Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Nee, je vraag niet gezien. Nog niet op forum geweest vandaag. Ik heb die ballonnen al gevonden inmiddels
Hier lijkt het wel wat beter te gaan. Ik slaap beter en dat scheelt al de helft. Al een paar dagen niet gedronken en ben weer wat dingen aan het oppakken.
Hoest bij jullie?
Ben echt blij om te horen dat het goed met je gaat. Dat was mijn vraag namelijk op facebook.
Gast- Gast
Ok, ik zag grote zakken liggen met die dingen gisteren. Vandaar
Fijn dat je weer wat dingen kunt oppakken, super!
Fijn dat je weer wat dingen kunt oppakken, super!
Gast- Gast
Ik ben wel voorzichtig hoor. Een goede dag zegt natuurlijk niet zoveel, maar ik merk dat ik wel weer bezig ben met dingen ondernemen en denken aan dingen die ik wil ondernemen. Dat is al een goed punt...
Gast- Gast
Ik ben al dronken, maar mijn bier moet op. Dus ik drink nog even door en ga morgen waarschijnlijk met een kater naar het werk. Boeien.... Het moet op....
Gast- Gast
Het is hier zeker zo rustig vanwege carnaval.
Ik denk dat ik dit jaar vooral mee doe met de 40 dagen vasten!!!
Ik denk dat ik dit jaar vooral mee doe met de 40 dagen vasten!!!
Gast- Gast
Uhhh.. misschien gewoon die na carnaval gezien de context..ABE schreef:Met de ramadan? Want dat is zeer slecht voor de gezondheid.
Gast- Gast
Mijn ipod shuffle is dood. En nou wil ik een nieuwe, maar ik snap dit niet..
http://www.ipodreporter.nl/products/ipod-shuffle
De shuffle 2GB is 49 euro
De shuffle refurbished 1GB is 55 euro
Wat is het verschil? Weet iemand dat? Snap niet waarom die met dubbel GB goedkoper is.
http://www.ipodreporter.nl/products/ipod-shuffle
De shuffle 2GB is 49 euro
De shuffle refurbished 1GB is 55 euro
Wat is het verschil? Weet iemand dat? Snap niet waarom die met dubbel GB goedkoper is.
Gast- Gast
Dolores schreef:Nee de vasten tussen Carnaval en Pasen?
De veertig dagen na Aswoensdag?
Dat vieren we niet, vandaar ook dat ik niet anders dan de ramadan ken.
Gast- Gast
Ik zie ook niet zo snel waar dat verschil in prijs vandaan komt, maar prima toch Hij ziet er iets anders uit dus misschien gewoon een andere versie?
Gast- Gast
Want de Ramadan vier je wel?ABE schreef:Dolores schreef:Nee de vasten tussen Carnaval en Pasen?
Gast- Gast
Hoi! Ik voel me een beetje blegh, het is soms zo moeilijk om iets met vriendinnen af te spreken. Ze zijn zo druk . En spontaan iets doen, is er bijna niet bij. I think I need new friends.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hmm, ik zie ook geen verschil. Dan ga ik maar voor de goedkopere met meer GB
Hier hangen vaak schapen bij balkonnen, uit te lekken
Hier hangen vaak schapen bij balkonnen, uit te lekken
Gast- Gast
Smikkell schreef:Want de Ramadan vier je wel?ABE schreef:Dolores schreef:Nee de vasten tussen Carnaval en Pasen?
Neuh... Maar ik ken het van collega's van collega's en zo verder.
Gast- Gast
Echte schapen ?! Jakkes!
Qiara- Ratel
Is een katholiek iets, jij komt van het Noorden..... dan zullen jullie dat wel niet kennen....
Gast- Gast
Nieuwe vrienden maken is natuurlijk altijd leukQiara schreef:Hoi! Ik voel me een beetje blegh, het is soms zo moeilijk om iets met vriendinnen af te spreken. Ze zijn zo druk . En spontaan iets doen, is er bijna niet bij. I think I need new friends.
Balen dat iedereen zo druk is. Maar zelf ben je natuurlijk ook druk. Komt het ook helemaal niet van hun kant of is het meer dat jullie geen datum kunnen vinden die beiden/allen schikken?
Gast- Gast
Haha, ja, echte schapen
Iemand een idee voor (gratis) inscriptie op mn ipod?
Iemand een idee voor (gratis) inscriptie op mn ipod?
Gast- Gast
Dolores schreef:Is een katholiek iets, jij komt van het Noorden..... dan zullen jullie dat wel niet kennen....
Wij hebben hier ook een katholieke kerk, maar het boeit me niet. Moet mij alles boeien? Het antwoord is neen. Geen enkele katholieke verteld me dat ze 40 dagen gaan vasten, iemand die aan de ramadan doet wel. Dus ik interesseer me meer voor de ramadam, minder voor katholieke uitingen.
Gast- Gast
Ja !
Eigenlijk valt het wel mee hoe druk ik ben. Ik zou heel druk moeten zijn . Het is inderdaad meer dat er geen datum is die iedereen schikt... Weekenden heel vol, etc. En dan hebben we een datum en komt er weer iets kleins tussendoor...
Eigenlijk valt het wel mee hoe druk ik ben. Ik zou heel druk moeten zijn . Het is inderdaad meer dat er geen datum is die iedereen schikt... Weekenden heel vol, etc. En dan hebben we een datum en komt er weer iets kleins tussendoor...
Qiara- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: