Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vriendinnen maken zich zorgen..

+15
Poubelle
Parel
Atelier Madame
Filoria
Engelse Drop
SoGood
Caro
Sterre
Bliss
Harrison
Luce
Feline
Marin
Susan
Toet
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn vriendinnen maken zich zorgen.. - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnen maken zich zorgen..

Bericht  Jeanette za 24 aug 2013 - 21:12

Toet, wat vervelend! Gewoon dingen die jij leuk vindt, blijven doen, maar wel prioriteiten stellen. Wat wil je nou echt? Waar geniet je het meest van? En het is ook een periode die veel mensen mee maken, ik heb zelf ook die onrust gehad. Inmiddels is dat gewoon over gewaaid.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnen maken zich zorgen.. - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnen maken zich zorgen..

Bericht  Engelse Drop za 24 aug 2013 - 21:33

Ik herken het trouwens ook erg goed van mijn eerste studiejaren. Altijd naar alle feestjes en inderdaad naast mijn studie werkte ik ook nog op 3 verschillende plekken en probeerde ik mijn net opgebouwde vriendenkring van 30 mensen te onderhouden. Allemaal heel leuk en wild, maar als ik er nu aan terugdenk, dan word ik alleen maar heel erg moe.

Mijn ommekeer kwam toen een goede vriend van mij overleed. Ik had hem al een tijdje niet gezien, omdat ik het zo druk had met mijn o zo interessante leventje en al mijn nepvrienden (bleek later), deze vriend die ik al tien jaar kende verwaarloosde ik juist een beetje. Ik kwam in een dip terecht door zijn plotselinge overlijden en ben toen eens gaan nadenken over wat ik eigenlijk écht belangrijk vond in mijn leven en welke mensen er écht toe deden. Toen hield ik een handjevol mensen over en ik besloot veel liefde en aandacht aan hen te besteden en de rest weg te snoeien. Zo bekeek ik ook andere delen van mijn leven, mijn studie, mijn werk. Op die manier hield ik alleen de paar dingen over die ik echt de moeite waard vond en waar ik nu mijn volle aandacht aan kon besteden. Die vrienden zijn nu nog steeds vrienden, mijn studie heb ik afgemaakt en dat bijbaantje veranderde als vanzelf in een echt volwassen baan.

Misschien ook iets voor jou?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnen maken zich zorgen.. - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnen maken zich zorgen..

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 5:39

Ik probeer wel af te wegen wat ik écht belangrijk vind en in wie ik veel liefde en energie wil steken maar ik vind kan heel moeilijk een grens trekken. Ik vind al snel iets belangrijk denk ik. Dar komt ook wel weer overeen met mijn soort van 'angst' om iets te missen/ergens niet bij te horen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendinnen maken zich zorgen.. - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendinnen maken zich zorgen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum