Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede vrijdagmorgen!

+15
Poisongirl
Lady4
Roze Roos
Chocolate Cookie
Sarah1985
Suus
Mida4you
Oasis
Cheesegirl
_DoI
Cow
Pannetoet
Lejow
Caroow
Lotus
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Goede vrijdagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Goede vrijdagmorgen!

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 22:47

Goedemorgen,

Onze ochtend begon spannend.
Vannacht was er heel veel herrie op de gang, mensen die aan het rondlopen waren, muziek enz. Maar goed het is een hotel dus dar kan je weinig aan doen en het was nog wel redelijk binnen een grens.

Maar vanochtend hoorde we een man heel hard geluid maken, een soort van kreunen maar dan anders. Dus mijn vriend ging kijken. Doet hij de deur open loopt hij tegen een meisje aan op de gang die zei: "Ik kan hier niet tegen ik ga nu flauwvallen". Dus mijn vriend dat meisje bij ons op de bank gelegd (ze was nog niet flauw gevallen) ik haar wat water en suiker gegeven en toen kreeg ze wel weer kleur.
Dus mijn vriend kijken wat er in de kamer naast ons aan de hand was. Liggen daar 6 mensen (op een tweepersoons kamer), half van de wereld. Gewoon flink aan de drugs en er was dus 1 jongen bij die zich heel raar gedroeg, het leek volgens mijn vriend op een epileptische aanval.
Dus mijn vriend wilde een ambulance bellen en het hotel personeel inlichten. Maar dat wilde die vrienden niet want zijn ouders mochten het niet weten. Daar dus niet naar geluisterd en gewoon gebeld. Toen moest ik naar mijn werk en er waren genoeg mensen bij dus ben ik gegaan.

Mijn vriend belde net om even te vertellen dat de ambulance hem niet meegenomen hadden aangezien hij inmiddels aan het overgeven was gegaan en dan komt het eruit, maar dat het wel door de drugs kwam en dat ze van het hotel die mensen nu even lieten slapen en ze daarna een flink probleem hebben!

Dat meisje logeerde gewoon in het hotel, had er verder niks mee te maken maar was ook op het geluid afgekomen en kon er niet tegen om die jongen zo te zien vandaar dat ze dacht flauw te vallen.

Nou en dat alles vanochtend om half 8!!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 22:50

Lady4 schreef:Ik heb slecht geslapen. Was zo bang dat ik een telefoontje van de makelaar zou krijgen met het bericht dat het huis wat ik vanochtend voor een tweede keer zou gaan bezichtigen en waarop ik zou gaan bieden, verkocht zou zijn. En helaas is dit een half uurtje geleden ook gebeurd.. Ik vis wéér achter het net. Ik voel me zo teleurgesteld, dat ik er op dit moment niet echt mee om kan gaan.

Voor mij niet zo'n goedemorgen dus.

Echt balen! En erg demotiverend ook zo. Ik hoop dat er snel een nog veel leuker huisje voor je voorbij komt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 do 3 maa 2011 - 22:56

Dank jullie wel. Ik ben die zoektocht naar een huis zo zat. En de laatste twee keren gaat het dus net aan mijn neus voorbij, wanneer ik een tweede bezichtiging heb gepland en het plan om te bieden.

Ik wil niet over één nacht ijs gaan en na de eerste bezichtiging gelijk al een bod uit brengen. Maar het lijkt erop dat ik niet zoveel keuze heb.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Chocoholic do 3 maa 2011 - 23:48

Goedeeeemorgen! Ik heb niet zo goed geslapen vannacht (echt enorm wazig gedroomd), maar wel veel in bed gelegen, dus vond 't wel eens tijd worden om er uit te gaan. Ik wacht op 't moment op pakketjes van de TNT; mijn drie Carnavalkostuums. Gelijk dan even passen en checken welke 't leukst staat, de andere twee gaan dan weer terug.

En de zon schijnt weer, heerlijk! Very Happy Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: