Goede vrijdagmorgen!
+2
Pompoen
Lotus
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Ben ook alweer een tijd wakker. Toch ben ik op dit moment niet heel erg moe. Ik heb al gemediteerd en heb net een was in de machine gedaan. Nu even wat dingen op papier zetten voor mezelf. Straks douchen en boodschappen doen. Aan het eind van de ochtend heb ik beeldende therapie. Vanmiddag ga ik misschien nog even naar ZieZo. Ik ga vandaag voor het eerst sinds meer dan een jaar niet op vrijdagmiddag richting mijn moeder en dat vind ik stiekem best spannend. Er is niets spannends aan eigenlijk, maar het is anders dan anders en dat is blijkbaar toch lastig voor me. Ik ga een dag later die kant op, maar dan is zij er niet.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Ben ook alweer een tijd wakker. Toch ben ik op dit moment niet heel erg moe. Ik heb al gemediteerd en heb net een was in de machine gedaan. Nu even wat dingen op papier zetten voor mezelf. Straks douchen en boodschappen doen. Aan het eind van de ochtend heb ik beeldende therapie. Vanmiddag ga ik misschien nog even naar ZieZo. Ik ga vandaag voor het eerst sinds meer dan een jaar niet op vrijdagmiddag richting mijn moeder en dat vind ik stiekem best spannend. Er is niets spannends aan eigenlijk, maar het is anders dan anders en dat is blijkbaar toch lastig voor me. Ik ga een dag later die kant op, maar dan is zij er niet.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen!
Ik heb echt ruk geslapen, haha, maar ja what else is new. Straks eerst maar eens bikkelen bij de fysio en dan kijken of ik iets aan onze gordijnrail kan doen. Want de gordijnen zijn bijna niet dicht of open te krijgen...grrrr, koop je dan een gordijnrail van bijna 60 euro voor!!
@Lotus, weet je, ik lees altijd wat voor dingen jij allemaal doet en ik moet zeggen dat ik het echt best wel knap vind dat je als je zo slecht in je vel zit nog zo veel voor elkaar weet te krijgen! Je sport, je doet vrijwilligerswerk, je probeert aan jezelf te werken en dan doe je ook nog het huishouden! Ik zou dat echt niet allemaal nog uit mijn vingers kunnen krijgen hoor dus ik vind dat best wel stoer!
Ik heb echt ruk geslapen, haha, maar ja what else is new. Straks eerst maar eens bikkelen bij de fysio en dan kijken of ik iets aan onze gordijnrail kan doen. Want de gordijnen zijn bijna niet dicht of open te krijgen...grrrr, koop je dan een gordijnrail van bijna 60 euro voor!!
@Lotus, weet je, ik lees altijd wat voor dingen jij allemaal doet en ik moet zeggen dat ik het echt best wel knap vind dat je als je zo slecht in je vel zit nog zo veel voor elkaar weet te krijgen! Je sport, je doet vrijwilligerswerk, je probeert aan jezelf te werken en dan doe je ook nog het huishouden! Ik zou dat echt niet allemaal nog uit mijn vingers kunnen krijgen hoor dus ik vind dat best wel stoer!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik heb opzich wel goed geslapen, vriendlief is gister weer thuis gekomen. Dan slaapt het toch beter haha. Vandaag niet zoveel in de planning, beneden afstoffen, en boven wat opruimen enzo. Vanmiddag even een blokje lopen om toch in beweging te blijven. Verder moet ik maar even zien wat ik kan gaan doen.
Pompoen, kan je niet terug naar de winkel? om de rails om te ruilen? (of is het inmiddels al jaren geleden?) succes vandaag.
Lotus, ik ben het eens met pompoen, ik heb diepe respect voor je.... Als ik het niet zie zitten dan gebeurt er ook helemaal niets.
Ik heb opzich wel goed geslapen, vriendlief is gister weer thuis gekomen. Dan slaapt het toch beter haha. Vandaag niet zoveel in de planning, beneden afstoffen, en boven wat opruimen enzo. Vanmiddag even een blokje lopen om toch in beweging te blijven. Verder moet ik maar even zien wat ik kan gaan doen.
