Goede vrijdagmorgen!
+15
Poisongirl
Lady4
Roze Roos
Chocolate Cookie
Sarah1985
Suus
Mida4you
Oasis
Cheesegirl
_DoI
Cow
Pannetoet
Lejow
Caroow
Lotus
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik tot een uur of vier wel. Daarna was ik wakker en was mijn hoofd vol met allemaal nare dingen.
Ik ga vandaag al vroeg naar mijn moeder, zodat ik bij de sportschool daar lekker naar combat kan. Ik hoop dat ik daar wat spanning kwijt kan. Verder ga ik vandaag proberen rustig aan te doen.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik tot een uur of vier wel. Daarna was ik wakker en was mijn hoofd vol met allemaal nare dingen.
Ik ga vandaag al vroeg naar mijn moeder, zodat ik bij de sportschool daar lekker naar combat kan. Ik hoop dat ik daar wat spanning kwijt kan. Verder ga ik vandaag proberen rustig aan te doen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen,
IK moet werken van kwart voor 7 tot 3, en ben nu net een klein uurtje wakker. Ik voel me eigenlijk helemaal nog niet wakker, had graag nog eventjes geslapen. Maandag kan ik pas weer op een normale tijd op staan, dus daar verheug ik me op
Fijne dag allemaal!
IK moet werken van kwart voor 7 tot 3, en ben nu net een klein uurtje wakker. Ik voel me eigenlijk helemaal nog niet wakker, had graag nog eventjes geslapen. Maandag kan ik pas weer op een normale tijd op staan, dus daar verheug ik me op
Fijne dag allemaal!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Succes met werken!
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Heb heerlijk geslapen. Gister fanatiek aan het sporten geweest, misschien dat dat dit keer bij me geholpen heeft..
7 uur beginnen met werk tot ongeveer half 12.. Dan is het voor mij weekend. Weet nog niet wat ik de rest van de dag ga doen.
Morgen met vrienden van ons naar de HISWA.
Fijne dag allemaal.
Heb heerlijk geslapen. Gister fanatiek aan het sporten geweest, misschien dat dat dit keer bij me geholpen heeft..
7 uur beginnen met werk tot ongeveer half 12.. Dan is het voor mij weekend. Weet nog niet wat ik de rest van de dag ga doen.
Morgen met vrienden van ons naar de HISWA.
Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
Wil je mijn broertje morgen de groeten doen? Die staat daar ergens bij een stand.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Wil je mijn broertje morgen de groeten doen? Die staat daar ergens bij een stand.
Haha, ben ik denk ik morgen alweer vergeten Mijn vriend wil denk ik het eerste naar zijn bedrijf die er een stand heeft..
Gast- Gast
Goede morgen allemaal!
Lotus, sportze en plumke alvast veel plezier op de HISWA!
Ik heb echt een baggernacht gehad... Het begon gisteravond met enorm veel buikpijn. Nadat ik goed naar de wc was geweest was het gelukkig minder en ben ik gaan slapen. Ik kon alleen totaal niet in slaap komen, volgens mij is dat rond 1 uur pas gelukt. Om om 5 uur wakker te worden met de worst buikpijn ever zo ongeveer... Weer naar de wc geweest, daar brak het zweet me uit en dacht ik dat het uit al m'n gaten zou komen .
Ik ben zowat flauw gevallen en op de koude douchevloer gaan liggen om een beetje bij te komen. Wederom naar de wc geweest, nog een keer op de vloer gaan liggen en na een kwartier kon ik weer overeind komen.
Nu voel ik me alsof er niets gebeurd is :S :S :S
Ik ga zo onderweg naar Sparkling Eyes, een dagje bij haar kijken in de klas!
Lotus, sportze en plumke alvast veel plezier op de HISWA!
Ik heb echt een baggernacht gehad... Het begon gisteravond met enorm veel buikpijn. Nadat ik goed naar de wc was geweest was het gelukkig minder en ben ik gaan slapen. Ik kon alleen totaal niet in slaap komen, volgens mij is dat rond 1 uur pas gelukt. Om om 5 uur wakker te worden met de worst buikpijn ever zo ongeveer... Weer naar de wc geweest, daar brak het zweet me uit en dacht ik dat het uit al m'n gaten zou komen .
Ik ben zowat flauw gevallen en op de koude douchevloer gaan liggen om een beetje bij te komen. Wederom naar de wc geweest, nog een keer op de vloer gaan liggen en na een kwartier kon ik weer overeind komen.
Nu voel ik me alsof er niets gebeurd is :S :S :S
Ik ga zo onderweg naar Sparkling Eyes, een dagje bij haar kijken in de klas!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat naar dat je je zo ziek voelde, Lejow! Ik hoop dat de klachten niet terug komen en dat je een leuke dag hebt bij SE!
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Ik heb veel te kort geslapen..ik had zo nog een paar uur kunnen slapen pff
Nu even thee drinken en om kwart voor 8 werken tot 2! Niet zoveel zin in want ik heb zon zere buik (net onder me ribben..?) en ik heb een zere rug..
Naja goed fijne vrijdag iedereen!
