Goede vrijdagmorgen!
+15
Poisongirl
Lady4
Roze Roos
Chocolate Cookie
Sarah1985
Suus
Mida4you
Oasis
Cheesegirl
_DoI
Cow
Pannetoet
Lejow
Caroow
Lotus
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Goede vrijdagmorgen!
Veel plezier bij je vriendin!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik ga zo even een paar dozen soesjes kopen en spontaan op bezoek op mn oude werk. Kijken hoe ze reageren, is toch alweer 3 maanden geleden dat ik er geweest ben (ben er nu 7 maanden weg) Daarna ga ik even naar de stad en onder de zonnebank. Eind van de middag ga ik naar de plaats waar ik nu werk en hebben we vrijdagmiddagborrel (en avond haha) in een café, altijd gezellig!
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo even een paar dozen soesjes kopen en spontaan op bezoek op mn oude werk. Kijken hoe ze reageren, is toch alweer 3 maanden geleden dat ik er geweest ben (ben er nu 7 maanden weg) Daarna ga ik even naar de stad en onder de zonnebank. Eind van de middag ga ik naar de plaats waar ik nu werk en hebben we vrijdagmiddagborrel (en avond haha) in een café, altijd gezellig!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Vanochtend was A. om 5.30 uur wakker en dat vond ik toch een beetje te vroeg. Heb haar een speentje gegeven en toen sliep ze tot 7.30 uur! Heerlijk, ook voor mij! Ik heb haar net naar het kdv gebracht. Nu zit ik op mijn werk tot 13.30 uur. Daarna gaan we mijn schoonouders ophalen op Schiphol. Vanavond ga ik hopelijk sporten (bodypump).
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik had ook nog veeeeel langer kunnen slapen. Om 3.15 kwam Z. alweer voor haar speentje, die was ze kwijt. Daarna ben ik er nog 2x uitgeweest, ze was klaarwakker... Uiteindelijk viel ze weer in slaap om 04.00 uur. Maar ik was dus om 04.00 uur al klaarwakker. Mijn man ging er om 04.30 uit dus daar kon ik ook niet van slapen. Uiteindelijk ben ik om 06.00 weer ff in slaap gevallen totdat Z. om 07.30 begon te huilen.
Ik wens iedereen een fijne dag
Ik wens iedereen een fijne dag
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!
Ik ben op tijd opgestaan vanmorgen zodat ik nog even kon hardlopen voor ik aan het werk moest. Heb daarvoor heerlijk geslapen Nu werken en vanavond een feestje bij mij thuis, zin in!
Ik ben op tijd opgestaan vanmorgen zodat ik nog even kon hardlopen voor ik aan het werk moest. Heb daarvoor heerlijk geslapen Nu werken en vanavond een feestje bij mij thuis, zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen
Hier wel een lekkere nacht gehad, alleen zo balen dan heb je een dag vrij word je alsnog wakker op het tijdstip waneer normaal de wekker gaat. Ik ga zo even hier schoonmaken. En dan wachten tot mijn loon is gestord is meestal rond 12 uur. En dan even shoppen en boodschappen halen
Fijne dag allemaal
Hier wel een lekkere nacht gehad, alleen zo balen dan heb je een dag vrij word je alsnog wakker op het tijdstip waneer normaal de wekker gaat. Ik ga zo even hier schoonmaken. En dan wachten tot mijn loon is gestord is meestal rond 12 uur. En dan even shoppen en boodschappen halen
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, alleen tussendoor zo op het laatst paar keer wakker geweest. Maar verder gene probleem mee
Vanmiddag werken in mijn carnavalsoutfit die ik nu bij elkaar aan het zoeken ben
Ik heb heerlijk geslapen, alleen tussendoor zo op het laatst paar keer wakker geweest. Maar verder gene probleem mee
Vanmiddag werken in mijn carnavalsoutfit die ik nu bij elkaar aan het zoeken ben
Gast- Gast
Goedemorgen!
Een extreem lange nacht geslapen zo op een doordeweekse dag - van 23 uur tot 8 uur. Gelukkig werk ik thuis vandaag, dus kan ik zelf m'n tijd indelen en heb ik nog veel tijd voor tijd uren staan, dus stop er ook om 16 uur weer mee. Beetje opruimen daarna en dan kom begin van de avond een vriend langs met wie ik uit eten ga en daarna lekker borrelen. Fijne dag iedereen!
Een extreem lange nacht geslapen zo op een doordeweekse dag - van 23 uur tot 8 uur. Gelukkig werk ik thuis vandaag, dus kan ik zelf m'n tijd indelen en heb ik nog veel tijd voor tijd uren staan, dus stop er ook om 16 uur weer mee. Beetje opruimen daarna en dan kom begin van de avond een vriend langs met wie ik uit eten ga en daarna lekker borrelen. Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goeiemorgen,
Heb helaas niet super lekker geslapen. Veel moeten hoesten weer en had voor de verandering ook nog pijn. Ik denk dat ik vandaag mijn kamer weer n beetje netter maak en met de stofzuiger doorheen ga. Tis jammer dat het nu nog kouder is dan gisteren, had gehoopt vanmiddag nog in de tuin te kunnen zitten. Verder zie ik wel wat ik doe...
Heb helaas niet super lekker geslapen. Veel moeten hoesten weer en had voor de verandering ook nog pijn. Ik denk dat ik vandaag mijn kamer weer n beetje netter maak en met de stofzuiger doorheen ga. Tis jammer dat het nu nog kouder is dan gisteren, had gehoopt vanmiddag nog in de tuin te kunnen zitten. Verder zie ik wel wat ik doe...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend dat je zo moest hoesten vannacht en dat het ook pijn deed, CC! Gaat het nu wat beter?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen. Zo lunchen met een vriendin en daarna werken! * hoop stiekem dat ze af zeggen, ben wel toe aan een vrije dag!*
Daarna relaxen en dan kan ik alweer naar bed!