Pompoen, kan je niet terug naar de winkel? om de rails om te ruilen? (of is het inmiddels al jaren geleden?) succes vandaag.
Lotus, ik ben het eens met pompoen, ik heb diepe respect voor je.... Als ik het niet zie zitten dan gebeurt er ook helemaal niets.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Dat is lief van jullie, meiden. Nu moet ik misschien proberen er zelf ook zo tegenaan te kijken ipv het vanzelfsprekend te vinden dat ik van alles wel gewoon doe en het als falen te zien als er een keer iets niet lukt.
Lotus- Ratel
Lotus, bij deze een voor al je inzet.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Dankjewel.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Dat is lief van jullie, meiden. Nu moet ik misschien proberen er zelf ook zo tegenaan te kijken ipv het vanzelfsprekend te vinden dat ik van alles wel gewoon doe en het als falen te zien als er een keer iets niet lukt.
Ja en dat is ook lang niet makkelijk! Je moet geloof en vertrouwen in jezelf hebben, maar ja, waar koop je dat he? Maar je ziet het in ieder geval, dat is je eerste punt winst!
@Fryske flinter we hebben de gordijnrail gisteren bevestigd en daar zijn we een paar uur mee bezig geweest. We hebben écht écht helemaal geen zin om het er weer af te halen!! En het is ook gewoon te belachelijk voor woorden dat je zoiets koopt voor veel geld en dan doet hij het gewoon niet! Maar heb een tip gekregen van de rail insmeren met talkpoeder dus dat ga ik proberen. De gordijnen zijn toch wit gevoerd (buitenkant is prachtig rood, donkerrood, oranje) dus daar zie je niets van :-D.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik hoop dat het gaat lukken met de rail, Pompoen. Echt balen dat hij het niet goed doet.
Lotus- Ratel
тыквашка schreef:Lotus schreef:Dat is lief van jullie, meiden. Nu moet ik misschien proberen er zelf ook zo tegenaan te kijken ipv het vanzelfsprekend te vinden dat ik van alles wel gewoon doe en het als falen te zien als er een keer iets niet lukt.
Ja en dat is ook lang niet makkelijk! Je moet geloof en vertrouwen in jezelf hebben, maar ja, waar koop je dat he? Maar je ziet het in ieder geval, dat is je eerste punt winst!
Idd Lotus ! Kijk eens naar de dingen die je wel goed doet, dat zijn er vast een heleboel?
Ik heb heerlijk geslapen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen. Ga zometeen even naar de Action en Kruidvat en daarna ga ik met een vriendin naar mijn zusje. Vriendin wil mijn kleine neefje graag ontmoeten. Vanuit daar ik ga ik met mijn zusje en neefje naar mijn ouders, waar mijn oma vandaag haar 94e verjaardag viert. Vanavond ga ik uit eten met twee vriendinnen. Waarschijnlijk niet meer de kroeg in daarna, want ik moet morgen om half acht werken.
Fijne dag all!
Ik heb lekker geslapen. Ga zometeen even naar de Action en Kruidvat en daarna ga ik met een vriendin naar mijn zusje. Vriendin wil mijn kleine neefje graag ontmoeten. Vanuit daar ik ga ik met mijn zusje en neefje naar mijn ouders, waar mijn oma vandaag haar 94e verjaardag viert. Vanavond ga ik uit eten met twee vriendinnen. Waarschijnlijk niet meer de kroeg in daarna, want ik moet morgen om half acht werken.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen/middag
Ik was al vroeg wakker. Heb een taart gemaakt en de buurjongentjes van school gehaald.
Zo even eten en dan komt m'n zus met m'n neefje.
Vanavond komt m'n vriendin en haar vriend vanuit Hilversum!
Fijne dag allemaal
Ik was al vroeg wakker. Heb een taart gemaakt en de buurjongentjes van school gehaald.
Zo even eten en dan komt m'n zus met m'n neefje.
Vanavond komt m'n vriendin en haar vriend vanuit Hilversum!
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede Vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!