nodig. Ik vind het fijne aan de was ophangen dat ik niks hoef te strijken. Ik hang het allemaal zo op dat het kreukloos droogt. De waslijn bespaard me dus een hoop werk!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Darius ma 28 feb 2011 - 4:52

Wij hebben wel een droger en ik gebruik em alleen eens in de zoveel tijd als ik geen zin heb om de sokken netjes op te hangen en daarna weer op te ruimen.

Als je een kind krijgt heb je ook niet echt een droger nodig, wel zal ik dan ervoor zorgen dat je van bijv. het beddengoed minstens drie stuks hebt: 3 pyama's, 3 slaapzakken, 3 lakentjes e.d. Je hebt dan altijd 1 setje in gebruik, 1 setje in de was en 1 setje in de kast. Als je baby/kind ziek is en veel moet overgeven en diarree heeft, dan kunnen ze zo het hele bed onderspugen. En als je dan net de andere pyama in de was hebt, dan heb je die zonder droger niet meteen droog.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  PapillonRose ma 28 feb 2011 - 4:55

Teddyaapje schreef:Wij hebben geen droger en ik heb er ook geen nodig. Ik vind het fijne aan de was ophangen dat ik niks hoef te strijken. Ik hang het allemaal zo op dat het kreukloos droogt. De waslijn bespaard me dus een hoop werk!

+1, ik heb nauwelijks strijk meer Very Happy Heb voor de bevalling nog getwijfeld of een droger handig was, en besloot het even af te wachten. Ik hou de was goed bij en heb plek om wat op te hangen, ik mis er dus niks aan en heb er ook geen meer gekocht. Zou het ook niet snel doen, kleding blijft mooier zonder droger, het ruikt lekkerder als het buiten de droger droogt en het scheelt me een hoop strijk. En het zal ook een hoop energie schelen!
Handdoeken vind ik trouwens niet zo erg om te drogen te hangen, sommige mensen vinden ze dan te hard worden. Kan ik me wat bij indenken, maar vind het nog reuze meevallen en hou er wel van als ze een klein beetje ruw zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Lindsya ma 28 feb 2011 - 4:55

Wij hebben wel een droger, maar de kleren gaan er niet in. Vooral de handdoeken en het beddengoed gaan erin. Mijn zoontje spuugde veel als baby dus zijn beddengoed en de hydrofiele luiers gingen erg snel door heen en toen was de droger echt handig.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Mida4you ma 28 feb 2011 - 5:02

Onze kleine meid is in de zomer geboren. Nu hadden we toen mazzel dat we alles buiten konden ophangen op het balkon maar aangezien we in een appartement wonen hebben we erg weinig ruimte voor de was, en aangezien er nu nog meer was is met die kleine. Nu hebben we sinds 4 maanden een droger ( gekregen van mijn ouders ) Zo lief!! Het is echt een uitkomst alleen het vreet wel stroom. Ik gebruik hem ook alleen als er geen ruimte meer is om de was op te hangen. Maar mijn conclusie is dat een droger toch wel erg handig is hoor met z'n kleine spruit in huis
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  maiadebij ma 28 feb 2011 - 5:10

Mirjam4you schreef:Onze kleine meid is in de zomer geboren. Nu hadden we toen mazzel dat we alles buiten konden ophangen op het balkon maar aangezien we in een appartement wonen hebben we erg weinig ruimte voor de was, en aangezien er nu nog meer was is met die kleine. Nu hebben we sinds 4 maanden een droger ( gekregen van mijn ouders ) Zo lief!! Het is echt een uitkomst alleen het vreet wel stroom. Ik gebruik hem ook alleen als er geen ruimte meer is om de was op te hangen. Maar mijn conclusie is dat een droger toch wel erg handig is hoor met z'n kleine spruit in huis

Dat wilde ik net schrijven, wat je niet hebt mis je niet denk ik. Als je ruimte hebt om je was uit te hangen is dat best te doen denk ik. Wiij hebben wel een droger maar in de zomer gebruik ik hem praktisch nooit, dan hangt alles buiten.

Hetzelfde met een vaatwasser, ik heb er nooit behoefte aan gehad er 1 te kopen... maar nu hij in ons nieuwe huis zit vind ik het toch wel heel prettig hoor!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:10

Ik gebruik de droger in de winter 1 keer in de week ongeveer. Dat is dan op de dag dat ik het beddegoed verschoon, ik heb geen plek om dat op te hangen. Ik doe sowieso geen kleding in de droger. Maar wij kunnen hier 2 wassen kwijt en ik was in de winter eens in de 2 dagen en dan draai ik 2 wassen.

In de zomer gebruiken we m weinig, alleen als het te slecht weer is om het buiten te hangen.

Wij hebben de droger aangeschaft toen ik zwanger was van de tweede, en we hebben m in het begin ook meer gebruikt dan nu, toen vond ik het ook echt handig omdat zo'n kleine baby toch een stuk meer was geeft. Maar nu is dat ook wel weer bijgetrokken en ik kan de was prima bijhouden. Als ik ruimte tekort heb hang ik wat dingen op de verwarming in de woonkamer en de keuken. Dat droogt ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:22

Bij mij gaat bijna alles in de droger Embarassed .

Heb alleen ruimte op zolder om het op te hangen, maar daar heb ik geen ramen, dus duurt erg lang voor het droog is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Coccinelle ma 28 feb 2011 - 6:33

Wij hebben wel een droger maar ik gebruik hem alleen voor de handoeken sokken en ondergoed. Kleding hang ik liever op, dan blijft het ook langer mooi.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of geen droger 'nodig' Empty Re: wel of geen droger 'nodig'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum