Nachtcafé 2011
+20
Merai
Jordana
JD
ExpressoB
Try
Toet
Jeanette
Inge
VeryCherry
Admin
Zwerver
Lady4
sonly
Sjaantje
IndianRose
girli
Lejow
Cow
May
Qiara
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Even naar boven scrollen, ik was nét iets eerder met plaatsen dan jij!Marin schreef:Hahaha ja het heeft echt twee dagen geduurd! Hahahaa.
Ben benieuwd naar jouw outfit!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oh hahaha die had ik nog niet gezien! Die oortjes zijn lief! Doe je er dus nog een staartje achter? Het panterprintje is wel vet zeg
Gast- Gast
Ja dat staartje heb ik vanavond op mijn kont zitten naaien Een lange, zwarte, pluche kattenstaart. Er zat een elastiek aan zodat je m om je middel kan binden maar dat ziet er toch niet uit? Elastiekje erafgesloopt en staart aan het jurkje vastgemaakt.
Ik ben alleen niet overtuigend want ik loop hier als katachtige door het huis en mijn parkietjes komen gewoon bij me en bovenop me zitten Of ze zijn té gedomesticeerd, natuurlijk...
Edit: Voel me wel een beetje hoerig met dat panterprintje. Beetje á la Tijgertje uit Oh Oh Tirol...
Ik ben alleen niet overtuigend want ik loop hier als katachtige door het huis en mijn parkietjes komen gewoon bij me en bovenop me zitten Of ze zijn té gedomesticeerd, natuurlijk...
Edit: Voel me wel een beetje hoerig met dat panterprintje. Beetje á la Tijgertje uit Oh Oh Tirol...
Hahahaha ik denk dat het hoerige een beetje afhangt van de kop die er boven zit. En die is bij Teigetje nogal aanwezig. Jij bent gewoon een leuke meid
Gast- Gast
Haha ja dat scheelt, ik heb een dertien-in-een-dozijn-kop dus ik hoef me geen zorgen te maken
Maar hoe is het verder met jou? Ja ondanks dat ik niet altijd post overdag, lees ik wel veel mee Ben je alweer aan het werk, of komt dat nog?
Maar hoe is het verder met jou? Ja ondanks dat ik niet altijd post overdag, lees ik wel veel mee Ben je alweer aan het werk, of komt dat nog?
Nee, niet aan het werk. Ik had eerder vanavond gepost dat ik vandaag een vriendin op bezoek had en dat is al een hele overwinning. Dus dat is voor nu even genoeg. Maar het gaat wel. Stijgende lijn!
Gast- Gast
Nu je het zegt, dat had ik inderdaad gelezen. Ik vind het goed van je dat je zulke 'relatief kleine' stapjes al als overwinning ziet. Het is ook niet niks als je zó slecht in je vel zit dat alles teveel is. En als je bij iedere mijlpaal even stilstaat, zal je merken dat de mijlpalen steeds groter worden. Je komt er wel, het heeft alleen even tijd nodig. Neem die tijd ook!
Thanks dat is lief van je!
Ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen eigenlijk haha. Heb zo'n verkeerd ritme :S
Ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen eigenlijk haha. Heb zo'n verkeerd ritme :S
Gast- Gast
Ik wou hetzelfde gaan zeggen! Ondertussen heb ik hier de boel opgeruimd dus ik kan (eindelijk) naar mn bedje toe.
Slaap lekker Marin en tot forums!
Slaap lekker Marin en tot forums!
Marin wij hebben ook pas sinds enkele maanden een wasmachine hahaha. Wat een vrijheid! We hebben een gebruikte machine gekocht voor 100 euro inclusief bezorging bij een wasmachine-winkel (enzo...). Gewoon een supergoed en bijna nieuw ding.
Gast- Gast
Ja ik heb toch zelf liever een nieuwe, dus dat wordt even sparen. Maar bedankt voor de tip.
Gast- Gast
Ik heb morgen met mijn zusje afgesproken, mijn nagels paars gelakt, ik laat stinkende windjes, ik heb net even geslapen, ik ben nog nooit zo zwaar geweest als wat de weegschaal net aangaf, heb al vanaf zondag geen alcohol gedronken en ik baal nog steeds dat ik geen carnaval ga vieren dit jaar.
Hoest bij jullie?
Hoest bij jullie?
Gast- Gast
Ik las het inderdaad alDolores schreef:Dolores schreef:dat is een hele rits, Smik....
Gast- Gast
Zo dat is een rits!
Ik deel de weegschaal! Maandag bitterballen, dinsdag tompoezen en soesjes, woensdag drop, donderdag een bamischijf bij de Jumbo en Toblerone, Vrijdag bittergarnituur. (En ik heb elke dag meegedaan, ik kon gewoon geen nee zeggen)
Ik deel de weegschaal! Maandag bitterballen, dinsdag tompoezen en soesjes, woensdag drop, donderdag een bamischijf bij de Jumbo en Toblerone, Vrijdag bittergarnituur. (En ik heb elke dag meegedaan, ik kon gewoon geen nee zeggen)
Gast- Gast
ABE schreef:Zo dat is een rits!
Je bent nog erger dan ik
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, Smikkell
Ik heb t koud en gaap en moet nog douchen, make up eraf etc. Geen zin in. Of nou ja, das niet waar. Als ik in mn handen zou moeten klappen om mezelf schoon etc in een opgemaakt bed te krijgen zou ik t doen...maar ja
Ik heb t koud en gaap en moet nog douchen, make up eraf etc. Geen zin in. Of nou ja, das niet waar. Als ik in mn handen zou moeten klappen om mezelf schoon etc in een opgemaakt bed te krijgen zou ik t doen...maar ja
Gast- Gast
Kon ik maar zeggen dat ik gewoon heel ongezond had gegeten, maar dat heb ik niet!
Thuiszitten is dodelijk.
Thuiszitten is dodelijk.
Gast- Gast
Smik, heb je weer contact met je zusje?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:ABE schreef:Zo dat is een rits!
Je bent nog erger dan ik
Ik schaamde me op een gegeven moment zelf. Ik heb deze week gevreten, zoals ik nog nooit gevreten heb.
Gast- Gast
Misschien na morgen..wc-eend schreef:Smik, heb je weer contact met je zusje?
We hebben elkaar vorige week via mail even gesproken, maar kwamen er toen niet uit. We zullen zien hoe het morgen gaat. We hebben nog geen tijd, plaats en plan, dus..
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: