Goede vrijdagmorgen!
+5
Kabouter
studiebol
Cheesegirl
minoessepoes
Lotus
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen,
Ik vind het nog veel te vroeg, maar ik moet zo weg. Heb vandaag van 9 tot 14 uur een bijeenkomst waar ik met de cliëntenraad naartoe ga en we verzamelen om 7.45 al op het station. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt vandaag. Als ik nog energie heb als ik terug ben, wil ik nog hardlopen. Volgens mijn schema zou dat moeten, maar anders doe ik het morgen wel.
Fijne dag allemaal!
Ik vind het nog veel te vroeg, maar ik moet zo weg. Heb vandaag van 9 tot 14 uur een bijeenkomst waar ik met de cliëntenraad naartoe ga en we verzamelen om 7.45 al op het station. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt vandaag. Als ik nog energie heb als ik terug ben, wil ik nog hardlopen. Volgens mijn schema zou dat moeten, maar anders doe ik het morgen wel.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen!
Ik ben al weer een uur aan het werk, de eerste telefoontjes met het buitenland zitten er alweer op en nu is het tijd voor een kopje thee en om even op het forum te neuzen. Ik ben gister ook zo vroeg begonnen maar ik moest uiteindelijk invallen voor een collega bij een vergadering die om 17.00 uur nog begon. Uiteindelijk was ik kwart voor 7 thuis terwijl ik dus om kwart voor 6 van huis was vertrokken en dat vond ik niet grappig! Vandaag dus op tijd naar huis en van het weekend gaan genieten!
Goede reis voor zo meteen Lotus!
Ik ben al weer een uur aan het werk, de eerste telefoontjes met het buitenland zitten er alweer op en nu is het tijd voor een kopje thee en om even op het forum te neuzen. Ik ben gister ook zo vroeg begonnen maar ik moest uiteindelijk invallen voor een collega bij een vergadering die om 17.00 uur nog begon. Uiteindelijk was ik kwart voor 7 thuis terwijl ik dus om kwart voor 6 van huis was vertrokken en dat vond ik niet grappig! Vandaag dus op tijd naar huis en van het weekend gaan genieten!
Goede reis voor zo meteen Lotus!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen, ik was rond 7 uur wakker omdat mijn dochter begon te kletsen. Straks breng ik haar naar het kdv, daarna ga ik denk ik een stuk op de skeelers rijden. Vanmiddag heb ik een intake ivm mijn probleem. Verder nog geen plannen.
Minoes, hopelijk is je dag vandaag korter!
Gast- Gast
Een goedemorgen!
Ik heb echt heerlijk geslapen! Heb weer volop energie voel ik, had ik gisteren ook
Vanmiddag ga ik werken en dan s avonds hebben we met de collega's afscheid van onze vestigingsmanager.
Alex> succes bij de intake.
Lotus> succes bij de cliëntenraad. Ik vind je instelling goed, als je vandaag niet kan joggen dan maar morgen. Niet zo geobsedeerd meer als dat je had
Minoes> fijne dag en ik hoop ook dat deze niet zo lang duurt als gisteren en je gauw kan genieten van je weekend
Ik heb echt heerlijk geslapen! Heb weer volop energie voel ik, had ik gisteren ook
Vanmiddag ga ik werken en dan s avonds hebben we met de collega's afscheid van onze vestigingsmanager.
Alex> succes bij de intake.
Lotus> succes bij de cliëntenraad. Ik vind je instelling goed, als je vandaag niet kan joggen dan maar morgen. Niet zo geobsedeerd meer als dat je had
Minoes> fijne dag en ik hoop ook dat deze niet zo lang duurt als gisteren en je gauw kan genieten van je weekend
Gast- Gast
Goedemorgen
Zo, dat was een korte nacht!
Zometeen ga ik sporten, daarna het huis doen en strijken.
Vanmiddag moet ik oppassen en vanavond lekker avondje voor mezelf.
Fijne dag allemaal
Zo, dat was een korte nacht!
Zometeen ga ik sporten, daarna het huis doen en strijken.
Vanmiddag moet ik oppassen en vanavond lekker avondje voor mezelf.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zoals ik wel verwacht had kon ik niet uitslapen, zit al weer helemaal in het ritme van werken.. Nou ja ik heb vandaag een drukke dag, straks ff de stad in om wat dingen te halen en ff de markt op en daarna boodschappen doen en dat zijn er veel want ik vier mijn verjaardag dit weekend! En ik wil vanmiddag nog paardrijden!
Vanavond een gezellige avond met vriendinnen! we gaan naar de film gooische vrouwen!
Vanavond een gezellige avond met vriendinnen! we gaan naar de film gooische vrouwen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Goeiemorgen, ik was rond 7 uur wakker omdat mijn dochter begon te kletsen. Straks breng ik haar naar het kdv, daarna ga ik denk ik een stuk op de skeelers rijden. Vanmiddag heb ik een intake ivm mijn probleem. Verder nog geen plannen.
Ik heb er net even een beetje over geklaagd, ik mag normaal gesproken geen overuren maken, nou ja ik mag ze wel maken maar niet schrijven of terug nemen. Maar voor maart mag het nu wel een keer. Het zijn er nu al 36 en dan kijk ik echt niet naar kwartiertjes, ik heb alleen hele uren opgeschreven. Ik krijg dus straks gewoon een week extra uitbetaald, dat is natuurlijk niet verkeerd!