Ik heb veel te kort geslapen..ik had zo nog een paar uur kunnen slapen pff
Nu even thee drinken en om kwart voor 8 werken tot 2! Niet zoveel zin in want ik heb zon zere buik (net onder me ribben..?) en ik heb een zere rug..
Naja goed fijne vrijdag iedereen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Sterkte met werken!
Lotus- Ratel
Dankje Lotus!
Jij succes bij je moeder..
Jij succes bij je moeder..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Daar heb ik geen succes voor nodig hoor, maar dankjewel.
Lotus- Ratel
Ja, was echt ff nie cool!!! En ik heb een spuugfobie, dus werd bij t idee alleen al nog panischer en beroerder...
Veel plezier bij je moeder Lotus, ik hoop dat je er een beetje kunt genieten!!
Veel plezier bij je moeder Lotus, ik hoop dat je er een beetje kunt genieten!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Ik heb heel slecht geslapen, en kort. Ben ook helemaal niet lekker wakker geworden, lijkt wel of ik een soort van buikgriep heb.. Ik heb besloten om deze ochtend dus ook niet naar school te gaan, maar pas vanmiddag. Hoop dat ik me dan beter voel.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heel slecht geslapen, en kort. Ben ook helemaal niet lekker wakker geworden, lijkt wel of ik een soort van buikgriep heb.. Ik heb besloten om deze ochtend dus ook niet naar school te gaan, maar pas vanmiddag. Hoop dat ik me dan beter voel.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Mijn moeder komt pas aan het eind van de middag thuis. Maar ik ben zoals altijd weer het hele weekend bij haar. Ik zal haar wel veel zien, want we gaan morgen samen naar de begrafenis en we gaan dit weekend ook nog 3 keer naar de schouwburg.
Lotus- Ratel
Wat vervelend, Auxo! Beterschap!
Lotus- Ratel
GOOOOODDMORNIIIIINNGGG!!!!!
Ik zou gister gaan pre-carnavallen maar door een spontane aanval van bijna-migraine ben ik maar thuis gebleven.
Vandaag een drukke dag; ik speel in een prinselijke hofkapel en wij beginnen dus vandaag om 12u met carnavallen.
Moet nu nog wat laatste spulletjes pakken en dan gaan we naar het logeer adres. Daar even alles een plaatsje geven en dan kan het feest beginnen!!
Vandaag eerst alle scholen en bejaarden af en daarna zie ik het wel......ben erg volgzaam met carnaval
Iedereen werkse en Lejow en Auxo veel beterschap!!
Tot woensdag!!! *ALAAF*
Ik zou gister gaan pre-carnavallen maar door een spontane aanval van bijna-migraine ben ik maar thuis gebleven.
Vandaag een drukke dag; ik speel in een prinselijke hofkapel en wij beginnen dus vandaag om 12u met carnavallen.
Moet nu nog wat laatste spulletjes pakken en dan gaan we naar het logeer adres. Daar even alles een plaatsje geven en dan kan het feest beginnen!!
Vandaag eerst alle scholen en bejaarden af en daarna zie ik het wel......ben erg volgzaam met carnaval
Iedereen werkse en Lejow en Auxo veel beterschap!!
Tot woensdag!!! *ALAAF*
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Veel plezier!
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Vandaag heb ik een lange dag voor de boeg. Moet werken van 09.30 tot 23.15. Vrienden van mij geven een feest vanavond, maar ik denk dat ik gelijk m'n bed in duik als ik thuis kom
Fijne dag allemaal.
Vandaag heb ik een lange dag voor de boeg. Moet werken van 09.30 tot 23.15. Vrienden van mij geven een feest vanavond, maar ik denk dat ik gelijk m'n bed in duik als ik thuis kom
Fijne dag allemaal.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
THX komt helemaal goed!!!! De dagen zijn langer en intensiever als werken maar wel véééél leuker
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Wat moet je lang werken, DoI! Heel veel succes!
Lotus- Ratel
Goedemorgen
Ik ben speciaal op mijn vrije dag op tijd mijn bed uitgekomen om om 9 uur te sporten (steps)! Ondanks de ontzettende pijn in mijn keel vind ik het knap dat ik de motivatie heb om te gaan. De rest van de dag moet ik dingen voor school doen, strijken en wat leuks voor mezelf.
Fijne dag allemaal
Ik ben speciaal op mijn vrije dag op tijd mijn bed uitgekomen om om 9 uur te sporten (steps)! Ondanks de ontzettende pijn in mijn keel vind ik het knap dat ik de motivatie heb om te gaan. De rest van de dag moet ik dingen voor school doen, strijken en wat leuks voor mezelf.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Sportief hoor, Carola! Sterkte met je keel!
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, werd totaal uitgerust wakker.
Vanmorgen nog wat dingen voor school doen, in de namiddag vertrek ik naar een vriendin die in omgeving Amsterdam woont en daar blijf ik het hele weekend. Zin in, want ik heb haar al ontzettend lang niet meer gezien.
Fijne dag allemaal!
Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, werd totaal uitgerust wakker.
Vanmorgen nog wat dingen voor school doen, in de namiddag vertrek ik naar een vriendin die in omgeving Amsterdam woont en daar blijf ik het hele weekend. Zin in, want ik heb haar al ontzettend lang niet meer gezien.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!