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen. Zo lunchen met een vriendin en daarna werken! * hoop stiekem dat ze af zeggen, ben wel toe aan een vrije dag!*
Daarna relaxen en dan kan ik alweer naar bed!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Alex167 schreef:Wat vervelend dat je zo moest hoesten vannacht en dat het ook pijn deed, CC! Gaat het nu wat beter?
Ja, het gaat nu wel beter . Maar mn keel voelt wel een beetje dik aan (niet gek ook natuurlijk).
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik heb slecht geslapen. Was zo bang dat ik een telefoontje van de makelaar zou krijgen met het bericht dat het huis wat ik vanochtend voor een tweede keer zou gaan bezichtigen en waarop ik zou gaan bieden, verkocht zou zijn. En helaas is dit een half uurtje geleden ook gebeurd.. Ik vis wéér achter het net. Ik voel me zo teleurgesteld, dat ik er op dit moment niet echt mee om kan gaan.
Voor mij niet zo'n goedemorgen dus.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat een extra uurtje slaap en een paar toiletbezoekjes toch met een mens kan doen, voel me meteen een stuk beter gelukkig. Ga me dus zometeen maar klaarmaken om naar school te gaan, heb een belangrijk project waar aan gewerkt moet worden..
Gast- Gast
Ik ga zo werken van 11.30 tot 14.30uur en dan rijd ik naar de notaris om eindelijk de akten van de hypotheek en de koop van het huis te laten passeren. Daarna weer werken van 17.30 tot 20.00uur. Daarna de tas inpakken en op tijd naar bed, we gaan morgen namelijk lekker een weekendje naar Noordwijk aan zee met zijn tweetjes.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Lady4 schreef:Ik heb slecht geslapen. Was zo bang dat ik een telefoontje van de makelaar zou krijgen met het bericht dat het huis wat ik vanochtend voor een tweede keer zou gaan bezichtigen en waarop ik zou gaan bieden, verkocht zou zijn. En helaas is dit een half uurtje geleden ook gebeurd.. Ik vis wéér achter het net. Ik voel me zo teleurgesteld, dat ik er op dit moment niet echt mee om kan gaan.
Getver, wat onwijs balen! Kon je geen optie nemen? Niet dat je daar nu wat aan hebt, maar bezichtigingen gaan natuurlijk gewoon door en als iemand dus eerder is met bieden dan jij vis je elke keer naast het net. Echt balen voor je, joh! Zeker omdat het al de tweede keer is dat het gebeurt.
Gast- Gast
Alweer paar uurtjes aan het werk op mn stage, pff ben wel blji dat het bijna weekend is zeg!
Moest nog allemaal dingen in orde maken voor mn verzekering en teruggave van een kapot apparaat, dus dat stiekem ff ind e baas zn tijd gedaan (A)
Moest nog allemaal dingen in orde maken voor mn verzekering en teruggave van een kapot apparaat, dus dat stiekem ff ind e baas zn tijd gedaan (A)
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen,
ga zo aankleden en wat eten en dan ga ik naar Ikea
Vanavond komt mijn lover
Vanavond komt mijn lover
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb het gevoel dat het al middag is gezien ik al sinds 6 uur uit mijn bed ben. Zostraks even gewerkt, nu lekker rustig aan doen thuis, beetje schoonmaken, beetje studie. Vanavond ook niks bijzonders, beetje op tijd slapen morgen weer ene vroege dienst.
Lady wat ontzettend klote dat het huis alweer verkocht is! Het zit je ook echt niet mee he
Ik heb het gevoel dat het al middag is gezien ik al sinds 6 uur uit mijn bed ben. Zostraks even gewerkt, nu lekker rustig aan doen thuis, beetje schoonmaken, beetje studie. Vanavond ook niks bijzonders, beetje op tijd slapen morgen weer ene vroege dienst.
Lady wat ontzettend klote dat het huis alweer verkocht is! Het zit je ook echt niet mee he
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Anousch schreef:Goedemorgen,
Vanavond komt mijn lover
Leukleukleuk, Ikea! Ga je naar Barendrecht? Kijk gelijk even of mijn spiegel nog bij de kassa staat
Zie je je vriend niet zo vaak?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Anousch schreef:Goedemorgen,
Vanavond komt mijn lover
Leukleukleuk, Ikea! Ga je naar Barendrecht? Kijk gelijk even of mijn spiegel nog bij de kassa staat
Zie je je vriend niet zo vaak?
Haha ja! ik zal voor je kijken
Zien elkaar woensdagavond, en dan het weekend maar kan het nu wel even extra goed gebruiken.
Gast- Gast
Hoezo kun je het nu wel extra goed gebruiken? Zit je niet lekker in je vel?
Gast- Gast
Goeiemorgen, ik heb ook weer eens goed geslapen alleen wel diep gedroomd :S werd een paar keer wakker met een betraand gezicht maar wat ik gedroomd heb Vandaag nog werken tot 18 en vanavond oefenen voor de playbackshow morgenavond en natuurlijk carnaval!!!!
Gast- Gast
Lady, ik vind het echt superklote voor je...
Kan me voorstellen dat je er even helemaal genoeg van hebt......
Kan me voorstellen dat je er even helemaal genoeg van hebt......
Gast- Gast
Alex167 schreef:Hoezo kun je het nu wel extra goed gebruiken? Zit je niet lekker in je vel?
Niet echt nee, zal je zo wel ff PM sturen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!