Hoe staat het nu met je " ontslag", ik heb het wel een beetje gelezen, je bent nu aan het kijken wat je rechten zijn e.d. toch? Hoop dat het allemaal op zijn pootjes terrecht komt voor je!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Goede morgen! Ik heb vandaag weer eens goed geslapen (al sliep ik laat en was ik op tijd weer wakker). Moet dadelijk naar de fysio en daarna ga ik naar de kapper. Geen idee wat ze precies gaan doen, want krijg een uur lang een behandeling vanwege een actie die ze daar hadden en waar een vriendin van mij me voor had opgegeven. Waarschijnlijk wordt het gewoon knippen (mag ook verven, maar dat doe ik nooit) en een lekkere massage. Ben heel erg benieuwd!
Verder moet ik vandaag nog een beetje werken.
Verder moet ik vandaag nog een beetje werken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Goeiemorgen,
Vanmiddag gaan mijn ouders onze nieuwe auto halen, en ik ga mee. Dat ding rijd zo fijn dus ik wil nog wel een keertje rijden
Verder een beetje rustig aan doen en hopelijk krijg ik nog een kans om bij te slapen.
Vanmiddag gaan mijn ouders onze nieuwe auto halen, en ik ga mee. Dat ding rijd zo fijn dus ik wil nog wel een keertje rijden
Verder een beetje rustig aan doen en hopelijk krijg ik nog een kans om bij te slapen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Kabouter veel plezier en geniet er van!
CC> altijd leuk nieuwe auto halen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ben net aangekleed, ga zo met een vriendin sportief op de fiets naar action.
Daarna eten we nog even wat samen en dan vanmiddag neem ik tijd voor mezelf maskertje enzo
Ben net aangekleed, ga zo met een vriendin sportief op de fiets naar action.
Daarna eten we nog even wat samen en dan vanmiddag neem ik tijd voor mezelf maskertje enzo
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Kabouter veel plezier en geniet er van!
Ja, stiekem wil ik ook wel een nieuwe Maar kan beter even goed doorsparen voor later..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
Ik ga zo dadelijk alvast een ovenschotel klaarmaken, dan is dat al klaar voor vanavond. Verder moet ik niet veel doen, heb gisteren het hele huis gelukkig al gepoetst. Ik ga nog 2 sollicitaties versturen vandaag en deze namiddag komt mijn zus mij ophalen en gaan we even naar de markt en boodschappen doen.
Fijne dag!
Ik ga zo dadelijk alvast een ovenschotel klaarmaken, dan is dat al klaar voor vanavond. Verder moet ik niet veel doen, heb gisteren het hele huis gelukkig al gepoetst. Ik ga nog 2 sollicitaties versturen vandaag en deze namiddag komt mijn zus mij ophalen en gaan we even naar de markt en boodschappen doen.
Fijne dag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen,
Ik heb heel slecht geslapen wegens tandpijn Helaas moet ik daar ff doorheen.. want ben gisteren al naar de tandarts geweest .
Vanmiddag de stad in met een goede vriendin, en om 15 uur een sollicitatiegesprek voor een afstudeerstage. Ben benieuwd!
Vanavond ga ik eten bij een oud huisgenootje, en daarna meteen door naar de kroeg voor een afscheidsfeest van een vriend van mijn vriend.
Pff drukke dag!
Fijne dag allemaal!
Ik heb heel slecht geslapen wegens tandpijn Helaas moet ik daar ff doorheen.. want ben gisteren al naar de tandarts geweest .
Vanmiddag de stad in met een goede vriendin, en om 15 uur een sollicitatiegesprek voor een afstudeerstage. Ben benieuwd!
Vanavond ga ik eten bij een oud huisgenootje, en daarna meteen door naar de kroeg voor een afscheidsfeest van een vriend van mijn vriend.
Pff drukke dag!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Mijn weekend is gisteravond gelukkig begonnen kon eindelijk een keertje uitslapen... Zometeen 11u moet ik bij de osteopaat zijn, daarna even voor mezelf wat leuke (nodige) dingen kopen
En vanmiddag maar even flink aan de slag voor school en stage, dan heb ik dat maar af, en kan ik morgen rustig gaan poetsen.... Heerlijk gevoel... geen haast te hebben, en niet echt iets te moeten....
succes, en een fijne dag allemaal!
Mijn weekend is gisteravond gelukkig begonnen kon eindelijk een keertje uitslapen... Zometeen 11u moet ik bij de osteopaat zijn, daarna even voor mezelf wat leuke (nodige) dingen kopen
En vanmiddag maar even flink aan de slag voor school en stage, dan heb ik dat maar af, en kan ik morgen rustig gaan poetsen.... Heerlijk gevoel... geen haast te hebben, en niet echt iets te moeten....
succes, en een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen!
Ik hoef vandaag helemaal niks. Heb gister al weer veel te veel gedaan haha. Maar als mijn nieuwe bril er vandaag is ga ik die wel even ophalen, en misschien nog shoppen voor nieuwe spijkerbroeken. Verder lekker kalmpjes aan op de bank.
Ik hoef vandaag helemaal niks. Heb gister al weer veel te veel gedaan haha. Maar als mijn nieuwe bril er vandaag is ga ik die wel even ophalen, en misschien nog shoppen voor nieuwe spijkerbroeken. Verder lekker kalmpjes aan op de bank.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede Vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede Vrijdagmorgen!
Pagina 1 van 1